قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشاگری مشاور عالی مریم رجوی در مورد فرقه رجوی

 

چه کسانی مبارزه مردم ایران را فراموش کرده اند؟ بقلم داود ارشد

داود ارشد سلسو آمورین

Celso Amorin ex-Foreign Minister of Brazil

دوست عزیز و همرزم سابقی از سر لطفی که به جدا شده گان از فرقه رجوی دارند مطالبی در فیس بوک خود تحت عنوان “مبارزه با فراموشی یک وظیفه تاریخی است” اندر اهمیت نقد و چپ و راستهای آن آورده اند. ضمن تشکر از این تذکار درک خودمان از بحث را در زیر آورده ایم.

تفاوت نقد و افشاگری مجاهدین جدا شده

علاوه بر نکات درستی که در مورد اصول نقد سیاسی آمد لازم است به نکات اساسی در تفاوت نقدی که توسط مجاهدین(میلیشیاهای) اسیرِ آزاد شده با دیگر منتقدین  باید توجه داشت آن است که :

  1. میلیشیاها صرفا منتقدین سیاسی که از بیرون نظاره عملکرد فرقه رجوی میباشند نیستند در خیلی موارد بحث حتی سیاسی نیست که جنائی است.در افشاگریهای سیامک نادری بسیار مشهود است.
  2. موضعِ انتقادِ مجاهدین، موضعِ شخص ثالثی که بین ظالم و مظلوم به قضاوت مینشیند نیست.بلکه آنان زنان و مردان و پدران و مادرانی هستند که خود و یا کسانشان کشته، شکنجه، زندانی شده و یا موردتجاوزقرار گرفته اند.
  3. مخاطب اول تا آخر مجاهدین جدا شده بطور عمده نه فضای “بازار” سیاسی خارج از کشور جهت نمایش دمکراسی خواهی و آزاد منشی و جذب مخاطب بخود و در نتیجه جا انداختن خود “هرکس به هدفی” است، که قاضی ای بنام مردم ایران است.
  4. مجاهدین همان میلیشیاهایی هستند که وقتی پای در میدان گذاشتند حداکثر مانتو و یا پیراهن چینی و شلوارشان را با خود آوردند و از ایران و ایرانی و جهان هیچ نمیخواستند و نمیخواهند و بدون سر سوزنی چشمداشت و حب و بغض سیاسی، سخت ترین شرایط تاریخ معاصر را جهت سرنگونی رژیم و بهروزی و رهایی خلقشان در ابعاد:
    • اجتماعی (دوری از خانواده و دلبستگان “میدانید که بسیاری از آنها در سنین نوجوانی ترک دیار کاشانه کردند و مدتها شبها جای خالی مادر و پدر را هنگام خواب در کنارشان با گریه و اشک به یاد آنها پر میکردند)
    • اقلیمی “چه آنها که ترک میهن کردند و چه آنها که از اروپا و آمریکا و… با رها کردن بهترین زندگیها و آینده هایشان زندگی در جهنم گرمای بیابانهای عراق را بجان خریدند.
    • سیاسی چهل سال دروغ و تحریف و شکست های پی در پی و مهمتر خیانتهای رهبری آنها در همدستی با دشمنان مردم ایران… ،
    • نظامی قتلعامهای رژیم با برنامه ریزیهای رجوی جهت بهره برداری از خون های ریخته شده همان میلیشیاها،
    • ایدئولژیک “تبدیل شدن خدای اعتقاداتشان به یک هیولای قدرت پرست هزار بار بدتر از ولی فقیهی که علیه آن با هستیشان به بجنگ با آن برخاسته بودند.
    • اخلاقی فسادِ اخلاقیِ تشکیلاتی که مانند بت، بفرض پاکی مناسباتش مورد پرستششان و علت پیوستنشان بویژه برای زنان و دختران جوان بدان بود
    • امنیتی: سرکوبهای روزانه و دوره ای، زندانها و شکنجه ها، قتلها، خود کشی ها، تعقیب و مراقبتهای تحقیر کننده توسط تشکیلاتی که همه چیزت را بپایش ریخته ای. آنچه رجوی بر آنها روا داشته و دارد، که آیندگان بسیار بیشتر خواهند گفت
    • انسانی فاجعه بارترین قسمت هفت خوان جهنم رجوی، سربریدن و مثله کردن تمامی ارزشهایی که با تکیه بدان میتوانستند تمامی درد و رنجها، اعدامهای دوستان، جگر گوشه ها، برادران، خواهران، همرزمان، دوستان و حتی (همسران)عشق ها، محبتها، کرامتها، ایستادگی و شجاعتها تحمل کنند، توسط رجوی در جلسات روزانه با لجن مال کردن گذشته و ریختن لجن به سر و روی خود و دیگر میلیشیاها، همان برادران و خواهران و خانواده و خود را مزدور، خائن، بریده، مفت خور، نرینه وحشی، شعبه سپاه پاسداران، …خواندن در جلسات اجباری مغزشویی،  چیزی از انسان جهت سرپا ماندن برای میلیشیا باقی نگذاشت را تحمل کردند.

همان میلیشیاهایی که دیدید چگونه زندانها و شکنجه گاهها و میدانهای اعدام رژیم و سپس رجوی را در نوردیدند و دیدید که تمامی جهان را انگشت بدهان کردند.

  1. اینها ظلم دیده اند و اینها فریادِ ظلم دیدگانِ زندانی، شکنجه شده، خیانت شده، شاهدین قتلها و سرکوبهای قرون وسطایی روزانه و شکنجه های روحی و روانی ناشی از تشکیلاتی سراسر دروغ و نفی و تحقیر و توهین، مورد تجاوز چه جنسی و چه  به همه آرمانهایشان با خیانت رهبری آمده اند  که در پیشگاه خلقشان فریاد برآورده و میآورند، فریاد ناشی از دردهای زخمهای عمیقی که بر جسم و جان و روح و روانشان نشسته و بلکه صدای خرد شدن استخوانهایشان است ناشی از سپردن خلقی بدست جلادان توسط فرقه رجوی با دست زدن به تروریسم و موجه کردن تمامی قتلعامها
  2. اینها بدنبال تائید عده ای و با مقاصد جنت مکان انه البته در بن و ریشه با خواستگاههای منفعت طلبانه نیستند. فریاد مجاهدین همانگونه که در گوشه زندانها با تیرهای خلاص جلادان نیز بنظر میآمد که بگوش کسی نمیرسد، اینجا نیز فریادشان از جنایات جلادان تشکیلاتی به آسمان است تا فقط و فقط مردم ایران و تنها دارایی آنها و تنها معبود ابدی آنها، شاید خدای آنها(خلق قهرمانشان) همانکه بنامش قسم میخوردند با گوش تاریخی-سیاسی-اجتماعی اش بشنود و قضاوت کند. البته نه لزوما به نفع آنها!!!!
  3. نباید فریادها و نعره های جانگذاز کسانیکه بدون بیهوشی زیر تیغ جراحی تمامی اعضای بدنِ فیزیکی، روانی و آرمانی آنها توسط رجوی است را با توصیف درد کسانیکه یک عمل جراحی زیر بیهوشی را با انواع داروهای ضد درد را میگذرانند در قالب نقد مقایسه کرد. اگر میلیشیاها آن “سیاسی کاری” که از آنها انتظار میرود بودند حماسه های زندانها و اعدامهایی که حتی اسمشان را نیز نگفتند و دهه ها زیر چکمه رجوی خرد شدند را نمیتوانستند تحمل کنند. میلیشیاها همانند محمد خیابانی ها، باقرخانها، ستارخانها ومصدقها عصاره شرف یک خلقی را نمایندگی میکردند و میکنند و رجویِ سیاسی به شرف ملتی خیانت کرد.
  4. تفاوت بین دردِ خرد شدن استخوانهای شماست با شرح و تفسیر این درد. مخاطبِ مجاهدینِ جدا شده نه بی دردان خارجه، که همان خلقی است که درد مشترکی را در حال تحمل است.

تفاوت در اسماعیل وفا یغمایی است (با توان ترین در توصیف) که در مصاحبه با رادیو زمانه میگوید، “ما خواهان چنین رویا رویی با کسانیکه سی سال سر یک سفره نشسته و غذا خورده ایم نیستیم… تفاوت من و دیگران در این است که من بیست سال قبل (از فرقه رجوی) بیرون آمده ام و چیزهائیکه آنها دیده اند من هرگز ندیدم”.

بله تفاوت بین اسماعیلِ  قبل از اینکه بصورت نرم با کتابهای حمید اسدیان و محمد سیدی کاشانی (بابا) روبرو شود با اسماعیلی  که گفت (همانجا دقایق 52به بعد): “بعد از کتابهای ایندو، حجت بر من تمام شد، من باور نمیکردم تابحال، واقعا باور نمیکردم، نه اینکه بگویم افراد (مجاهدینی که افشارگری میکردند) دروغ میگویند، چیزهایی که میشنیدم، خوب زندگی کرده بودم (با اینها)، کسی که خودش سالها در زندانهای شاه شلاق خورده وقتی می شنیدم که خودش آمده و شنکنجه میدهد را نمیتوانستم باور کنم. ولی وقتی کتاب آقای اسدیان را خواندم فهمیدم چنین آدمی که چنین کتابی (علیه من) نوشته اگر دستش بمن میرسید و یا به او میگفتند (به وی فرمان میدادند) حتما مرا از بین میبرد برای اینکه تئوری وارد عمل میشود.”

 

تفاوت این رسیدن ها و این اتمام حجت های حاصل شده از نیتجه گیری منطقی آنهم فقط و فقط وقتی در مورد خود فرد مصداق پیدا کرده با فردی است که زیر جراحی بدون بیهوشی بوده، اصل و اساس تفاوت مسئله است. نه اینکه فکر شود که مجاهدین از روز اول که زیر تمامی اتهامات و لجن پراکنی های رجوی و همداستانهای او، دست به فریاد زدند نمیدانستند که در خارج کشور با چه نگاهی مواجه خواهند شد. خیر، همانگونه که طی چهل سال بدون چشم داشت و بدون سیاسی کاری و چهره سازی و حفظ چهره قیمت هر کارشان را پرداخته اند، اینکار را نیز همانگونه شروع کردند.

اینها هنوز که هنوز است شبها از کابوسهای تشکیلات خواب ندارند. و با تپش قلب از جلسات غسل رجوی بیدار میشوند.

 

Mohammad Rajaviمن قبلا نوشتم که محمد(مصطفی) رجوی (که چند روزی است فیس بوکش را راه انداخته و عنوان کرده همه چیز را خواهد گفت) را وقتی از ایران خارج کردم چه شرایطی داشت. نوشتم که سالیان تحت اسارت رجوی بود. نوشتم که دنبال فرار بود و از من مسیر فرار را میپرسید نوشتم پدرش بدترین توهین ها و تخریب ها را علیه او میکرد، اگر فکر کنید که نمیدانستم که دیگران چه در مورد ما فکر خواهند کرد ساده اندیشانه است. ولی حالا خودش (فرزند اشرف ربیعی)، همانکه از قتلعام 19بهمن 1360جان سالم بدر برده است بمـیدان آمده است و میخواهد حقایق تلخ و جنایات پدرش علیه نسلی از مجاهدین و خیانتهایش به مردم ایران را افشا کند.

محمد را ببینید، رجوی چه بلایی برسرش که نیاورد. مادرش را آنطور، خودش را در برابر تمامی مجاهدین لجن مال کرد، هیچ توهین و بی حرمتی نبود که به او نکرده باشد. او را طعمه وزارت اطلاعات، بریده مزدور، خائنی که میخواهد راه عمو کاظمش (کاظم رجوی عموی محمد)  را برود و با تحصیل به مردمش کمک کند. سالیان تحت شدید ترین بازداشتها بوده. خودش همه را خواهد گفت.

 

نکته بسیار مهم اما:

 

آنها که نگران مرزهای او و بقیه مجاهدین با رژیم هستند فکری بحال خود بکنند. نباید به خود اجازه بدهیم که به این میلیشیاها درس مبارزه با رژیم و مرز داشتن و حفظ مرز با رژیم بدهیم. اول باید فقط یک هفته و نه بیشتر در همان شرایطی که این میلیشیاها در نگهداشتن مرز با رژیم گذرانده اند و نه شرایط عزیزانی که دستی از دور بر آتش داشته اند و البته  رجوی را تجربه کرده را از سر بگذرانند بعد به این میلیشیا ها که نزدیک به ربع قرن و بیشترش را تحمل کرده اند درس حفظ مرز بدهند. این راهنمای چپ زدن بدرد کسانی میخورد که بخود شک دارند و برای خودشان و در چشم امثال خودشان در اروپا، که بدون کمترین بهایی در اوج رفاه و آزادی و امنیت مبارزه (زندگی) میکنند هویت سیاسی و مبارزاتی دست و پا کنند میخورد. نه کسانیکه در آشویتس مسعود رجوی، روزانه بمب و موشک و خمپاره و قتلعامهای رژیم را تجربه میکرد اند.

 

اینها رجوی را نقد نمیکنند فریاد ظلم و ستم و جنایتهای رجوی را در پیشگاه مردم ایران است که فریاد میکنند. در ضد رژیم بودن نیز کسی بگرد پای اینها نمیرسد. همه باید مرز داشتن با رژیم را در عمل از اینها یاد بگیرند. اگر مردم ایران و شناختشان از تمامی پدیده های سیاسی مربوط به ایران چه نیروهای داخلی و چه آنها که در خارج حضور دارند و چه نیروهای بین اللملی را در قیام 1388 و بعد در قیام صد شهر کشور در بهمن سال 1396 ندیدیم مشکل در ماست.

 

مبادا هم راستا با تبلیغات رژیم شوید؟

 

آنها که فکر میکنند رژیم در مورد جنایات فرقه رجوی غلو میکند اولا سخت در اشتباه هستند. رژیم هرچقدر هم غلو کرده باشد یک از هزار آنچه رجوی کرده است را نمیداند و نه میتواند بداند. تنها منبع مجاهدین هستند، من با شناخت از مافیای فرقه رجوی با مسئولیتهای بالا و نزدیک به مسعود و مریم و … داشته ام نوشتم و گفتم که “خانم رجوی اجازه دهید تا همه مجاهدین زبان بگشایند تا جهان پازل میلیون تکه ای هیولای شما را بتواند به تصویر بکشد”. بعد از سیامک نادری و بعد از  خانم فرشته هدایتی، قدم محمد (مصطفی) رجوی فرزند اشرف رجوی مبارک است. منتظراخبار شوکه کننده او باشید.

منتظر خواهرکوچک موسی خیابانی (مینا خیابانی همسر مهدی ابریشمچی بعد از گرفتن مریم از او) هستیم. تا معنی آشوویتس رجوی را خوب درک کنید.

 

 

در ثانی، طی چهل سالی که از حاکمیت رژیم گذشته است آیا نیرویی بوده است که رژیم علیه او دروغ بگوید ولی مورد محبت مردم قرار نگیرد؟ مردم ایران را چه حساب میکنید؟ چهل سال علیه رژیم سابق گفتند، پاسخ مردم چه بود؟ الان سال 1360 نیست که رژیم لباس زیر زنانه از ستاد ها در میآورد! الان احمدی نژاد هم طلب کار است و در عبدالعظیم بساط راه میاندازد!!! مگر روحانی و رئیسی بحث 96% و 4% را خودشان نکردند. شما کجای کارهستید؟ توانستند اصلاح طلبان را بخورد مردم بدهد؟ من قبلا نوشتم که :

 

 

این شهادت تاریخی مردم ایران در مورد فرقه رجوی  نه مربوط به و نه نتیجه گیری شده از یک مقطع و یک تظاهرات بلکه مربوط به حداقل یک پهنه بیست ساله از سال 1377 الی 1396 از تاریخ جنبش مردم ایران با هزاران ستار بهشتی و نرگس محمدی و…

این شهادت مردم ایران نه در مورد یک نیروی گمنام بلکه مربوط به سازمان مجاهدینی است که در فاز سیاسی نشریه اش بالاترین تیراژ را داشت، هزاران ترور در داخل کشور انجام داده، از سال 1361 تا سال گذشته در عراق در مرز ایران مستقر بوده. سالیان رادیو آن برای داخل پخش میشده ، سالیان تلویزیون ماهواره ای دارد. اخبارش در رسانه های بین اللملی و حتی توسط رژیم به اطلاع مردم میرسد. حزب جمهوری را با بمب گذاری نابود کرده،  رئیس جمهور  و نخست وزیر را ترور کرده،  رژیم در سرکوب جنبش همه را به آنها نسبت میدهد. ارتش و تانک و نفر بر داشته، در عملیات مشهور فروغ جاویدان تا کرمانشاه پیش رفته…و خود رژیم چندین فیلم در موردش تولید و اکران کرده. این شهادت تاریخی توسط رژیم و عناصر طرفدار رژیم نیست که داده شده. چون چندین دهه است که مردم ایران مطلقا گوش به تبلیغات رژیم در مورد نفی این فرد و آن جریان نمیدهند اگر عکس آن برداشت نکنند. شهادت در مورد فرقه رجوی  توسط مردمی بغایت بجان آمده ناشی از ستم وصف ناپذیر رژیمی که آنها را سرکوب میکند و هیچ فریاد رسی ندارند و زمانیکه جانشان را بکف گرفته و در خیابانهای سراسر کشور با شعارها و رویکردشان که در آخرین تظاهر آن در دیماه 1396 شاهد بودیم داده شده است.

کدام ملتی وقتی فریاد کمک و دادرسی شان به عرش میرسد بجای کانونهای شورشی و سلحشورانی که عکس نقاب دارشان در بیابانها و نوک قله ها توسط مریم رجوی جعل میشود  دست بدامن یک مومیایی میشود؟آیا این بدان معنا نیست که مردم ایران فرقه رجوی را بدتر و بی خاصیت تر از یک مومیایی میدانند.

البته نظر مردم ایران در مورد فرقه رجوی روشن است.

 

برای دلواپسان

 

برای آنها که نگران مرز داشتن با رژیم هستند که مبادا خاک به چشم مردم بپاشد؟  اگر کسی فکر میکند که با افشاگریهای مجاهدین جدا شده خاک به چشم مردم ایران پاشیده میشود بدانند دقیقا در نقطه فرقه رجوی نسبت به مردم ایران ایستاده اند و از مردم قطع هستند و روزانه همین نسل میلیشیاها را که در میدانهای نبرد در کسوت زنان خیابان انقلاب، نسرین ستوده ها و…با رژیم چنگ در چنگ هستند را نمیبینند.

اتفاقا همین نسل است که علیه رجوی و رجویسیم است و ایندو جدای از هم نیستند. کسانیکه خود را جدای از مردم می انگارند و توصیه به حفظ مرز میکنند نمیدانند که مجاهدین جدا شده امتداد مردم ایران هستند فرزندان همان خلقی هستند که که چهل سالی است وقتی برای بهم پیوستن و متحد شدن و تهاجم توسط خانواده هایشان به قله البرز فرستاده شدند، در آنجا به اسارت مسعود رجوی دیو، هیولا و ضحاک مبارزه گرفتار شدند.  کسانیکه با تک تک سلولهایشان چهل سال در مبارزه با دو دیو بوده اند نباید نگران فراموشی مبارزه برایشان باشیم، این نگرانی مخصوص کسانی است که راحت اروپا چهل سال است آنها را ربوده و برای خالی نبودن عریضه هر روز سه بار مرگ بر رژیم میگویند. و از سر سطحی گری سیاسی، بی حوصلگی غیر مسئولانه، و یک نواختی راحتِ غرب بدنبال سایت پرکردن، آلترناتیو سازی و یا با شعارهای شداد و غللاظ سرنگونی، سفارش سرنگونی رژیم را به دیو بزرگ (آمریکا) و نوچه هایش (اسرائیل و عربستان) میدهند که بجان همان مردم بیاندازند تا به قیمت ایران و مردم ایران شاید خود را از این کسالت خارج کنند. چیزی که فریاد وزیر خارجه و داماد شاه را که باید گفت صاحب درک سیاسی است نیز بهوا بلند کرد.

اجازه بدهید با تجربه حضور نزدیک به یک دهه در میان مردم بگویم که، اگر امروز همه خارجه نشین ها مانند من و شما یکصدا فریاد کنند مرگ بر رژیم و یا برعکس زنده باد رژیم هیچ تاثیری در نگاه مردم ایران در مسیری که میروند ندارد. من گفته، نوشته و باز میگویم ، مردم ایران مسیر خود را یافته و در حال طی آن هستند. برای همین هیچکدام از حرکات آنها در طی 20 سال گذشته توسط هیچ تشکل و عنصر سیاسی و… قابل پیش بینی نبوده است. چون با مردم ایران با نسل جدید بیگانه هستیم.

سخن پایانی،

به کسانی که در افشاگری علیه فرقه رجوی دلواپس مخدوش شدن مرز با رژیم هستند، بدانند که عطف به عدم شناخت و اطلاع شان از فرقه مافیایی رجوی ( بدلیل ماهیت بسته از نوع فرقه ای برخلاف ماهیت باز یک تشکل سیاسی که اجازه شناخت نمیدهد و خفقان داخلی آن) و تحت تاثیر دروغها و تبلیغات دروغین با کمک حتی کشورهای غربی، و پولهای کلان دریافتی این فرقه به بهای خون هزاران تن از بهترین فرزندان مردم ایران (خواسته یا نا خواسته) برایش حقانیت مبارزاتی قائل اند.

 

فرقه رجوی که ما از درون آن می آئیم و از مجریان سیاستهای آن بوده ایم، و از تمامی جزئیات آن خبر داریم نه مبارز که ضد مبارزه و یک تشکل مافیایی با اندیشه های بسیار خطرناک از نوع آنچه متاسفانه درداعش سراغ داریم برای ایران و منطقه است، که با تجارب ضد انقلابی این چهار دهه از حاکمیت ولایت فقیه، ولایت فقیه نوع رجوی جهت استمرار در ایران فرضی آینده با روحیاتی که از مردم ایران خبرداریم و امروزه شاهدیم، این تفکر قرون وسطایی -استالینی برای ماندن و استمرارش مجبور خواهد بود هزاران بار خشن تر، خون ریزتر و جلادتر باشد.  شاهد و دلیل؟ مقایسه کنید فعلا که در حاکمیت نیست چه جنایاتی را در عراق و اروپا مرتکب شده است، مخالف خود را در مقابل پارلمان اروپا بقصد کشت میزنند، نماینده سابق پارلمان انگلستان که به کمک جدا شده مورد ضرب و شتم میرود نیز کتک میخورد.  بنابراین افشاگری علیه آن را عین مبارزه و در کانون آن و در راستای مبارزه جاری مردم میدانیم.

 

 

مبارزه مردم ایران در داخل ایران کاملا مرزهایش برای مردم ایران روشن است. آنچه بسیار مخدوش است آنچه در خارج از کشور در اذهان خارج کشوریها از نظر و خواسته واقعی مردم ایران  در مبارزه شان در ایران است که گذشته از فرصت طلبان وطنی، توسط نئوکانها و جانیترین حکام و دولتهای شناخته شده در یک مثلث شوم تلاش بسیارعظیمی در جریان است که با بکار گیری مزدوران خود مانند فرقه رجوی بدان دامن بزنند. و از آن علیه عالیترین منافع مردم ایران و در جهت بغارت بردن ایران و ایرانی برای همیشه سوء استفاده کنند.

 

 

برای این دلواپسان صبر آرزو میکنیم و برای جدا شدگان نیز عزم جزمتر جهت افشاگری و منتظر بقیه مجاهدین جدا شده که زبان بگشایند تا پازل فرقه رجوی کمی تکمیل تر شود تا این دلواپسان ضمن اشراف بیشتر به فرقه رجوی به اشتباهشان پی ببرند.

 

داود ارشد

14 خرداد 1397

چهارم ژوئن 2018

———————————————————————-

 

مطالب مرتبط

چرا مجاهد هراسی! مبارزه در آینه مردم

مردسالاری هم حدی دارد!!! و “چشممان به جمال مجاهدی روشن شد”

مردم ایران و فرقه رجوی 

نامه ای به جهنم نشین مرید جان بولتون

سال 1396 سال پیروزی بزرگ بر تروریسم وفرقه ها

بقلم داود ارشد:

جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سه سال پیش در فوریه 2015 پا به عرصه وجود گذاشت. این جنبش با رسالت افشا و مبارزه با تروریسم و فرقه های تروریستی  پا بمیدان گذاشت. مبارزه‏ای که با دشورایها و حملات بسیاری نه تنها از جانب فرقه تروریستی رجوی بلکه حتی از جانب  بسیاری که هنوز ته مانده اندیشه های تروریستی و فرقه ای بنیادهای فکریشان را ترک نکرده بود و یا در مدار فرقه رجوی گرفتار مانده بودند ما را بدلیل پرداختن به این موضوع  مورد  تهمت قرار دادند  مواجهه بود. هرچند ما همه را بجان خریدیم.

اتهام اصلی ما این بود که با دست زدن به افشاگری علیه فرقه تروریستی رجوی با افشای خیانتها و وطن فروشی ها، با افشای اینکه این فرقه تروریستی نه تنها هیچ ربطی به مردم ایران ندارد و حامی آنها نیست بلکه بر ضد مردم ایران بوده و عامل اصلی کمکی رژیم در فشار بر مبارزان و مبارزات مردم نیز میباشد، یا  مزدور رژیم هستیم و یا از طریق تضعیف جبهه خلق به رژیم کمک میکنیم.

 

البته زدن این برچسبها توسط فرقه رجوی قابل درک است چون نه انتقاد بلکه مکالمه دو نفره مجاهدین در همان اشرف و لیبرتی و حالا تیرانا (اشرف 3)  با برچسبهایی همچون مزدور رژیم، شعبه سپاه پاسداران… و در نتیجه صدور احکامی همچون اعدام و زندان و شکنجه و تحویل به صدام و… مواجه میشد. داستان تکراری چهل سال گذشته رویکرد فرقه رجوی به منتقدین داخلی و خارجیش. اما زدن همان برچسبهای وارداتی از فرقه رجوی توسط دیگرانی که حتی مدعی بودند با فرقه رجوی مخالف نیز میباشند ولی عینا همان عمل و موضع رجوی را داشتند بدون درک منشاء آن ما را و کار را مشکل میکرد. این عده چه کسانی بودند و هستند؟

 

  1. کسانی که طی چهار دهه گذشته تحت تاثیر دروغ هاییکه رجوی در بوق کرنا کرده است که یک مبارزه وجود دارد و آن مبارزه بین رجوی و رژیم است و لاغیر، با نفی مبارزه مردم ایران.
  2. بیخبران از واقعیت درونی تشکل فرقه ای رجوی بدلیل کشیده شدن دیوارهای قطور بدور آن و اعضایش، و تاثیر پذیری آنها از شهید فروشیهای فرقه رجوی در بازار مکاره سیاسی با دجالانه ترین شیوه های ممکن. [1]منطقِ چون من شهید (بسیاری را به کشتن) داده ام پس برحق و مبارزم
  3. کسانیکه طی چهار دهه گذشته خود هیچ دستی در عمل مبارزه جز خواندن و باز نشر اخبار نداشته، جهت وانمود کردن به حضور در مبارزه و یا مبارز بودن، مجبورند با ادعای اینکه منتقدین فرقه رجوی به مبارزه مردم ایران ضربه میزنند!! خود را مدعی و مدافع مبارزه مردم ایران معرفی کنند.
  4. کسانیکه در طی چهار دهه گذشته بطور کامل از تغییرو تحولات داخل ایران قطع بوده و هیچ درکی ازنسلهای جدید ایران و خواسته ها، دیدگاهها و تمایلات و…آنها ندارند.
  5. و آنهائیکه متاسفانه درد و رنج مردم ایران مایه کسب و کار سیاسی، مصاحبه کردن، وب لاگ نوشتن، لایک گرفتن، تلویزیون اینترنتی راه انداختن و اخیرا نیز برای دیر آمده هایش آلترناتیو ساختن است.

ما که بعد از جان بدر بردن از بمبارانهای نزدیک به سه دهه ای رژیم و نیروهای ائتلاف، و رهایی از یکی از سهمگین ترین سرکوبهای تاریخ تشکلهای سیاسی بشری و خلاص شدن از زندانهای فکری، خبری، فیزیکی-تشکیلاتی رجوی با تکیه به شناخت میدانی از واقعیت جامعه و نسلهای جدید ایران و با شناخت عمیق از فرقه ای که چهار دهه تمامی مراحل فراز و فرودش از یک تشکل سیاسی به فرقه مافیایی را با پوست و گوشت و استخوان درک و تحمل کرده بودیم  به صحت راه خود مبتنی بر شناخت از تروریسم و فرقه ها اطمینان داشتیم، نه تنها از تهمت های وارده مایوس و نا امید نشدیم بلکه با درک ضرورت صد چندان براهمان (پاک کردن لکه ننگ قدرت پرستی، عوام فریبی، تفکرات قرون وسطایی مذهبی اما اینبار درقالب سوپرچپ، وطن فروشی، زیرپا گذشتن تمام اصول و پرنسیپها، شهید فروشی، سابقه مبارزاتی فروشی، فداکاری فروشی، صداقت فروشی، آپورتونیسم و البته تروریسم حتی علیه خودیهای درون تشکیلات از دامن ایران و ایرانی) عطف به وظیفه و دین خود به مردم خود بدلیل حضور در فرقه رجوی و مبتی بر درک ریشه دار بودن مسئله بطور خاص در میان ایرانیان خارج کشور ما را در راهمان بیشتر مصمم نمود.

 

طوریکه در مقایسه بخدمت گیری تشکلهای خودفروخته و دست نشانده درگذشته وحال توسط قدرتهای جهانی و منطقه ای در ژانویه دوسال قبل نوشتیم:

 

««الف: وقتی از سازمان مجاهدین سابق یا فرقه رجوی حاضر حرف میزنیم منظورمان صرفا افراد نیست که مرده یا زنده باشند بلکه خط و مشی و سیاست و تفکری است که نمایندگی میکنندب: هر تشکلی به سران و بخصوص به رهبری آن شناخته میشود. رجوی علیرغم اینکه خودش گم و گور شده است ولی … سیده النساء العالمین!! را گذاشته و گم و گور شدهج:درگذشته با قرارداشتن در لیست تروریستی هنوز به شیطان بزرگ وصل نبودند(دست آنها برای سوء استفاده از فرقه رجوی بسته بود). حالا میبینید که انبوهی روی آنها حساب مزدوری بازکرده اند.  د: قبلا این میزان پول و امکانات نداشتند که حالابا خود فروشی به  صدام و عربستان و اسرائیل… دارند.  هـ: تجربه 35 سال دریوزگی به درگاههای عراق، عربستان، اردن، آمریکا، اسرائیل، … را و در نتیجه حمایت آنها را نداشتند.  و: رهبری شناخته شده ای نداشتند. بعلاوه رئیس جمهور مادام العمر لچک برسر.  ز: هزاران منابع شناخته شده و نشده مالی دیگر با اتکاء به دلارهای نفتی نداشتندح: بدلیل ضدیت غرب و بخصوص اسرائیل و عربستان با رژیم ابزار کارآمدی بعنوان نیروی فشار نبودند که هستندط: تجارب 35 ساله کار دیپلماتیک، دروغپردازی، جعل، فریب، را نداشتند که دارندی: تعدادی مزد بگیر مفت خور، موج سوار اروپا نشین تحت نام شورایی نداشتند که دارندک: 2000 نفر اسیر در لیبرتی  که مرتب با همکاری رژیم هر چند وقت یکبار تعدادی را جهت علم کردن و مطرح کردن رجوی و دستگاه او  در رسانه های جهان تکه تکه میکند نداشتند که دارندل: آیت الله های خارجه نشینی همچون …. که با تکیه به سابقه زندان زمان شاه و ادعای دروغین منتقد و مخالف که بعد از بریدن شرمگینانه از رجوی کارشان صدور فتوای شناسایی مزدور رژیم برای رجوی است  نداشتند که دارند.  م: در گذشته انگشت شماری در زندان بودند، در حال حاضر نزدیک به 3000 نفر از جمله فرزندان خودمان در اسارتش هستند که قبلا نداشتند که دارند و باید نجات یابند.»»

 

امروزه با تغییر حاکمیت در عربستان، با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا با هار شدن اسرائیل هرچند نتوانسته است با نگهداشتن فرقه رجوی در مرزهای ایران معادل حزب الله در مرزهای خودش از فرقه رجوی بهره برداری کند، قصد دارد که این شکست اخراج رجوی از عراق را جبران کند، همان تحولات و تغییر معادلاتی است که بدان اشاره داشتیم که بوقع پیوسته و در حال وقع است و میبنیم که چگونه تشکلهای مرده و هفت کفن پوسیده به یکباره مطرح میشوند.

 

از آن روز تا بحال سند همکاری فرقه رجوی با عربستان را نه ما که مدعی بودیم، بلکه ویکیلیکس از قول نامه های فدایت شوم مریم رجوی به حاکمان عربستان، منتشر نموده است، بعلاوه مک کین جانشین امام زمان برای فرقه رجوی شده طوریکه لیست شهدا (شهید فروشی) را از او(امام زمان در سامرا) پس گرفته به مک کین دادند!!!!

 

اینها تماما علائم و شاخصهایی بودند که ضرورت مبارزه ما با چنین سرطان سیاسی در میان سیاسیون ایرانی را ایجاب میکردند. و شاهدیم که چگونه جدا شدگان امروز در تیرانا مانند یک بمب اتمی منفجر شده و دنیا را از گزارشات شگفت انگیز و جگر سوز جنایات فرقه رجوی پر میکنند.

 

اما مهمترین شاخص اثر بخش بودن این مبارزه افشاگرانه سیاسی و تاکید بر حقایقی چون تروریستی بودن استراتژی فرقه رجوی، وابسته و خود فروش بودن آن، مورد تنفر بودنشان در نزد مردم ایران و پس زده شدنشان از جمله به همین دلایل، علیرغم تمامی تبلیغات و عکس و فیلم های دروغین بکمک پولهای کلانش جهت القاء مطرح بودن در داخل کشور چاپ و منتشر میکند تا سکه مردم فروشی اش در بازار مکاره سیاست از ارزش نیفتد، مردم ایران در قیام بهمن ماه سال 1396 در بیش از صد شهرمیهن که در طی آن دو “نـه”  بزرگ را به گوش جهانیان با صدای بلند طنین افکن نمودند، یکی “نـه” به شرایط موجود و خواست تغییر شرایط و دیگری “نـه” بزرگ به تروریسم  و فرقه رجوی بعنوان یک فرقه قرون وسطایی متکی به ایدئولوژی بود که  سندش برای همیشه مهر و موم شد.  و مبنایی مردمی و خلقی و میهنی و ملی گردید بر اینکه هر فرد و تشکلی که بخواهد از فرقه رجوی بعنوان مبارز مردم ایران نام ببرد علیرغم ادعاهای فرقه رجوی و حامیان منطقه ای و کرایه ایش، چه اتهامی از جانب مردم ایران متوجه خود کرده است. و طبعا تکلیف کسانیکه در راستای خواست مردم ایران این تشکل ضد ملی و ضد ایرانی را افشا میکنند را متهم کند نیز از نظر مردم ایران روشن است.

 

با این گواهی از طرف مردم، خستگی سه سال زحمت تمامی کسانیکه درد میهن  داشتند و نه درد قدرت و در این جنبش فعالیت و یا درهمین راستا حرکت میکردند بویژه در میان جدا شدگان از جانشان بدر رفت و آنها را بر ادامه راه با انرژی بیشتر تشویق نمود. راهی که تا محو شدن هرگونه تروریسم و فرقه گرایی و نجات اسرا در بند فرقه رجوی ادامه خواهد داشت.

 

جنبش نه به تروریسم و فرقه ها – اروپا

28اسفند 1396

نگاهی به تیتر بعضی فعالیتهای بین اللملی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها

 

دیدارآقای داود ارشد با نماینده سوسیال دمکرات پارلمان اروپا خانم آناگومزDSC01397

قای ارشد ضمن تائید و تاکید بر یافته های میدانی هئیت پارلمانی اتحادیه اروپا در سفرش به ایران اضافه کردند که واقعیت مردم و رژیم جمهوری اسلامی بعد از نزدیک به چهاردهه که از استقرار آن میگذرد، تنها باید از زبان خود مردم ایران شنیده شود. صدایی که در عمل با اوج پختگی عمدتا با مسالمت و بصورت صلح آمیز تظاهر کرده تا با خشنونت. در بعد سیاسی اما این کنش و واکنش حتی پخته تر نیز بوده است، بطور خاص آنجا که در نفی هرگونه آپوزیسون وابسته گرا بارز و عنوان شده است، مردمی که بدون داشتن تشکل حزبی قادرند خط و مرز خود را با جریانات پوشالی و دروغین بویژه عوامل بیگانه از جمله تشکیلات فرقه خطرناک رجوی بخوبی تعین و حفظ کنند.

فرار دو تن از محکومین ابد از اشرف 3 در تیرانا

اخیرا بعد از محکومیت ابد با اعمال شاقه برای اسرای فکری-عقیدتی فرقه رجوی علیرغم اینکه این محکومیت ابد با اعمال شاقه را به امضای محکومین نیز رساندند، دو تن از محکومین بنامهای آقایان موسی دامرودی و غلامرضا میرزایی بعنوان پیش قراولان فرار شجاعانه و منادیان آزادی از این اسارتکده قرون وسطایی خانواده، مردم ایران و دوستان و همرزمان خود را خوشحال کردند. 

افشای سوء استفاده های جنسی از زنان مبارز در فرقه رجوی در پارلمان اروپا

در این کنفرانس آقای داود ارشد طی سخنانی ضمن تشکر از دعوت جنبش نه به تروریسم و فرقه ها یاد آور شدند:

S&D Mep

که جامعه اروپا در حالی بر علیه سوء استفاده جنسی از زنان دست به فعالیت در پارلمان اروپا و البته با نقش محوری نهادهای مدنی فعال آن در زمینه حقوق زنان میزند که در همین اروپا تشکلهایی مانند تشکل فرقه رجوی زنان تحت اسارت خود را با بکارگیری شیوه های فرقه ای همانگونه که در تمامی فرقه های شناخته شده مخرب متداول است مورد سوء استفاده جنسی قرار میدهد و حتی متاسفانه میتواند در همین پارلمان نیز در کمال وقاحت خود را مدافع حقوق زنان نیز جا بزند. بی تفاوتی بعضی اعضا پارلمان اتحادیه اروپا این گستاخی را در این تشکل فرقه ای با سابقه بسیار روشن تروریستی به جایی رسانده است که مخالفین خود را در جلو همین پارلمان مورد ضرب و شتم قرار میدهد و حتی نماینده سابق پارلمان انگلستان آقای دنیس مک شین که تلاش میکند از ضرب و جرح مخالف توسط محافظین مریم رجوی باز بدارد خودش نیز توسط همان محافظین مورد ضرب وشتم قرار میگیرد.

کرگدنهای مسعود رجوی

این حق مردم ایران زمین است که از گذشته درس گرفته تا در دام راهزنان جنبش مردمی با شعارهای تو خالی بسیاری از کسانیکه با بهانه قراردادن درد و رنج مردم با معرفی خود بعنون ناجی آنرا دستمایه راهزنی سیاسی خود نموده تا خود برگرده همین ملت، خلق، مردم، امت و… بنشینند نیفتند. من بعنوان یکی از مسئولین سابق دستگاه ننگین فرقه رجوی وظیفه ملی و مردمی خود میدانم که آنچه در طی چهل سال گذشته در صحنه سیاست و در خلال عبور از روی خونهای بسیاری از همرزمان و دوستان و … و آنچه شاهد و مجری آن بوده ام نسبت به خطراتی که در کمین مردم است بعنوان دینی که بدانها دارم و نقشی که در همراهی با جریان بغایت واپسگرای انحرافی و آپورتونیستی، وابسته گرای فرقه مافیایی رجوی با گوشت و پوست خود لمس کرده ام هشدار دهم.

داعای فرصت طلبانه مسعود رجوی به ترور آمریکایی ها و غلط کردم های امروزش

برعکس این روزها که خانم مریم رجوی و آقای رجوی و البته به زعم خودش و مریم رجوی “امام زمان، پدر جد لنین و استالین و … شیر همیشه بیدارخدا و رهبری خاص الخاص و تاریخ ساز، سوپر ولی فقیه، رهبر مسلمین جهان، رها کننده زنان از طریق مراسم تکی و جمعی رقص رهایی و ساختن حرمسرا”، روزانه صد بار در مقابل همان امپریالیستهایی که تا دیروز باید “بعد از شاه فرعی بعنوان شاه اصلی بطور مسلحانه سرنگون میشدند” در مورد ترور مستشاران آمریکایی در مقابل سناتورها و نمایندگان سابق البته کرایه ای غلط کردم گفته و مرتب به قسم و آیه در میآویزد که این ما نبودیم که چنین شکرهایی را در زمان شاه خورده ایم، بلکه این آپورتونیستهای چپ نمای خائن و “مزدور” رژیم! تقی شهرام و بهرام آرام بودند که آمریکائیان عزیز تر از جان! که اگر زنده بودند حتما با قیمتهای پائین تری از ما حمایت میکردند را ناجوانمردانه! کشتند و انداختند گردن بیچاره ما، طوریکه باید بعد از اینهمه مشکلات فروپاشی که در کنج غرب گریبانمان را گرفته، ضمن پاسخ دادن به دروغهای مزدوران کنونی پاسخگوی جنایات آپورتونیستها که از همان موقع  به مزدوری  وزارت اطلاعات در آمده بودند، هم باشیم. این خود را به … زدن تف سربالای بیش نیست.

ملاقات آقایان حسین نژاد و باقروند ارشد با مقامات کمیساریای عالی پناهندگی در ژنو

آقایان قربانعلی حسین نژاد وداود باقروند ارشد از مسئولین سابق فرقه رجوی و شورای ملی مقاومت در مقر اروپایی asdfafکمیساریای پناهندگی سازمان ملل در ژنو حضور یافتند و با مقامات کمیساریا در مورد وضعیت پناهندگان جدا شده از فرقه رجوی ملاقات و مذاکره نمودند. در این ملاقات ضمن تشریح تمامی محدودیتها و فشارهای وارد به جدا شدگان توسط تشکل خطرناک فرقه رجوی از جنبه های مالی و حقوقی و تهدیدات و کارکشنی ها علیه استقرار  انسانی آنها در آلبانی …

طرح سرکوب و شکنجه و تجاوز جنسی در فرقه رجوی در کنفرانس حقوق بشر در مقر سازمان ملل-ژنو

این کنفرانس که سالانه برگزار میشود بستری است جهت رساندن صدای قربانیان حقوق بشر در جهان به گوش جهانیان. امسال IMG_20180220_105750نیز جنایات فرقه رجوی در ایران و درمیان اعضای خود در عراق و در ادامه در آلبانی و حتی نوع افسار گسیخته آن درشهرهای اروپا در مقابل پارلمان اروپا که حتی یک نماینده سابق مجلس انگلستان بخاطر دفاع از یک جدا شده از فرقه رجوی که توسط چماقداران محافظ مریم رجوی مورد ضرب و شتم قرار میگرفت نیز مورد ضرب و شتم قرار میگیرد.

 

فرقه رجوی بدنبال حذف کتاب ضد انسانی مسعود رجوی بنام خانوادها از سایت رسمی خود است.

هموطنان عزیز فرقه رجوی بدنبال افشاگریهای آقای داود ارشد در مجامع بین اللملی و در بین سیاستمداران و احزاب  با توزیع اسناد رسمی منتشر شده توسط فرقه رجوی در زمینه محتوانی مادون انسانی آن و بخصوص در مورد ببریت حاکم بر افکار رهبری این فرقه از جمله افکار مسعود  و مریم رجوی در مواجهه با اولیه ترین حقوق انسانها که اوج آن در کتابی بقلم مسعود رجوی تحت عنوان “خانواده های مجاهدین یا مزدوران ارتجاع” که دیدگاههای نوع بدتر از داعش را در دستور

ملاقات آقای داود ارشد با مسئولین سفارت آلبانی در برلین

DSC01158آقای داود باقروند ارشد در روز جمعه   9 فوریه 2018 در برلین با مقامات سفارت آلبانیا دیدار و گفتگو کردند‎.‎ در این دیدار آقای ارشد ضمن معرفی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها و بعنوان یکی از اعضای عالیرتبه سابق فرقه رجوی و ‏عضو شورای ملی مقاومت این تشکیلات برای بیش از سه دهه و فعال سیاسی در سطح اروپا با اشاره به دیدارهای سیاسی انجام ‏شده در سالهای اخیر در زمینه افشای تروریسم فرقه های مخرب و حمایت

درخواست مهار تروریسم فرقه رجوی درکنفرانس گرامیداشت افشاگران ترور شده ‏

آقای داود ارشد طی سخنانشا در پارلمان اروپا

روز گذشته سی ژانویه 2018 پارلمان اروپا شاهد کنفرانس حمایت از افشاگران تروریسیم و مافیا  در گرامیداشت و یاد بود خانم دافنه کاروانا گالیزیا  زن خبرنگار شجاع افشاگرمافیای اروپایی اهل مالتا ترور شده بدست مافیای مالتا با بمبگذاری زیر

خودرو وی و خبرنگار افشاگر اسپانیایی خوزه کوزو افشاگر جنایات آمریکا در عراق،  ترور شده در بغداد توسط ارتش آمریکا بود. کنفرانس توسط گروه  اتحاد چپ اروپا – چپ سبز شمال اروپا سازماندهی شده بود و جنبش نه به تروریسم و

نامه آقای داود ارشد از اعضای عالیرتبه ‏سابق فرقه مجاهدین و شورای ملی مقاومت ‏به دبیرکل حزب مردم اتحادیه اروپا در مورد ایجاد تنفر در میان مردم ایران بدلیل ‏دعوت از مریم رجوی به استراستبورگ ‏

اما جهت اینکه یک حمایت در نزد مردمی که اتفاقا بدان نیاز نیز دارند، معتبر، قابل قبول و موثر باشد نباید از طریقی ابراز و اعلام گردد که باعث ایجاد نفرت و بی اعتمادی در میان همان مردم نسبت به ابراز کننده حمایت گردد.

عطف به این امر، دعوت از خانم مریم رجوی رهبر فرقه رجوی یک تشکیلات فرقه ای تروریستی در تاریخ 25 ژانویه 2018 در استراسبورگ جهت ابراز حمایت شما از مبارزه مردم ایران نه تنها به ضد خودش تبدیل میشود که باعث بی اعتمادی نسبت به حزب مردم اروپا در میان همان مردمی که اتفاقا به حمایت شما نیاز دارند میگردد

افشای اعمال جنایی فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با رئیس دوره ای شورای اتحادیه اروپا

دیدار با بیسر پتکوف

روز گذشته سه شنبه 23ژانویه 2018 مراسم اعتای جوایز “رز نقره ای” به منتخبی از شخصیتها و ان جی اوهای فعال در سطح اروپا در محل پارلمان اروپا برگزار شد. جنبش نه به تروریسم و فرقه ها نیز بعنوان یک ان جی او فعال در سطح اروپا  به این مراسم دعوت شده بود که آقای داود ارشد به نمایندگی از جنبش در این مراسم شرکت کردند.   درمراسم اعتای جوایز آقای داود ارشد با آقای دکتر بیسرپتکوف رئیس دوره ای

 

 

ترور مستشاران آمریکایی، گردانهای شورشی و ولایت فقیه

هرچه زمان میگذرد و فرقه رجوی بیشتر در مسیر اضمحلال درون تشکیلاتی و بی پایگی اجتماعی و ایزولاسیون در میان آپوزیسیون غرق میشوند، آنچه تمامی اعضای جدا شده مجاهدین و تمامی متحدین شورایی آنها و تمامی کارشناسان امور سالیان است در مورد آن طی گزارشات مفصل اطلاع رسانی کرده اند، عملکردها و ماهیت عقب افتاده نوع طالبان و داعشی آنها رو میشود طوریکه در موارد بسیاری توانسته است گوی سبقت را از رژیم نیز برباید. اوج این رسوایی در تظاهرات

مهستان یا تئاتر مبارزه و آلترناتیو به کارگردانی آقای نوری علا

دوستان عزیز و گرامی در مهستان و … برای ساختن دیکتاتوری دو مولفه نیاز است. اولی مبناست که خود دیکتاتور است دومی شرط است که اطرافیان دیکتاتورپذیر هستند. چه در جامعه چه در یک تشکیلات، چه در یک مهستان و چه در یک مناسبات سیاسی، عده ای که در سکوت فقط شنونده اند شرایط را برای مبنا جهت تبدیل شدن به دیکتاتور تمام عیار فراهم میکنند. که محصولی جز به هدر دادن جانها ندارد. اگر کسی در مقابل دیکتاتور سر خم نکند، اگر زبان به اعتراض بگشاید اگر سکوت نکند، دیکتاتور نمیتواند برآنها دیکتاتوری کند و دیکتاتور تولید نمیشود.

چگونه است که مردم ایران را به اعتراض تشویق میکنیم زمانیکه همین امر در مهستان منکوب میشود و شما سکوت میکنید؟
میدانیم که مشکل جدی دیگر نداشتن علم و تجربه مناسبات دمکراتیک است. برعکس اما، آنچه دیده و تجربه کرده ایم مناسبات دیکتاتوری است. به همین دلیل رجویها میتوانند در میان ما سر برآورند. شاید همه دیکتاتورها لزوما از روز اول با طرح و برنامه از پیش تعین شده اقدام به اینکار نکنند. ولی تن دادن اطرافیان به تمایلات و خود شیفتگی کسانیکه بالقوه ظرفیت دیکتاتور شدن را دارند، اشراف نداشتن به حقوق دمکراتیک خودمان، دفاع نکردن از مناسبات دمکراتیک و حقوق دیگران،… از نوری علاها میتواند در فرایند کار یک دیکتاتور غیر قابل کنترل و مخرب بسازد.

 

سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در کنگره پنجم سکولار دمکراتها

سخنرانی داودمایلم جسارتا توجه بدهم به یک تفاوت کیفی جامعه امروز با جامعه سال 57 ایران. و ضرورت بازنگری در رویکردهای خودمان. در آن روزگاران با تعدادی تشکلها و مبارزینِ قهرمانِ زندان رفته و شکنجه شده و اعدام را تجربه کرده و مردمی کم و بیش در حاشیه و بی خبر از تحولات جهان مواجهه بودیم. امروز با مردمی قهرمان و مبارز، در صحنه، زندان و شکنجه و اعدام را تجربه کرده و با اتکاء به تکنولوژی انفورماتیک کاملا بروز و عده ای حاشیه نشین خارج کشور مواجهیم. که متاسفانه بعضی از آنها علیرغم ادعای خودشان از نظر مردم ایران القاب بسیار بدی را دارند.

 

تظاهرات مردم ایران و آنچه آنرا تهدید میکند

پرچم (روسری) سفید ضد حجاب اجباری یک زن جوان

کشورمان ایران در چند روز گذشته بار دیگر شاهد تظاهرات مختلفی در اکثر شهرهای کشور بوده است. تظاهرات اخیر که در روز پنجشنبه 7 دیماه از مشهد با شعارهایی علیه حسن روحانی آغاز شده در ادامه اما جلوه همیشگی اش را بخود گرفت و در شهرهای دیگر شاهد تکرار شعار علیه روحانی  نبودیم.     ویژگی های منحصربفرد تظاهرات اخیر: درگذشته نیز شاهد تحرکاتی علیه حسن روحانی بوده ایم. از جمله در روز جهانی قدس تعدادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی

 

هذیانهای مریم رجوی از زبان حسن حبیبی در مورد داود باقروند در تلویزیون رنگارنگ

خانم رجوی فعلا دوران ماه عسل شماست اجازه دهید آنها هم که در لیبرتی بودند زبان بگشایند تا روشن شود شما چه هیولایی هستید.     دلایل پاره کردن زنجیرتوسط مریم رجوی و دست زدن  به ترور مخالفین در پارلمان اروپا   خانم مریم رجوی که از افشای حقایق ضد دمکراتیک، ضد آزادی، سرکوبهای درون تشکیلاتی همچون زندان و شکنجه فرقه اش توسط جدا شدگان بویژه آقای داود باقروند ارشد که بطور خاص اخیرا در کنگره سالانه احزاب اتحادیه اروپا …

خانم مریم رجوی و جمهوری بسیار بسیار دمکراتیک!! اسلامیش و مخالفینش

خانم مریم رجوی از اینکه آقای داود ارشد گفته است :   بنده به جرات میتوانم بگویم از اینکه تشکلهایی مانند فرقه رجوی بحکومت نرسیدند یکی از شانسهای بزرگ مردم ایران بوده است. چون چه کسی باور میکرد که رجوی چنین هیولایی باشد؟ ما دید سیاسی نداشتیم و فریب کلمات را میخوردیم. رهبرانمان را در جریان و صحنه آزمایش نبود که انتخاب کرده بودیم. رهبران را کورکورانه و مبتنی بر شعار و احساسات انتخاب کردیم. رجوی در اوج رشد خودش …

سرکوب یا شستشوی مغزی درسازمان مجاهدین

بسیار ضروری دیدم که پیشینه بحثی که دوست عزیز و همسنگر چندین دهه ایم آقای دکتر مسعود بنی صدر (عضو سابق مجاهدین، “شو”رای ملی مقاومت و نماینده سازمان در آمریکا) در زمینه مغزشویی در سازمان که بخوبی با اتکاء به فاکتهای دقیق و مشخصی که خود نیز تجربه کرده آورده است را که آن زمان بدلایل مختلف  تشکیلاتی درجریانش قرار نگرفتند را در اینجا بیاورم تا هم عمق مباحث بسیار با ارزش و روشنگر ایشان بهتر فهم گردد و هم از درک و …

کنفرانس یمن و افشای جنایات عربستان در یمن و همکاری با فرقه رجوی

 

DSC00683آقای ارشد در جریان این کنفرانس عنوان کردند.

تا آنجا که به جنگ فراموش شده یمن برمیگردد:

از زمان شروع آن در 2015 بیش از 8000تن کتشه و نزدیک به 50000نفر زخمی که ناشی از 92000بمباران عربستان میباشد بجا مانده است.

بلوکه کردن یمن که توسط عربستان اعمال میگردد یکی از بزرگترین فجایع انسانی قحطی را برای بیش از 70% مردم این کشور فقیر به ارمغان آورده است

اما جهت اینکه یک حمایت در نزد مردمی که اتفاقا بدان نیاز نیز دارند، معتبر، قابل قبول و موثر باشد نباید از طریقی ابراز و اعلام گردد که باعث ایجاد نفرت و بی اعتمادی در میان همان مردم نسبت به ابراز کننده حمایت گردد.

عطف به این امر، دعوت از خانم مریم رجوی رهبر فرقه رجوی یک تشکیلات فرقه ای تروریستی در تاریخ 25 ژانویه 2018 در استراسبورگ جهت ابراز حمایت شما از مبارزه مردم ایران نه تنها به ضد خودش تبدیل میشود که باعث بی اعتمادی نسبت به حزب مردم اروپا در میان همان مردمی که اتفاقا به حمایت شما نیاز دارند میگردد.

قربانعلی حسین نژاد———– البته این عادت و فرهنگ دیرینۀ فرقۀ رجوی در تمام طول سی و اند سال گذشته اش می باشد که هر کسی از تشکیلات آن و یا هر فردی و جریانی از شورای دست ساز رجوی بیرون رفته و اعلام جدایی کرده از آقای دکتر بنی صدر گرفته تا حزب دموکرات کردستان و افراد و جریانات دیگر، این فرقه اعلام کرده که ما او را به علت ارتباطش با رژیم از شورا یا سازمانمان اخراج کردیم!!!

من بهمن اعظمي  متولد 1348 در كرمانشاه  هستم. بخاطر فقر و بدبختيهايي كه ميديدم و اين در من سنگيني ميكرد و نميتوانستم بي تفاوت باشم برای درآمد و زندگی بهتر به ترکیه رفتم. من يك ارتباطي با فردی از سازمان مجاهدین خلق در تركيه پیدا کردم و با او آشنا شدم و او مرا با وعده و وعید به عراق برد و سپس ناخواسته گرفتار سازمان شدم. در آنجا ديدم که تمامی وعده ها فریب بود و آن چيزهايي كه

 

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

Holand PM1دادخواهی در قبال سوء استفاده  از پناهندگان بعنوان برده در تیرانا در نزد نخست وزیران هلند و اسلووانیا و..                 آقای داود ارشد از جانب اسرا و جدا شدگان فرقه رجوی در کنگره سالانه حزب آلده (حزب اتحاد احزاب لیبرال دمکرات اروپا) که طی سه روز از ساعت 8صبح الی 22شب طی روزهای اول تا سوم دسامبر در شهر آمستردام هلند برگزار شد شرکت جست. در این کنگره آقای داود ارشد  طی دهها ملاقات  بویژه ملاقات با نخست

به اشتراک بگذارید

References   [ + ]

1. منطقِ چون من شهید (بسیاری را به کشتن) داده ام پس برحق و مبارزم

2 Responses to چه کسانی مبارزه مردم ایران را فراموش کرده اند؟ بقلم داود ارشد

  1. admin says:

    جناب فرید خواهشمندیم با اسم اصلی کامنت بگذارید. تا بتوانیم مواضع شما را بدرستی درک کنیم.
    تشکر از اینکه کامنت میگذارید. با اسم مستعار کامنت گذاشتن معنی ندارد.

  2. فرید says:

    جلال اقا انهایی که خمینی گور به گور شده را در ماه میدیدند هم همین بیان را داشتند از فساد ما نگویید که امنیت ملی شما بخوانید امنیت عمامه داران و سپاه پارسخواران به خطر می افتد این دو فرقه اخوندی و رجوی خوب به هم دیگر پاس گل میدهند اخوند ها اینها را زنده نگه داشته اند تا با زدن برچسب این گروه هرگونه قیام مردمی را سرموب کرده و کارشان را موجه جلوه دهند از انطرف حیات فرقه رجوی وابسته به وجود اخوندها در قدرت است چون خودشان هم خوب از نفرت مردم نسبت بهشان خبر دارند میدانند شانسشان در به قدرت رسیدن در ایران ازاد از شانس بارش سنگ از اسمان کمتر است تنها راهی که میتوانند خود را مطرح کنند بظاهر مخالفت با اخوندها و گرفتن دلار های خونالود از شیوخ ابله و مرتجع خلیج فارس است
    در اخر انکس که خود را سیاسی مینامند به دیگران میتازد که افشاگری نکنید یا خودش ترس از مارک خوردن دارد یا انقدر ابله است که هنوز از تز های مسعود بیرون نیانده که در هر دو صورت غلط اضافه میکند میخواهد در ایران تغییری ایجاد کند که البته نمی تواند!
    خود جمهوری اسلامی به اندازه کافی اخوند مفسر دهن گشاد ترسو دارند که هر روز شعار مرگ بر این و ان میدهند و در لحظه خطر سر از دامان انگلیس و.. در می اورند
    با تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes