قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشاگری مشاور عالی مریم رجوی در مورد فرقه رجوی

 

 دفتر کار رضا خندان روزنامه نگار و همسر نسرین ستوده با حکم دادستانی پلمپ شد

 

 

صفحه فیسبوک رضا خندان، روزنامه نگار و همسر نسرین ستوده: دفتر کار من و همه ی افرادی که در ساختمان ما بودند امروز با حکم دادستانی پلمپ شد.

پلمپ در ساعتی اتفاق افتاد که من در دفترکارم نبودم. من و نسرین جهت پیگیری مزاحمت و تهدیدهای تلفنی که 3 ماه بود درگیر آن بودیم به دادسرای قدس و کلانتری رفته بودیم.

 

علاوه بر دفتر کار من, دفتر کار تمامی افرادی که در ساختمان بودند نیز بدون دلیل پلمپ شده است. دفتر شرکت تولید فیلم که پروانه ی رسمی کار داشته و متولی ساختمان است, پلمپ شده است.

 

3 روز پیش افرادی از سوی پلیس امنیت به ساختمان هجوم برده, تمامی افراد حاضر در ساختمان از جمله ارباب رجوع ها را به همراه کامپیوترهای موجود در ساختمان با خود برده بودند. 10 نفر پرسنل و ارباب رجوع را تا پاسی از شب بدون کوچکترین توضیح و تفهیم اتهامی در پلیس امنیت و مراکز دیگر نگهداری می کنند.

پلیس امنیت به یکی از دوستان گفته است که ما خودمان نیز از این شیوه و برخورد که به ما ابلاغ شده است گیج شده ایم.

تا این لحظه به هیچکدام از شاغلین ساختمان احضاریه ای داده نشده است. و دلیل و مدرکی که منجر به پلمپ شده باشد نیز ارائه نشده است.

یاد جمله ی معروف بازجوی اطلاعات می افتم که به نسرین گفته بود: ” تو و همسرت را از حَیِّز انتفاع ساقط می کنیم.”

 
نسرین ستوده
یک تجربه ی شخصی:
 
علیه کسی که مدت ها بود پیامک های تهدید آمیز می فرستاد, شکایت کردم و از قضا پیدایش کردم.
 
او در پیامک هایش از اسید پاشی, مرگ ناگهانی و مثله کردن افراد ناشناس صحبت می کرد و می گفت: “به در می گویم, دیوار بشنود”
از دیروز که به مرجع قضایی احضار شده بود, آشفته و نگران شده بود و مدام می گفت: “سوء تفاهم شده است, می خواستم وضعیت خودم را اطلاع رسانی کنم و اصلا نمی دانستم این قدر مهم است و ممکن است شما را ناراحت کند.”
آنقدر از دیدن وضعیت آشفته اش ناراحت شده بودم که به کلی یادم رفته بود چه پیامک هایی فرستاده و نیمه شب های زیادی زنگ زده و سکوت کرده بود!
 
از پریشانی روحی رنج می برد و به شدت احتمال اینکه توسط کسانی هدایت می شده است را رد کرد. امروز با حضور در مرجع قضایی با اخذ تعهد از وی, رضایت دادم تا دنبال زندگی اش برود, اما به یاد آوردم که:
– همگان به محض تعقیب قضایی احساس ناامنی می کنند که یکی از بدترین تجربیات زندگی است.
– بسیاری از افراد و حتی مقامات رسمی از دامنه ی تاثیرات اقدامات شان درک درستی ندارند و فقط زمانی که با آن مواجه می شوند, با ناباوری به آن می نگرند.
– اعتماد به حرف دیگران که هدایتی پشت پرده وجود ندارد, بدنیست.
از اینکه سریعا رضایت داده بودم, خرسند بودم و البته کار اندکی بود, زیرا او از درد بزرگ تری رنج می برد, اوهامی که او را احاطه کرده بودند !

مطالب مرتبط در این ضمیمه

 

نقض حقوق بشر: نسرین ستوده حقوقدان، وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر، به دادسرای اوین احضار شد”نسرین ستوده: بارها به اسیدپاشی، مثله شدن و مرگ تهدید شده ام”نسرین ستوده”نباید توافق هسته ای وجه المصالحه موضوع دیگری قرار گیرد

 

نسرین ستوده حقوقدان، وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر،  طی احضاریه‌ای به شعبه ی دوم بازپرسی دادسرای اوین احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نسرین ستوده با اعلام این خبر افزود: “در یکشنبه ای که گذشت، برگ قضایی به من ابلاغ شد که کاملآ شبیه برگ احضار متهم بود، اما روی آن واژه ی احضاریه ذکر نشده است”

وی در ادامه گفت: “علت حضور توضیح در خصوص اتهامات مندرج در پرونده ذکر شده است و شعبه ی احضار کننده، شعبه ی دوم بازپرسی دادسرای اوین است که در جنب زندان اوین تشکیل شده است”.

وی همچنین اعلام کرد: “در برگ احضاریه تصریح شده است که می توانم وفق مقررات یک نفر وکیل همراه داشته باشم، البته قصد ندارم همکاری را در معرض خطر قرار دهم، زیرا وکلا روزهای سختی را در ایران می گذرانند، اما امیدوارم این حق برای شهروندانی که اطلاعات حقوقی ندارند، به شایستگی رعایت شود”.

نسرین ستوده در پایان افزود: “از آنجا که اعلام چنین خبرهایی همواره می تواند به نگرانی هایی دامن بزند که ناراحت کننده است، در اعلام خبر عجله نداشتم، من به دوستانی که بابت احضارم نگران اند، می گویم که ناراحت نباشید، من وکیل ام و می دانم چگونه از خودم دفاع کنم”.

لازم به ذکر است، خانم ستوده پیشتر در سال ۱۳۸۹، به دلیل فعالیت های مسالمت امیز و حقوق بشری، به شش سال حبس و ۱۰ سال محرومیت از وکالت محکوم شده بود، وی از ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ تا ۲۷ شهریور ۱۳۹۲  به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی”، در زندان اوین به سر برد و پس از آزادی، بنابر دستور دادگاه انتظامی وکلا، مجوز وکالت وی از تاریخ مهر ۱۳۹۳، به مدت ۳ سال، باطل شد.

 

نسرین ستوده: بارها به اسیدپاشی، مثله شدن و مرگ تهدید شده ام

نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر که به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین احضار شده است به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: «علیرغم آنکه در قانون ذکر شده که باید در برگه احضاریه اتهام و مدارک آن ذکر شود اما در احضاریه ای که به دست من رسیده از ذکر اتهام خودداری شده و فقط گفته شده برای توضیح اتهامات مندرج در پرونده باید به شعبه دوم بازپرسی مستقر در دادسرای جنب زندان اوین مراجعه کنم.»

نسرین ستوده روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۴ احضاریه ای دریافت کرده که بر اساس آن باید خود را تا روز شنبه ۳۱ مرداد ماه به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین معرفی کند. در این احضاریه توضیحی در مورد اتهامات او داده نشده و فقط به «اتهامات مندرج در پرونده» اشاره شده است.

خانم ستوده با اظهار اینکه آخرین مهلت مراجعه او روز شنبه ۳۱ مرداد ماه است به کمپین گفت: «به دلیل جراحی که بر روی هر دو شست پایم انجام دادم قصد دارم از بازپرسی درخواست کنم که رسیدگی را به تعویق بیاندازد، اما اگر با این درخواست موافقت نشد من حتما روز شنبه حاضر خواهم شد.»

 

نسرین ستوده در پاسخ به این سوال که آیا او در ماههای اخیر تهدید به بازداشت شده است به کمپین گفت: «از شروع تحصن در مقابل دفتر کانون وکلا بارها مورد تهدید قرار گرفتم. حتی یک بار، موتور سواری من را تهدید به اعدام کرد. همین طور طی ماههای تحصنم، سه بار ماموران اطلاعات من را به همراه همسرم بازداشت کردند. در همان روزها تلفنی هم به من شد که فردی خودش را مامور اطلاعات معرفی کرد و خواست من از مصاحبه با رسانه های خارجی خودداری کنم.»

 

خانم ستوده در ادامه گفت: «اولا چون هویت این فرد واقعا برای من مجهول بود و ثانیا چون در حیطه وظایف یک مامور اطلاعات نیست که مستقیما با شهروندان تماس بگیرد و از آنها بخواهد که چه عملی را انجام بدهند یا ندهند و ثالثا چون این تقاضا اساسا غیرقانونی است و مصاحبه به موجب قانون منع نشده است، بنابراین من به ایشان گفتم به این سه دلیل از اجابت تقاضای شما معذروم و ایشان در جواب گفت “پس از طریق مقامات قضایی اقدام خواهد شد.” اینکه این تماس تلفنی با احضاریه ای که دریافت کردم ارتباط دارد یا نه، نمی دانم.»

 

نسرین ستوده با اظهار اینکه تهدیدهای او تا روزهای گذشته هم ادامه داشته است به کمپین گفت: «طی دو ماه گذشته مکررا پیامک های تهدید آمیز دریافت می کردم که در آن فرستنده با طرح خواسته های نامشخصی می گفت اگر این خواسته ها را اجابت نکنم به اسیدپاشی، مثله کردن و مرگم می انجامد. اینها مشکلاتی بود که من این مدت با آنها مواجه بودم.»

 

نسرین ستوده لنگرودی (زاده ۱۳۴۲) حقوقدان،وکیل دادگستری و فعال اجتماعی است، او عضو کانون مدافعان حقوق بشر، کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز علیه زنان و انجمن حمایت از کودکان بوده و وکالت پرونده‌های بسیاری از فعالان حقوق بشر، فعالان حقوق زنان، کودکان قربانیِ کودک آزاری و کودکان در معرض اعدام را برعهده داشته‌است، خانم ستوده در سال ۱۳۸۸ برنده جایزه حقوق بشر “سازمان حقوق بشر بین‌الملل” شد.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes