قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشاگری مشاور عالی مریم رجوی در مورد فرقه رجوی

 

نامۀ حسین نژاد به استاد جلال گنجه ای زندانی مریم رجوی در فرانسه

از مترجم به مؤلف کتاب «مرز بین اسلام و بنیادگرایی تروریست» که هم فارسی و هم عربی آن همچون دهها کتاب ترجمۀ اینجانب در داخل سازمان حتی خاطرات زندان! توسط فرقۀ رجوی توقیف و ممنوع الانتشار شده است!!

چرا مریم رجوی كميسيون ادیان و مذاهب شورایش را عملا و بی سر و صدا همچون دیگر کمیسیونهایی که مسئولینشان جداشده اند منحل کرده است؟

جعل و تقلب در سایت مجاهد با تغییر تاریخ برنامه های استاد گنجه ای در تلویزیون مجاهدین به مناسبت ماه محرم برای وانمود کردن اینکه ایشان همچنان در فرقه حضور دارد!!!

استاد جلال گنجه ای،

با سلام و تبریک سال نوی ایرانی (سال 97)،

از آنجا که در دنیای ارتباطات کنونی هیچ دسترسی انترنتی و حتی پستی و تلفنی به شما و نه به هیچیک از زندانیان فرقۀ رجوی نیست و نمی توان هیچ نامه یا پیامی را مستقیما به شما رساند ناچار شدم نامه به شما را به صورت عمومی و علنی منتشر کنم تا شاید متن آن یا حد اقل پیامی و گوشه ای از آن به شما برسد.

جسته گریخته از دوستانی در ارتباط با اورسوراواز و شورا شنیدم که محدودیتهایی بر شما از سوی فرقۀ رجوی حتی بر دیدارهای نوروزی تان اعمال شده است. پیش از این نیز در دو سال اخیر از عدم شرکتتان در شوهای به اصطلاح مذهبی و اسلامی مریم رجوی و برنامه های تلویزیونی اش برای من و دیگر دوستان جدا شده از فرقۀ رجوی با توجه به شناختی که از تفکر آزاداندیشانۀ شما داشتیم یقین داشتیم که از این فرقه فاصله گرفته اید. ولی از آنجا که مریم رجوی تنها به فکر بازنشدن بیشتر درب فاضلاب دستگاه تشکیلاتی اش است و لا غیر و تمامی دعاویش مبنی بر مبارزه و حفظ اسرار و امنیت و سوء استفادۀ رژیم و… کشکی بیشتر نیست و چنانکه می بینیدن اساسا وجود خارجی ندارد. کدام مبارزه؟ مبارزه ای در کار نیست که هیچ بلکه هر کاری هم کرده و می کنند مستقیما به جیب رژیم می ریزد از جمله الآن که بیش از هزار نفر را در آلبانی در شرایطی بسیار بدتر از زندان اوین در حکم زندانی سیاسی به نمایندگی عملی از رژیم زندانی کرده است.

با شنیدن اعمال محدودیتها علیه شما حتی در همین اروپای آزاد یاد یک صحبت خصوصی تان با من در پایگاه جلال زاده مقر دفتر روابط خارجی سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) در بغداد در یکی از سالهای دهۀ هفتاد افتادم که تازه به فرانسه رفته و برگشته بودید فرانسه ای که سالیان در آنجا در پایگاههای مشترک و حتی خانۀ مسکونی مشترک با خانواده هایمان بودیم و از همانجا عزیزان من و شما را رجوی به نام «جهاد و مبارزه»! به قربانگاه دژخیم برد که دیگر برنگشتند به علاوۀ دیگر عزیزان من که در عراق بودند و همانجا قربانی شدند. آنجا به من گفتید: خوش به حالتان که اینجا هستید و روی این ایرانیان خارج کشور را نمی بینید که چطوری وقتی ماها را می بینند روی بر می گردانند بطوریکه نمیشه بهشان سلام هم کرد. حق داشتید و درست می گفتید حتی آن موقع که سازمان عملیات داشت می دیدید که دیگر بعد از فروغ و پایان جنگ پایگاهش در میان ایرانیان داخل و خارج را از دست داده بود. لذا بدیهی است که اکنون و با این موقعیت و تبدیل شدن سازمان به یک فرقه توسط شخص رجوی و جداشدن هزاران نفر از آن در طول این سالیان و شکست کامل استراتژیک آن در نتیجۀ سیاستهای رجوی شما بیشتر از هر وقت به انزوای کامل آن آگاهی دارید و در صورت عدم اعمال محدودیت برای ارتباطاتتان به طور حتم با پیرامون خود و در درجۀ اول با ایرانیان و نیروهای فعال اپوزیسیون رابطه برقرار خواهید کرد و طبعا در این صورت مانند آقایان روحانی و دکتر قصیم و دکتر ممکن و آقای یغمایی و بسیاری ما جداشدگان از سازمان تجارب خودتان را از حضور سالیانتان در سازمان مجاهدین و شورا به علاوۀ تجارب و دانش سیاسی و مذهبی سالیان عمرتان را در اختیار جامعۀ اپوزیسیون ایران خواهید گذاشت که طبعا تجارب تلخی است و فرقۀ رجوی را بیش از پیش افشا و رسوا خواهد کرد.

آقا جلال استاد بزرگوار،

بدیهی است که اعمال فشارها و محدودیتهای فرقۀ رجوی علیه شما در فرانسه و اروپای آزاد برخلاف قرارگاههای فرقه در عراق که شاهد حصارهای فیزیکی بودیم به علاوۀ انواع فشارها و توهینها و ناسزاها که حتی به شخصیتی بزرگوار و شریفی مثل حضرتعالی نیز نثار می کردند و من با ناراحتی شدید در نشستهای قرارگاه بدیع مقر مسعود و مریم رجوی بویژه توسط محمد علی توحیدی شاهد آنها و ناراحتی شدید شما بودم، نمی تواند فیزیکی و پلیسی به معنی واقعی باشد بلکه با توجه به شناخت و تجربه ای که همۀ ما جداشدگان از شگردهای این فرقه طی دهها سال داشته و داریم می دانیم که این فشارها و اعمال محدودیتها تنها و تنها روانی و ذهنی و با فضا سازی و هراس افکنی دروغین و بی پایه از نتیجۀ رها کردن خود و اعلام جدایی و استعفای رسمی و فعالیت سیاسی در جامعۀ ایرانی خارج کشور می باشد. لذا می توانید به راحتی به قول دوست گرامیمان آقای یغمایی این «هفت حصار» و زندان رجوی ساخته در اروپا را در هم بشکنید و با شخصیت و موقعیت وزین علمی و مذهبی که دارید همچون دیگر شخصیتهای سیاسی و مذهبی در عرصۀ فعالیت سیاسی در شرایط کنونی ایران و جنبش مردممان ظاهر شوید.

علامه حسینی و ماجرای فاصله گرفتنش از فرقۀ رجوی را که به یاد دارید. چقدر از ملاقاتهایش و صحبتهایش با حضرتعالی در اورسوراواز تعریف می کرد و وقتی می گفت شما کارهای رجوی از جمله طلاقهای اجباری و تحریم خانواده را مغایر با شریعت اسلامی  می دانستید یقینمان به فاصله گرفتن شما از این فرقه بیشتر می شد. می دانید که او چگونه آن تنها یک علقه و رشتۀ ضعیفی را که با فرقۀ رجوی داشت قطع کرد و به استقلال و محبوبیت بیشتر رسید و کوچکترین توجهی به موج فحاشی ها و تهمتهای مریم رجوی که فرش قرمز زیرپایش پهن می کرد و او را «سمبل تشیع علوی» می نامید نکرد و اکنون بیشتر از گذشته به فعالیتهای سیاسی مذهبی در جهت وحدت شیعه و سنی و وحدت پیروان ادیان در جهان عرب و اسلام و مبارزۀ فکری و افشاگرانه علیه بنیادگرایی و تروریسم زیر پردۀ دین و تحت پوش اسلام و ترویج مبانی واقعی اسلام با شرکت در کنفرانسها و محافل و مجامع عربی و اسلامی و بین المللی می پردازد، در حالیکه سن فرزند شما را دارد و موقعیکه حضرتعالی به تبلیغ و ترویج اسلام راستین و پژوهشها در علوم اسلامی و مذهبی و بحثهای سیاسی می پرداختید ایشان هنوز به دنیا نیامده بودند. شما می توانید با شروع فعالیت سیاسی و مذهبی آزاد و استفاده از رسانه های مستقل و حتی ایجاد رسانه های شخصی در یوتیوب و دیگر شبکه های ارتباطات نوین انترنتی صدها برابر ایشان و بسیاری از شخصیتهای دیگر سیاسی و ملی و مذهبی اپوزیسیون ایران شنونده و بیننده داشته باشید چرا که انبوهی دانش و تجربۀ سالیان در رابطه با انقلاب ایران و رژیم حاکم و کارها و اندیشه های رجوی و سرنوشت سازمان مجاهدین و شورایش و علل و عوامل این شکست و نتیجۀ به بار آمده و… دارید. پس آیا احساس نمی کنید وقتی حتی در رسانه های فرقۀ رجوی صحبت می کردید در دو سال فقط حدود پنجاه شنونده دارید در واقع زندانی هستید؟ که بیشتر آنها هم افراد خود فرقه و در دم و دستگاه تبلیغاتشان برای چک و آزمایش ضبط می باشند. آیا این در شأن استاد و دانشمند و روحانی پژوهشگری مانند حضرتعالی است؟.

ببینید چگونه به علت فاصله گرفتن شما از دم و دستگاه فریب و نیرنگ رجوی و بی جانشینی شما در آن، کمیسیون ادیان و مذاهب را رجوی عملا و بی سر و صدا همچون کمیسیونهای ملیتها و محیط زیست که مسئولینشان آقایان روحانی و دکتر قصیم استعفا دادند منحل کرده و حتی به صورت شکلی هم نامی از آن کمیسیونها دیده نمی شود برای اینکه خوب می دانید که تماما جز ظاهر و فریب و ویترین چیز دیگری نبوده اند.

اکنون دیگر شخص مریم رجوی همه کاره شده و حتی در گردهمایی به اصطلاح اسلامی و مسلمانان دلاری خودش در ماه رمضان در اورسوراواز تنها به سخنرانی خودش اکتفا کرده و حتی عکسی از شرکت کنندگان هم منتشر نمی کند تا عدم حضور شما در آن معلوم و برجسته نشود و در مسائل و رویدادهای مذهبی در ایران مانند مسألۀ اعتراض دراویش که همیشه شما به عنوان مسئول کمیسیون مذاهب اطلاعیه می دادید شخص مریم رجوی و دبیرخانه اطلاعیه می دهد.

اکنون بسیاری از شخصیتهای سیاسی معروف در عرصۀ ایران با آنکه تخصص شما را در فقه و مذهب ندارند با مطرح شدن موضوع حجاب اجباری در ایران با مصاحبه ها و سخنرانیهای متعدد در رسانه های خارج کشور به اظهار نظر اسلامی و قرآنی می پردازند ولی شما همچنان گمنام و محبوس در زندان مریم رجوی که آزادی از آن طبعا و به راحتی دست خودتان است مانده اید. آیا اگر شما در زندان رژیم در ایران بودید همانند بسیاری از شخصیتهای مذهبی یا سیاسی زندانی بسا بسا بیشتر در صحنۀ مبارزۀ سیاسی و فرهنگی و مذهبی با رژیم مؤثر نبودید؟ مگر خود سازمان مکررا ادعا نمی کند که زندانیان سیاسی از داخل زندانهای اوین و گوهردشت اطلاعیۀ سیاسی در حمایت از آن می دهند؟ یعنی برخلاف زندانیان سیاسی رجوی در آلبانی و اروپا از جمله شخص شما آزادانه به انترنت و تلفن و مراسلات نوین دسترسی دارند؟!!! پس این چه زندانی است که مریم رجوی حتی برای برجسته ترین شخصیتهای سازمان و شورا آن هم در دنیای آزاد ساخته که شخصیتی مثل استاد جلال گنجه ای نمی تواند هیچگونه فعالیت سیاسی و فرهنگی آزاد و مستقل همانند دیگر شخصیتهای ایرانی خارج کشور داشته باشد شخصیتهایی که هر روز و هر هفته در تلویزیونهای آزاد و مستقل فارسی زبان سخنانشان و صدایشان را به گوش ایرانیان داخل و خارج می رسانند.

جستجویی در سایت مجاهد با نام شما زدم دیدم از بین شاید صدها سخنرانی و نوشتۀ شما در مناسبتهای مذهبی فقط سری سخنرانیهای «جهاد و هجرت» شما به مناسبت ماه محرم را باقی گذاشته اند و بقیه را تماما حذف کرده اند که همین سخنرانیها را هم که تا دو سال پیش در تلویزیون مجاهدین پخش می شد با تردستی و فریبکاری و جعل و تقلب در تغییر تاریخهایش در سایت مجاهد سخنرانیهای امسال جا زده اند.

به تصاویر زیر نگاه کنید. در حالیکه قسمتهای هشتم و نهم سخنرانی شما در تلویزیون سازمان در سال 95 بوده تاریخ قسمت هفتم آن را در صفحۀ سایتشان سال 96 نوشته اند تا جدید نشان داده شود!! این هم حتما از معجزات سيدة النساء و ام المؤمنين! رجوی است که سال 96 قبل از سال 65 در فلک هستی و چرخش زمین قرار می گیرد!! در حالیکه وقتی با کلیک از سایت به یوتیوب منتقل می شوی می بینی تاریخ همۀ سخنرانیهای شما در تلویزیون سازمان سال 95 می باشد و مطلقا در محرم سال 96 صحبتی نداشته اید ولی رهبری فریبکار فرقه با نیرنگ و دغل و تقلب آشکار و توهین به شعور مردم و حتی اعضای خودش دو قسمت از آن را علیرغم اختلاف در ترتیب آنها سخنرانی امسال جا زده است!! می بینید استاد، مریم رجوی چقدر به حضور شما در دم و دستگاهش نیاز دارد؟! تا انبوهی فریبها و نیرنگها و خیانتها و جنایتهای خود و همسرش را که اکنون دیگر با افشاگریهای انبوهی جداشدگان در عراق و آلبانی معروف خاص و عام ایرانیان و رسوای جهان شده است از جمله زندان و شکنجه و تجاوز و قتل به خیال خود توجیه کند و بپوشاند.

گذشته از این به تعداد مراجعین و بینندگان و شنوندگان صحبتهایتان در یوتیوب نگاه کنید. آیا این حق شما و پژوهشها و سخنرانیهای مذهبی تحقیقی شما است که با آنهمه سوابق و کوشش و درجۀ بالا در علوم مذهبی و تاریخ اسلام است که طی نزدیک دو سال در تمامی آنها به جز یک مورد فقط بین پنجاه تا هفتاد بیننده و شنونده داشته باشید؟!! (که البته در مواردی از سخنرانیهای مریم رجوی بیشتر است!) چرا که رسانه های فرقۀ رجوی هیچ جایگاهی در میان ایرانیان و نیروهای اپوزیسیون ایرانی ندارند و همگان از آنها بیزارند و نتیجه اش تباه شدن زحمات و اندیشه و پژوهش و دانش و تخصص شما شده است. در حالیکه همتایان شما و شخصیتهای بسیار پایین تر از شما که دانش و تخصص شما در علوم مذهبی و تاریخ اسلام را ندارند امروزه وقتی در رسانه های مستقل فارسی زبان صحبت می کنند در عرض یک هفته تعداد بینندگان و شنوندگان آنها در یوتیوب به هزاران و گاه به دهها هزار نفر می رسد.

خیانت و جنایت بزرگتر مریم رجوی سانسور و حذف کتابها و نوشته های شما از سایت مجاهد و جلوگیری از انتشار آنها می باشد. شما در طی بیش از سی سال انبوهی مقالات و سلسله مقالات تحقیقی مذهبی در مبانی و تاریخ اسلام و تشیع نوشته اید که در نشریات سازمان و شورا منتشر شده اند و برخی از آنها نیز به صورت کتاب تدوین شدند ولی هیچ کس برخلاف آثار دیگر نویسندگان و مؤلفین نمی تواند به آنها در بازار کتاب و انتشاراتی ها خارج کشور یا حتی در سایتهای خود مجاهدین یا شورا دست پیدا کند زیرا تمامی آنها تنها به علت اینکه خواسته اید استقلال خودتان را حفظ کنید و از وابستگی به دستگاه و تشکیلات فرقۀ رجوی فاصله گرفته اید سانسور و توقیف و ممنوع الانتشار شده اند. از جملۀ آنها سلسله مقالات شما در چهل شماره در نشریات قدیم مجاهد بود با عنوان «مرز بین اسلام و بنیادگرایی تروریست» که اینجانب در سال 87 در قرارگاه اشرف مجاهدین در عراق ابتدا متن فارسی همۀ مقالات را به صورت کتاب مدون جهت انتشار آماده کردم و سپس اقدام به ترجمۀ کامل آن به زبان عربی جهت استفادۀ عراقیان و جهان عرب بویژه روشنفکران و اندیشمندان و روحانیون عرب کردم که نزدیک به یک سال با همۀ انبوهی کارهای دیگر ترجمه که داشتم طول کشید و حتی وقتی در بیمارستان اشرف بستری بودم با بردن کامپیوترم به بیمارستان از ادامۀ ترجمۀ آن که به علت سنگینی متنش بسیار هم دقت و وقت و انرژی گذاری می خواست دریغ نکردم و با نهایت دقت و وسواس برای انتقال محتوای آن به زبان و فرهنگ عربی کار کردم تا اینکه به صورت یک کتاب پرحجم در آمد ولی تنها برای توزیع بین عراقیان لابی خودشان حدود صد نسخه از آن چاپ کردند که من یک نسخه از آن را از طریق آقای سید المحدثین که از فرانسه به آنجا آمده بود و می خواست برگردد برای شما فرستادم که به دستتان رسید و نامۀ تشکر و تقدیر برایم نوشتید که در اشرف به دستم رسید. آیا این زندانی کردن کتاب و تألیف و ترجمه به علاوۀ زندانی کردن مؤلف نیست؟ آیا این سزاوار آن کتاب و تحقیق ارزشمند شما می باشد که اگر فردی مستقل مثل دیگر نویسندگان و پژوهشگران و خارج از تشکیلات این فرقه در آن سالیان می بودید تا حالا فارسی و عربی آن دهها بار توسط ناشران تجدید چاپ شده بود؟ رهبری فرقۀ رجوی فارسی و عربی کتاب را حتی از سایتهای خودش هم حذف کرد که هیچ علتی جز فاصله گرفتن شما از این فرقه و جداشدن و بیرون آمدن کامل من از آن و افشاگریهای من در مورد این فرقه ندارد.

در عوض چنانکه در تصویر زیر می بینید کتابهای لابیهای عرب و خارجی خودشان و هر چه تعلق خاص موضوعی به مریم رجوی و نیز علیه مخالفانشان از جمله جداشدگان دارد همچنان در سایت عربی شان در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: مطالب مرتبط

http://nototerrorism-cults.com/?p=8353

 

پیام داود ارشد (جلال پاکستان) به آقای جلال گنجه ای

آقای گنجه ای: مگر در مورد زنده یاد مرضیه رجوی که در ظاهر او را به عرش میبرد نگفت که:

“آی مجاهدین مبادا فکر کنید که من با حمایت از مرضیه مطرب شده ام، و دنبال این پیرزن از خود راضی افتاده ام، برای پیروزی انقلاب است”

بهترین گزارش مبارزه ایدئولژیک نیز آن بوده که هر کس بنویسد که چگونه بر دهان این شورایی ها در مقابل عدم اجرای اوامر رهبری، و یا اگر در کاری خط خودشان را رفتنه اند،  زده اند. ضمن اینکه مسئولیت تام و تمام ناراحت شدن و خراب شدن رابطه سیاسی شورایی مربوطه در اثر بردهان آنها کوبیدن نیز بر گردن مجاهد نویسنده گزارش بود. بنابراین دستور این بود: حداکثر تظاهر به رسیدگی ظاهری، صوری و صنفی در مقابل حداکثر تهاجم،کوبیدن و جلوگیری از خواست و تمایل آنها.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes