قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشاگری مشاور عالی مریم رجوی در مورد فرقه رجوی

 

واکنش کاربران توییتر به سخنان رضا پهلوی در “انستیتو واشنگتن”

آقای رضا پهلوی هفته گذشته در “اندیشکده واشنگتن”ظاهر شده و سخنانی ایراد کرد که طی آن مواضعی نیز اتخاذ نمود. این اندیشکده  که متعلق به یهودیان است و رئیس آن خانم شلی کاسن بعنوان  یک یهودی همزمان  ریاست  کنیسه ای محافظه کار را نیز در وست پورت آمریکا برعهده دارد،  صفحه اول سایت دانشکده  را در زیر مشاهده میکنید.  واکنش بسیاری در شبکه های اجتماعی و اینترنت بر انگیخت.

W I for

رضاپهلوی برجسته ترین نکتنه ای که عنوان نمود و با واکنشهای بسیاری در فضای مجازی روبرو شد، پینشهاد ضبط اموال  مقامات رژیم در آمریکا و تحویل آن به  آپوزیسیون خارج کشور و همچنین خواستار تصفیه شبکه های خبری فارسی زبان از خبرنگارانی که باب طبع ایشان نیستنتدشدند!!!!

از قدیم گفته اند و در میان ایرانیان نیز بسیار شناخته شده استکه، دزدان برای منحرف کردن ذهن کسانیکه جهت دستگیری دزد بدنبالش هستند تا مالشان را از او پس بگیرند (در اینجا افکار عمومی  ایرانیان خارج و داخل کشور) خود نیز فریاد میزند “آی دزد آی دزد” تا اینگونه با خود را داخل مردمیکه پیگیر دزد هستند جا زدن فرصت فرار از صحنه و نوش جان کردن مال دزدی را بیابید.

در این پیشنهاد “آی دزد آی دزد” مانند آقای رضا پهلوی این پرسش مطرح میشود که برای شروع ضبط اموال مقاماتی که اموال مردم ایران را دزدیده و به آمریکا و اروپا و… برده اند از چه تاریخی باید شروع نمود به پیگیری دزدان. چون اگر قرار باشد که دزد گیرند اولویت با آقای رضا پهلوی است. که سرمشق دزدهای متاخر ایشان یعنی مسئولین کنونی ایران باشند.

آیا باید به این نوع فرافکنی و فرار به جلو بعنوان یک تاکتیک ژنتیک شاهنشاهی به ارث برده شده، تبریک گفت که مخصوص سلسله پهلوی است،  یا اینکه آنرا خلاف اخلاق و وقاحتی شاهنشاهی در  توهینی به شعور ایرانیان از طرف ایشان تلقی نمود؟

آقای رضا پهلوی قطعا مقصر جنایات پدرش نیست. ولی حساب و کتاب را خوب بلد است. میداند که میلیاردها دلاری که از جیب مردم ایران بعضا با به خاک و خون کشیده شدن صاحبان آنها، چه توسط پدر بزرگشان و چه توسط پدرشان دزدیده شده و نزد ایشان است متعلق به کیست!!! چون بخوبی حساب دیگر دزدان تازه به دوران رسیده را دارد.

مشخص نیست که شب که به خانه میرود و در مقابل آینه می ایستد خود را چه میبیند. کسی که تمام اموالی که در بانکها دارد، ملکهایش، … را با عرق جبین بدست آورده است یا خیر….اموال دزدیده شده توسط خانواده ایشان نیز شامل همان طرحی که با زدن خودش به کوچه علی چپ در “اندیشکده واشنگتن” مطرح کرده اند.

عده ای از طرفداران سینه چاک مریم رجوی نیز به رضا پهلوی ایراد گرفته و یاد آور شده اند که اموال باید مانند اموال مریم رجوی و مسعود رجوی با عرق جبین از صدام و عربستان و…گرفته شده باشد والا شامل حال باز پس دادن توسط دولتهای غربی میشود.

شاید ایراد به دیدگاه ما باشد که اموال دزدیده شده از مردم ایران را تعریفش را نمیدانیم. که باید آقای رضا پهلوی برای مقامات اسرائیلی ببخشید آمریکایی مخاطب خودش تعریف و حدو حدود آنرا مشخص کند بویژه اینکه از چه زمانی بررسی شروع شود.

بعضی نیز تفصیر دیگری از این طرح ایشان  کرده اند و آنرا طرحی غیر مستقیم به دریافت  کمک از اسرایئل عنوان کرده اند که آقای پهلوی با این بیان نباز مالی برای مبارزه با رژیم را مطرح نموده اند.

بخشی ازمخاطبین نیز آنرا به خصت ایشان ربط داده اند و کمبود وطن پرستی در وی  که طی چهل سال گذشته حاضر نشده است که حتی یک ریال (شاید بدلیل اینکه همه اموال ایشان به دلار است) برای بازپس گیری اموال بازمانده پدریش در ایران  خرج کند. چون وزیر دربار و محرم اسرار محمدرضا شاه اسدالله علم در کتاب خاطرات خودش آورده است که محمدرضا شاه، ایران را مال خودش و وارث خودش رضا پهلوی میدانست.

اسدالله علم در کتابش چنین مینویسد:

“…پس ازساخته شدن کاخی متعلق به شاه در کیش، سند مالکیت آن را به شاه دادم، اما شاه “سند راپیش من پرتاب کردند. فرمودند مگر میخواهی یک وجب خاک ایران مال من باشد؟ تمام ایران مال من است. اصلا من هیچ چیز دیگر برای خود نمی خواهم. پسر من هم اگر شاه مقتدری شد همه چیز مال اوست و اگر نشد هم این یک وجب خاک را نمی خواهم.”[3]

بخشی از کابران اینترنت نظر دیگری داشته اند و برعکس این طرح را گامی بجلو در وطن پرستی رضا پهلوی قملداد نموده اند که طی آن میخواهد با آزاد کردن ایران اموال پدریش را باز پس بگیرد.

همچنین این بخش از کاربران اینترنت با افزودن شفاف بودن رضا پهلوی بویژه با طرح تصفیه خبرنگاران از مراکز رسانه ای فارسی زبان برعکس سران رژیم که در پاریس یک حرف و در تهران حرف دیگری زدند، از ابتدا رک و راست کار سانسور مطبوعات و رسانه های خبری را بی رو دربایسی شروع کرده اند،  نشانه صداقت ایشان نامیده اند.

یکی از کابران توییتر با نام “ستاره” در حساب کاربری خود پیامی با این مضمون منتشر کرده است: «آقای رضا پهلوی با عرض سلام. جسارتا از جنابعالی استدعا دارم به طرفداران خود سفارش کنید که از فحاشی در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند تا نتیجه‌ی جستجوی الفاظ رکیک به مطالب مرتبط با شما ختم نشود. با احترام.»

این پیام یکی از هزاران پیام توییتری است که از جمعه ۲۳ آذرماه (۱۴ دسامبر) در شبکه اجتماعی توییتر خطاب به رضا پهلوی یا با هشتک نام او (به فارسی یا انگلیسی) منتشر شده است.

شاهزاده رضا پهلوی در سخنرانی خود در مورد حکومت ایران صحبت کرد و خواستار حمایت غرب از تغییر رژیم در ایران شد. دو بخش از سخنان او: یکی ضبط اموال مقامات ایران در خارج از کشور و دادن آن به اپوزیسیون و دیگری اخراج برخی روزنامه‌نگاران رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور که به گفته رضا پهلوی حامی تغییر و اصلاح در درون ساختار حکومت ایران هستند، واکنش‌های بسیاری برانگیخت.

منتقدان رضا پهلوی در واکنش به پیشنهاد او برای ضبط اموال مقامات ایران در خارج از کشور، بار دیگر این پرسش را مطرح کردند که او چرا درباره درآمد و شیوه معاش خود توضیحی نمی دهد.

شاهد علوی، تحلیلگر سیاسی مقیم واشنگتن با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر از رضا پهلوی پرسیده است: «جناب پهلوی؛ آن به گفته مادرتان ۶۲ میلیون دلار و به گفته منابع دیگر چند میلیاردی که پدرتان با خود از ایران خارج کرد یا کرده بود از کیسه ملت نبود؟»

این پرسش که به شکل‌های مختلفی در توییت‌های منتقدان رضا پهلوی منتشر شده، اشاره به سخنان او در مصاحبه‌ای قدیمی در مورد میزان درآمد خانواده‌اش دارد.

خانواده پهلوی آماج عشق و نفرت 

خانواده محمدرضا شاه پهلوی که در آستانه پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران را ترک کردند، همواره مورد توجه بخش قابل‌توجهی از جامعه ایران در داخل و خارج از کشور بوده است. آخرین ملکه ایران، فرح دیبا و فرزند ارشد او رضا پهلوی، از جمله معدود ایرانیان خارج از کشور هستند که منتقدان و طرفداران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارند.

سعید قاسمی‌نژاد، فعال پیشین دانشجویی و عضو پیوسته پژوهشی ایران در “بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها‌” رضا پهلوی را گزینه ایده‌آل برای نمایندگی مردم ایران می‌داند.

 

او در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است: «شاهزاده رضا پهلوی امروز در انستیتو واشنگتن چهره‌ای ایده‌آل از یک دولتمرد ایرانی بود: باوقار، آگاه، میهندوست، خوش‌لباس و خوش‌سخن. جماعت عمامه به سر، ژولیده و ناآگاهی که نگاه کردن به چهره‌های پلیدشان کفاره دارد نباید نماینده ملت بزرگ ایران در جهان باشند.»

کابر دیگر در حمایت از رضا پهلوی نوشته است: اگر رضا پهلوی به ایران برود و اموال پدرش را پس بگیرد خیلی خوش تیب تر هم خواهد شد.

نه به تروریسم و فرقه ها

——————————–

مطالب مرتبط دیگر:

سخنی با مدعیان “رضا پهلوی بهترین گزینه است”

 

رضا شاه روحش شاد؟

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes