قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشای پولشویی های فرقه رجوی

 

تحقیقات استیضاح: سفیر آمریکا در اوکراین در تضاد کامل با ترامپ سخن گفت

 

 
تماس تلفنی میان دونالد ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی رئیس جمهور آمریکا موجب کلیدخوردن تحقیقات استیضاح شد
ویلیام تایلر، سرپرست سفارت آمریکا در اوکراین که برای ادای توضیحات به کنگره احضار شده بود گفته کمک نظامی آمریکا و درخواست دیدار رئیس جمهوری اوکراین با دونالد ترامپ، هر دو به اعلان رسمی تحقیقات علیه رقیب انتخاباتی آقای ترامپ مشروط شده بوده است. این در حالی است که آقای ترامپ و کاخ‌سفید تاکید دارند که “گروکشی سیاسی” با هدف کمک به ستاد انتخاباتی آقای ترامپ رخ نداده است.

آقای تایلر، سفیر موقت آمریکا در اوکراین این اظهارات را روز سه‌شنبه، ۲۲ اکتبر، در برابر کمیته‌های سه گانه مجلس نمایندگان که وظیفه تحقیقات استیضاح را بر عهده دارند بیان کرد.

این مقام وزارت خارجه به نمایندگان کنگره گفت رسیاست خارجی آمریکا با اوکراین از نظر او “تحت شعاع مسایل داخلی تضعیف شده” است.

این اظهارات از سوی یک دیپلمات کهنه‌کار که پیش‌تر برای سال‌ها سفیر آمریکا در اوکراین بوده کاملا در تضاد با ادعای آقای ترامپ است که هرگونه داد و ستد سیاسی با هدف مطامع انتحاباتی را رد می‌کند و می‌گوید هیچ “خلافی” مرتکب نشده است.

مطابق قانون انتخابات آمریکا، کمک گرفتن و یا دخالت دادن عامل خارجی در انتخابات آمریکا غیرقانونی است.

ویلیام (بیل) تایلر از ماه ژوئن گذشته و پس از آن که وزارت خارجه به صورت غیرمنتظره‌ای ماری یووانوویچ، سفیر آمریکا در اوکراین را فراخواند، به طور موقت جایگزین او شد.

 

ترامپ تحقیقات استیضاح را ‘لینچ‌کردن’ خواند
رسانه‌های آمریکا می‌گویند او با “اکراه” این سمت را پذیرفته و آشکارا هم اعلام کرده که با نحوه برکناری خانم یووانوویچ مخالف است.

او یکی از شخصیت‌های مرکزی در تحقیقات استیضاح کنگره است چرا که متن پیامک‌های رد و بدل شده میان او و گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا و کورت ولکر، فرستاده ویژه آمریکا در امور اوکراین، از اسناد کانونی این تحقیقات است.

در یکی از این پیامک‌ها آقای تایلرر می‌نویسد: “از نظر من دیوانگی است که کمک نظامی را با هدف کمک به مقاصد انتخاباتی متوقف کنیم”.

برخی از تحلیل‌گران با توجه به سابقه طولانی آقای تایلر در امور دیپلماتیک گمانه‌زنی کرده‌اند که ویلیام تایلر به نوعی با نوشتن این پیامک‌ها قصد مستند و مکتوب کردن اموری را داشته که با آنها مخالف بوده است.

ویلیام تایلر (وسط) از دیپلمات‌های قدیمی وزارت خارجه آمریکاست که سال‌ها سفیر این کشور در اوکراین هم بوده است

ویلیام تایلر (وسط) از دیپلمات‌های قدیمی وزارت خارجه آمریکاست که سال‌ها سفیر این کشور در اوکراین هم بوده است

آقای تایلر چه گفته؟

ویلیام تایلر امروز به نمایندگان کنگره گفته که دونالد ترامپ به طور صریح خواسته بوده که رئیس جمهور اوکراین طی بیانیه‌ای آغاز تحقیق و تفحص درباره فساد پسر جو بایدن (نامزد دموکرات پیشتاز و جدی‌ترین رقیب آقای ترامپ برای انتخابات آینده) و همچنین نقش اوکراین در انتخابات سال ۲۰۱۶ را علنا اعلام کند.

او امروز در بیانیه آغازین جلسه استماع خود گفت: “روابط ما با اوکراین به طور بنیادین تحت شعاع سیاست‌گذاری‌های یک کانال غیررسمی و غیرمعمول قرار گرفته بود و همچنین به دلیل گرو نگه‌داشتن کمک امنیتی بسیار مهم به این کشور به دلیل مسایل سیاسی داخلی”.

کانال “غیررسمی” که آقای تایلر به آن اشاره کرده به نقش محوری چهار نفر در روابط چند ماه اخیر کاخ سفید با اوکراین اشاره دارد؛ رودی جولیانی، وکیل شخصی آقای ترامپ، کورت ولکر، نماینده ویژه آمریکا در امور اوکراین؛ گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا و ریک پری، وزیر انرژی آمریکا که چند روز پیش رسما کناره‌گیری خود را اعلام کرد.

آن طور که رسانه های آمریکا گزارش کرده‌اند سه نفر آخر، یعنی کورت ولکر، گوردون ساندلند و ریک پری نقش محوری را در اجرای خواسته‌های آقای ترامپ در قبال اوکراین داشته‌اند به طوریکه تیم سه نفره خودشان را “سه آمیگو” (سه رفیق) نام گذاری کرده بودند.

رودی جولیانی، وکیل شخصی آقای ترامپ هم از سوی رسانه‌های آمریکا به عنوان کسی که در خارج از حلقه رسمی و دیپلماتیک پی‌گیر سیاست‌های آقای ترامپ در اوکراین بوده معرفی شده است.

 
آقای ترامپ دیروز (دوشنبه) از کابینه خود خواست که متحد و مستحکم برابر تحقیقات استیضاح بایستند
آقای تایلر هم در اظهارات امروز خود در کنگره تاکید کرده که به عنوان سفیر موقت واشنگتن در اوکراین نسبت به نقش آقای جولیانی در اوکراین نگران بوده است.

او گفته در میانه‌های ماه ژوئیه دیگر ” آشکار شده بود که دیدار آقای زلنسکی با دونالد ترامپ در کاخ‌سفید “به تحقیقات درباره شرکت انرژی بوریسما و انتخابات سال ۲۰۱۶” مشروط شده بود.

آقای تایلر همچنین گفته: “کاملا مبرهن بود که این مشروط کردن از یک کانال غیرمعمول خط می‌گیرد و من متوجه شدم که قضیه از سوی آقای جولیانی هدایت می‌شود.”

بوریسما بزرگترین شرکت نفت و گاز اوکراین است که هانتر بایدن، پسر جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما برای چند سال و همزمان با حضور پدرش در کاخ‌سفید عضو هیات مدیره آن بوده است.

سفیر موقت آمریکا در اوکراین همچنین گفته که از یک مقام مدیریت بودجه در کاخ‌سفید شنیده که گفته به او دستور داده شده که کمک نظامی به اوکراین فعلا متوقف شود، کمکی که به گفته آقای تایلر یکی از ارکان حمایت واشنگتن از کی‌یف در برابر مسکو بوده و به این ترتیب از نظر آقای تایلر “مورد تهدید قرار گرفته” است.

آقای تایلر در پیامکی که در روز نهم سپتامبر گذشته به گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا فرستاده نوشته بود از نظر او مشروط کردن کمک نظامی با هدف کمک به کارزار انتخاباتی در داخل آمریکا “دیوانگی” است. او امروز به نمایندگان کنگره گفت: “در آن روز چنین عقیده‌ای داشتم و هنوز هم بر همان عقیده‌ام.”

اظهارات آقای تایلر همچنین در تضاد با اظهارات گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپاست که هفته گذشته به نمایندگان کنگره گفت او “هیچ رایزنی” با وزارت خارجه و کاخ‌سفید درباره تحقیقات بایدن‌ها نداشته است.

گوردون ساندلند هم در تحقیقات استیضاح کنگره نقش محوری دارد و این روزها زیر ذره‌بین رسانه های آمریکاست. او که سابقه حضور در یک مقام دیپلماتیک را ندارد متهم است که تنها به علت اهدای یک میلیون دلار کمک مالی به ستاد برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷، پست سفارت در اتحادیه اروپا را به دست آورده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes