ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.
قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا
مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها
آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان
توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...
پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد
برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد
Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.
An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?
مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است
در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.
آخرین پست ها
- منتظرالظهوری و آگاهی نیابتی مخرج مشترک تفکر آپوزیسیون و پوزیسیون ایران مارس 28, 2024
- چرا زینت میرهاشمی از بکارگیری کودک سربازان در مجاهدین حمایت میکند؟ مارس 17, 2024
- بیانیه حمایت از آزادی بیان و نمایش مستند «بچههای کمپ اشرف» در جشنواره سالیانه فیلم گوتنبرگ مارس 6, 2024
- رمزگشایی از چرایی سرنگونی حاکمِ مسلمانِ ایران دوست و خواهان مدرنیته، توسط مردم ایران؟ ژانویه 28, 2024
- کودک سربازان در سازمان مجاهدین خلق ژانویه 15, 2024
- مسعودرجوی و صدورحکم مبارزه مسلحانه بعد از43سال شکست روزانه این تاکتیک ضد بشری سپتامبر 18, 2023
- پرگار قسمت دوم: آیا فرقه مسعود رجوی تغییر کرده است؟ تغییرات شگرف مسعودرجوی طی چهاردهه، و رویکردش به جنبش مهسا سپتامبر 15, 2023
- آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند، یا قربانیان مغزشویی فرقه ای که بعد از رهایی از آن فرقه نیازمند درمان هستند؟ سپتامبر 8, 2023
- برنامه پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه باید کرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد آگوست 27, 2023
- سخنی با حامیان “رضا پهلوی” جولای 27, 2023
واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان
داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت
محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور
محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور
تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد
مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است
چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟
افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین
گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران
حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی
تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد
پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است
پربیننده ترین ها
ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.
بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:
درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد.
ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.
دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا
ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان
آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.
خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله
آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی
مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.
مقالات پربیننده
- منتظرالظهوری و آگاهی نیابتی مخرج مشترک تفکر آپوزیسیون و پوزیسیون ایران
- چرا زینت میرهاشمی از بکارگیری کودک سربازان در مجاهدین حمایت میکند؟
- بیانیه حمایت از آزادی بیان و نمایش مستند «بچههای کمپ اشرف» در جشنواره سالیانه فیلم گوتنبرگ
- رمزگشایی از چرایی سرنگونی حاکمِ مسلمانِ ایران دوست و خواهان مدرنیته، توسط مردم ایران؟
- کودک سربازان در سازمان مجاهدین خلق
- مسعودرجوی و صدورحکم مبارزه مسلحانه بعد از43سال شکست روزانه این تاکتیک ضد بشری
- پرگار قسمت دوم: آیا فرقه مسعود رجوی تغییر کرده است؟ تغییرات شگرف مسعودرجوی طی چهاردهه، و رویکردش به جنبش مهسا
- آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند، یا قربانیان مغزشویی فرقه ای که بعد از رهایی از آن فرقه نیازمند درمان هستند؟
- برنامه پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه باید کرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد
- سخنی با حامیان “رضا پهلوی”
- جهان آبستن تحولاتی است که آنرا سونامی بین المللی میتوان نامید. هوشیار باشیم
- شــــــــــــــروع یک پـــــــــایان!؟ درجهان چه میگذرد. سردرآوردن از لاک روزمرگی.
- آنچه ما ایرانیان باید جهت فریب نخوردن در مورد جنگ اوکراین بدانیم
- من به رضاپهلوی وکالت میدهم تا
- انقلاب 22 بهمن نه برضد بعضی خدمات شاه بلکه برای برچیدن (دارِ دولت-ملت) او بود
- آیا سازمان مجاهدین خلق «فرقه» است؟
- ویژگیهای ابر جنبش به رهبری زنان ایران
- سی خرداد 1360سالروز دفن آپوزیسیون، زاد روز منحوس بنیانگذاری تشکل خائن دیگر، و سوالاتی از رضا پهلوی
- چه کسی به ۴ میلیون دلار سیا برای شورش علیه مصدق نه گفت؟
- تاریخ بدون سانسور -12 : فکر و هنر در ولایتهاي خاوري اسلام (450 – 11 )هـ ق – (1058-632)م
فرقه ها در میان ما
بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است
خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد
افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد
افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد
قسمت سوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات
قسمت سوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات
قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است
قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی
قسمت اول: گفت و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات
قسمت اول: گفت و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات
سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند
کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی
سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان
سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان
سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در پارلمان اروپا
آنچه که همراه شدن ارگان های رسانه ای مجاهدین خلق با عربستان سعودی نشان میدهد
لینگ به منبع اصلی (سایت بالاترین)
سایت بالاترین ضمن یادداشتی همراه شدن رسانه های فرقۀ رجوی با عربستان در رابطه با حادثۀ منا و سایر مواضع را مورد تأکید قرار داد که تا کنون نزدیک 800 کلیک خورده و به 100 نظر و دیدگاه که به جز تعداد انگشت شمار فحشنامۀ افراد فرقه بقیه تماما علیه فرقه و همکاسه شدنش با بیگانگان مرتجع یا جهانخوار و نوچه های آنان می باشد توجه کنید:
آنچه که همراه شدن ارگان های رسانه ای مجاهدین خلق با عربستان سعودی نشان میدهد
به نظر میرسد سر سپردگی مجاهدین خلق و ارگان های مختلف رسانه ای آنان به عربستان سعودی و کشورهای متحد وی در حوزه خلیج فارس در تنش های اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی نشان از این داشته باشد که خصیصه خیانت به مردم ایران در تار و پود هویت جدید (پس از انقلاب) سازمان مجاهدین خلق تنیده شده و همدست شدن آنان با صدام در هنگام جنگ صدام با ایران ربطی به قول و قرارهای صدام نداشته استد.
پاسخی بگذارید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
++++++++++++++++
++++++++++
خوبی همراهی مجاهدین با آل سعود اینست که تا کنون پشت هرکسی رفته اند اون بدبخت ساقط شده است. رفتن پشت طالقانی قایم شدن که ازدستشون سکته کرد مرد. بنی صدر گولشون رو خورد و از ریاست ساقط شد. بعد رفتن سراغ صدام و براش سینه چاک دادن و اون بدبخت هم بطرز فجیعی ساقط شد. بعد رفتن سراغ نئوکانها و آنها هم از کاخ سفید ساقط شدن. حالا رفتن پشت آل سعود (داعش-بحرین-یمن) قایم شدن که اونهم بنظر نمیرسه که برگ برنده ای باشه واینا یکی پس ازدیگری در حال سقوطن. اگر رابطه شون با اسرائیل و نتانیاهو هم علنی بشه که دیگه نور علی نور.
دلیل اصلی بکارگیری خشونت علیه مجاهدین توسط افراطیون راستگرا درآن زمان این بود که ازقصد مسعود رجوی برای اعلام قیام مسلحانه آگاهی داشتند. راست افراطی به این آگاهی از بحث های درون زندان درزمان شاه رسیده بود و به این موضوع اطمینان کامل داشت. عمدا علیه تظاهرات مسالمت آمیز مجاهدین خشونت بخرج میدادند تا رجوی بهانه پیدا کند و زودتر اعلام قیام مسلحانه کند. رجوی هم در این دام افتاد و اعلام قیام مسلحانه زودرس کرد و نه تنها خود بلکه تمام رهبران میانه رو مانند بازرگان و فروهر و پیمان و سامی و … را خلع سلاح و خانه نشین کرد چون ارتجاعیون میتوانستند انگ معاند و محارب به آنها بزنند.
این جریان تا کنون ادامه دارد وجناح راست افراطی گروههای سیاسی را به بهانه محاربه و همدستی با معاندین (مجاهدین) سرکوب میکند ورجوی هم به بهانه همین سرکوبها است که تا حالا یه جورهائی دم ودستگاه خودش رو حفظ کرده است. جناح راست افراطی (به مرکزیت پایداری) و مجاهدین دو روی یک سکه هستند. هردو بقایشان به ادامه خشونتها است.
هم عقل و شعور دارم یا نظر دارم و باید نظرم را بگویم» این حرفها در سازمان مجاهدین رجوی کفر است. در نشست دیگ یک نفر یا حد اکثر دو نفر سوژه می شوند و تا هفت هشت ساعت و گاهی یک شب تمام یا یک روز تمام بر سر یک نفر می ریزند و بعد از گزارش خوانی او از وضعیت خودش و اعترافات وحشتناک تا ساعتها او را زیر انواع فحش و تمسخر و توهین می گیرند و در این کار همه از یکدیگر باید سبقت بگیرند و می گیرند چون اگر کسی بیتفاوت باشید یا سکوت کند خود را می برند سوژه می کنند و بر سرش می ریزند. این نشستها گاهی به کتککاری و زدن فرد سوژه نیز می انجامید. این نشست در حقیقت همان نشست «دیگ» یعنی شکنجه کردن روانی شدید فرد می باشد.
دیگران به او و یا فحش و ناسزاگویی و حتی دروغها و تهمتهای آنان نباید جواب بگوید یعنی نباید از خودش دفاع کند بلکه باید درستی حرفهای آنها را تأیید و اثبات کند.
نشست دیگر موسوم به نشست غسل هفتگی است که هفته ای یک بار بر گزار می شود. این نشست را مسعود رجوی از تابستان سال هشتاد در نشستهای موسوم به طعمه در قرارگاه باقر زاده به راه انداخت. موضوع این نشست فقط مسائل و افکار و رفتارهای جنسی افراد می باشد بدین ترتیب که هرکس باید طی هفته تمام لحظات جیم (جنسی) خودش را به اصطلاح «دستگیر» کند و بنویسد یعنی هر گونه فکر جنسی و حتی خواب جنسی و یا حرکت و کار جنسی از جمله خودارضایی و چشم چرانی و چشم داشتن به زنان را بنویسد و در نشست هفتگی آنها را بخواند تا در جلوی جمع خجالت بکشد و عرق بریزد تا دیگر از این فکرها و کارها نکند و اگر می گفت فاکت ندارم قبول نمی کنند و به شدت مورد فحاشی و حمله و هجوم روانی قرار می گیرد که چرا دروغ می گویی؟ مگر می شود آدم فکر جنسی حتی در مورد همسر سابقش نداشته باشد پس دروغ می گویی و نمی خواهی بنویسی!
نشست دیگر نشست جانبی است که قبلا نشست «دیگ» نامیده می شد یعنی مشابه انداختن فرد به دیگ آب جوش و جوشاندن او! این نشست گاهی هفتگی و گاهی هفته ای دو بار و گاهی حد اقل ماهی یک بار در هر یگان با افراد آن برگزار می شود که وحشیانه ترین نشستها است و در حقیقت شکنجۀ روحی و روانی و نابود کردن شخصیتی فرد هدف آن می باشد که البته این هدف همۀ نشستهای قبلی نیز می باشد یعنی کوبیدن و خرد کردن و به اصطلاح شخص رجوی «بمباران کردن فردیت و شخصیت» آن فرد با تحقیر و تمسخر که دیگر هر گز به فکرش میدان ندهد و مستقل فکر نکند و در مورد خط و خطوط و برنامه های سازمان حرف و شک نداشته باشد و نگوید «من…
و خطوطی که مسئولان سازمان می دهند و نسبت به خط و استراتژی سازمان و هر فکر منفی در مورد افراد و مسئولین و… بنویسد و در نشست روز آنها را جلوی جمع بخواند و ریشۀ این افکار را در خود بیابد و بگوید که علت اینکه من این کار را می کردم یا این خرابکاری را می کردم یا این فراموشی و اشتباه را کردم ریشه اش در چه بوده که غالبا تشویق می شدند که بگویند ریشه در هوسهای جنسی داشته است و اگر هم می گفت علتش خودخواهی و فردیت بوده باز به نحوی می گفتند که ریشه در مشکلات جنسی دارد (قسمت موسوم به حرف نون یعنی حرف نرینۀ وحشی جنس مرد علیه زن) و ریشۀ مخالفتهاو تردیدها و تزلزلها (به اصطلاح تناقضات ذهنی) یا به اصطلاح زاوایه داشتن با خط و خطوط رهبری و تحلیلهای مسئولین ومخالفتها در ذهن با ضوابط و مقررات و برنامه های جمعی و دستورات مسئولین و… را در بیاورد که کجاست؟ که همین را هم در ستون به اصطلاح «نون وحشی» یعنی مشکلات جنسی باید تحلیل و تعلیل کند و بگوید که بریده بودم و دلم می خواست زودتر راحت بشوم از مبارزه و بروم دنبال زندگی و زن و جنسی و… که به دنبال این اعتراف علنی از سوی دیگران در آن نشست مورد انتقاد و گاه فحاشی و تهاجم لفظی و توهین و تحقیر و تمسخر قرار می گیرد و مسئول نشست خود نیز با همین روش انتقاد و گاه بدتر از دیگران فحاشی می کند و دیگران را تشویق به حمله و هجوم روانی به طرف دیگر می نماید. ضابطۀ مهم این نشست جواب ندادن است یعنی فردی که فاکت می خواند یعنی اعتراف به گناهان کاری و ذهنی یعنی افکار غلط خود می کند و بعد هم توبه می کند و تعهد می دهد که دیگر این نوع افکار را به خود راه ندهد و متزلزل نشود یا فلان کار را دیگر نکند و فراموشی نداشته باشد و در کارش دقت کند این فرد نباید موقع انتقاد…
آقای رونانت گرامی در جواب سؤالاتتان ابتدا باید بگویم که کلمۀ جمهوری حیف است و نباید برای رژیم دیکتاتوری آخوندی به کار برد و این هم که گفتید وضعیت این جوانان زندانی در زندان رجوی ناشی از اعمال این رژیم است درست گفتید اصولا اگر رژیم آخوندی و عوامل و نوچه هایش البته طبق ماهیتشان آن خشونتها و حملات را بعد از انقلاب به نیروهای غیر خودشان به راه نمی انداختند پدیده هایی مانند رجوی به وجود نمی آمدند که آنهمه جوان این انقلاب و میهن را به کار همین رژیم بریزد یعنی اساسا رژیم آخوندی و فرقۀ رجوی در این سی و اند سال موجب بقای همدیگر شده اند و همیشه در دورانهایی همدیگر را تقویت کرده اند.
اما در مورد نشستها که گفتید: مهمترین و اجباری ترین نشست در سازمان رجوی نشست موسوم به عملیات جاری است که از سالهای اوائل دهۀ هفتاد در سازمان توسط شخص رجوی اسم گذاری شده و راه افتاد. این نشست روزانه می باشد که مسئول هر یگان یاستاد یا بخشی با افراد خود برگزار می کند. این نشست در سالهای اول راه اندازی نشست انتقادی توصیف می شد یعنی انتقاد و انتقاد از خود و موضوع آن بیشتر انتقاد شخص از خودش و دیگران بود ولی به تدریج به دستور رجوی بیان تناقضات ذهنی و به اصطلاح خود رجوی «لپ پر» ها یعنی تزلزلهای سیاسی ایدئولوژیک و تشکیلاتی و سازمانی فرد در برابر جمع نیز به «فاکتها» یعنی نمونه گویی های آن اضافه شد که از آن به بعد این نشست بیشتر شده نشست در حقیقت تفتیش عقاید یا تفتیش اذهان به این صورت که فرد باید علاوه بر سستی ها در کار و اشتباهاتش و ضعفهایش و یا خرابکاری هایش و یا نقض ضوابط که باید بنویسد و جلوی جمع بخواند تا مورد انتقاد و حتی فحاشی و ناسزاگویی قرار بگیرد باید در شبانه روز گذشته هرچه در ذهنش علیه رهبری و یا خط و…
آقایش جناب رجوی!! و امروز هم چنانکه بالاترین نوشته در سایتهای فرقۀ رجوی می بینیم تماما حمایت از مواضع عربستان در منطقه می باشد بدون اینکه به محتوا و اصل موضوع کاری داشته باشند که آیا با اصول ایدئولوژیکی و آرمانی مجاهدین و بنیانگذاران می خواند یا نه؟ بله جناب رها صبا من مخالف این کارها و اینجور مواضع دورویانه و وابستگی گرایانه هستم نه عرب و عربستان.
جناب رها صبا اینجا میدان بحث و تحلیل منطقی سیاسی است نه هو کردن و تمسخر و گوشه کنایه زدن که متأسفانه در تشکیلات فرقۀ رجوی و انواع نشستهای آن شما را به این نوع برخورد سطح پایین و عقب مانده عادت داده اند. ما توانستیم خودمان را از این عادت برهانیم شما هم می توانید ولی نمی خواهید.
«وحوش» نگفت که هیچ بیشترین خوشرقصی ها را هم برایشان می کردند. یک بار هم رجوی به ما در اشرف با صدای خودش در سال 89 که عراقیها حفاظت اشرف را برعهده گرفته بودند ولی آمریکایی هم هنوز آنجا بودند و نرفته بودند گفت: مجاهد باید جرأت داشته باشد بروید نیروهای عراقی را خلع سلاح کنید و ببرید سلاحهایشان را بدهید به آمریکایی ها و بگویید شما ما را در لیست تروریستی می گذارید ولی ما سلاح تروریستها!!!! را می گیریم می دهیم به شما!!!
همۀ کسانیکه در نشستهای بعد از گرفتن استاتو یعنی موقعیت تحت حفاظت بین المللی طبق کنوانسیون چهارم ژنو در سال 84 در اشرف بودند یادشان هست که رجوی به ما گفت بفرما بعضیها می خواستند ما پناهنده بشویم پناهنده به کی؟ به یک مشت عرب شپشو و وحوش؟! ما برویم از آنها پناهندگی بخواهیم؟!! اینهم نمک شناسی رجوی از 20 سال تا آن موقع زندگی و تأمین مالی توسط یک کشور عربی!!! بعد که دید استاتوی حفاظت کنوانسیونی با توافق آمریکا و دولت عراق مبنی بر خروج آمریکا از خاک عراق مالیده شد کم کم نغمۀ پناهندگی را ساز کرد وقتی هم می گفتی پناهندگی را در هر کشور باید دولت آن کشور بدهد می گفت بله حق ما است ما از از زمان صدام پناهنده بودیم طبق قانون اساسی زمان صدام!! عجب!! یعنی ارتش آزادیبخش ملی پناهنده!!! در زمان آمریکاییها هم می گفت هر کس به خروجی آمریکاییها معروف به تیف برود به زیر پرچم بیگانه رفته!! ولی الان خواستار پناهندگی از اروپا و آمریکا است!! در حالیکه همان موقع تمام اعضا و کادرهای خودش در اروپا و آمریکا پناهنده و زیر پرچم آن کشورها بودند!!
حالا می بینیم خانم مریم رجوی آن چنان تلگراف تسلیتی به پادشاه جدید عربستان می فرستد به مناسبت فوت قبلی و تعریف و تمجید از ملک عبد الله و الطافش به…
رها صبا اصلا نیاز نبود مرا با اسم داخل تشکیلات فرقۀ رجوی یعنی غلام بنویسی تا معلوم شود کاملا از آن اندک تشکیلاتیهای بدون تناقض و ذوب شده در رهبری رجوی هستی. من به هیچوجه ضد عرب و عربستان نیستم و هیچگونه جبهه ای هم اینجا علیه عرب و عربستان وجود ندارد به جز معدود سلطنت طلب از نوع فاشیست و شوونیست و راسیست آن. من یک عمر به علت علاقه و تخصص و تحصیلاتم سروکارم با عرب و عربی و اسلام و قرآن بوده و می باشد. حساب رژیمهای تاخرخره وابسته و مرتجع و خاندانی در کشورهای عربی خلیج فارس از حساب ملت عرب و مردم عربستان و این کشورها جدا است. من، یکی علیه وابستگی مالی و سرنوشتی به نیروی خارجی مانند صدام (اصلا کاری با خوب و بد بودن شخص حاکم ندارم) یعنی گره زدن سرنوشت و استراتژی به یک نیروی خارجی (دیروز صدام و امروز آمریکا و غرب و نوکرهای منطقه ای شان) نوشتم و یکی هم علیه دورویی مسعود رجوی و بانو که در داخل تشکیلات در نشستهای درونی که ما بودیم نه تنها به رژیمهای عربستان و خلیج بدترین توهینها را می کردند بلکه کلا عرب را به تمسخر و توهین می گرفتند (به علاوۀ نمایشنامه های ضد عرب با دشداشه و چپبه و عقال که در برنامه های خصوصی اشرف روی صحنه می آوردند و عرب و حتی عراقیها را که در کشورشان نشسته بودیم مسخره می کردند) و شخص رجوی وقتی در مورد زنده به گور کردن دختران در جاهلیت صحبت می کرد گفت این عربها الآن در عصر امروز چه هستند که آن زمان چه باشند؟! و شخص خودش در پیامی داخلی برای ما نیروهای عراقی را حتی قبل از درگیری تابستان 88 اشرف با آنها «وحوش» توصیف کرد در حالیکه یک بار هم به نیروهای آمریکایی که آنهمه به اعتراف خود رجوی ما را بمباران کردند و تعدادی را از ما کشتند و به آسایشگاه خواهران هم رفته بودند…
ادامه ی کامنت قبلی:
دو خبرِ مهم را هم این جبهه ی ضدِ عربستان و اعراب میتوانند به “موضوعِ داغ” شان که خواهند زد وارد کنند زیرا هم مهم هستند و هم به این موضوع ارتباط دارند:
توهین روزنامه های دشمن مان عربستان به رئیس جمهورِ موردِ احترامِ آغا و شُرکا
و
جنتی: پستهای مهم حق بچه حزباللهیها است
این جبهه ی ضدِ عرب ها و عربستان دارد وسیع تر و گشادتر و پهن تر و بازتر میشود! مبارک باشد! غلام عزیزِ دلِ برادر قدمت رویِ چشماشون! خدا میخ و تخته را خوب با هم جور کرده است! حالا دیگر حتما باید “موضوعِ داغ”ی که قبلا بهش اشاره کردم زده شود! اخوی غلام بسم الله!
مجاهد و ملی-مصدقی و توده ای دست در دست یکدیگر عَمام امت را از قعر تاریخ درآورده و با برکناری یگانه پادشاه سکولار تاریخ ایران بعد از رضاشاه کبیر ، این دجال جماران را حاکم بر جان و مال و ناموس مردم کرده و ایران را به ورطه ی نابودی کشاندند . لعنت بر همه شان.
رونابت گرامی احسنت واقعا به نکته جالب و مهمی اشاره کردید ,بعد از سقوط صدام سران سازمان به این نتیجه رسیدند که با این پیزوری ها و از طریق عملیات نظامی , سرنگونی یک خواب آشفته هم نیست ,با این تحلیل بود که به این نتیجه رسیدند که برای سرنگونی نیاز به یک نیروی خارجی هست ( حالا امریکا ,اسرائیل ,عربستان و تفاوتی هم نداره کدوم باشه ) در چنین حالتی نیروی جنگنده اصلی میشد سربازان خارجی واز باقیمانده پاچه خار ها و ترسو ها فقط برای هماهنگی استفاده بشه ,البته ناگفته نماند وجود افراد شجاع و مبارز و جنگنده هم بیشترین ضرر رو برای سران این فرقه ایجاد میکرد از طریق انتقاد به عملکرد رهبران و مخالفت با تصمیمات غلط اونها فلذا سازمان تصمیم گرفت که یک تعدیل کلی از نظر پرسنلی ایجاد کنه و تمام افرادی رو که به نحوی با رهبری سازمان زاویه داشته و یا منتقد بودند رو از دور خارج و با مطرح کردن انقلاب ایده ولوژیک تمامی اون افراد باقیمانده رو به طریقی به افرادی خنثی ,ترسو , جاسوس ,توسری خور و عقده ای تبدیل کنه ,که شد این اش شله قلمکاری که الان ملاحظه میفرمایید , با اینها به قول خمینی ملعون یک نونوایی رو هم نمیشه گرفت , حالا میخاند باهاشون ایران رو فتح کنند و مریم رو تا تهران کول کنند , خنده دار نیست ؟ ,,ارادت
دست شما درد نکنه، خیلی جالب بود!! من کم کم دارم متوجه میشم چرا شخصیت این مجاهد خلقی ها اینطوریه. اما چیزی که درست متوجه نمیشم اینه که با این شکلی که اینها رو بار آوردن و این شکل مهندسی کردن شخصیتشون منجر به ایجاد یک شخصیت هایی میشه که هیچ قدرت ذهنی ندارند و کلا شکسته شده اند و قادر به ابراز خشونت به شکل مردانه نخواهند بود، اینها تنها شکل خشونتی که قادر به ابراز کردن خواهند بود از طریق خشونت غیر مستقیم یا به قول خارجی ها «passive aggression» خواهد بود، که دقیقا نقطه مقابل شخصیت مردانه و جنگجوی سنتی است، یعنی اینجور موجودی دیگه همه چیز میتونه باشه (پاچه خار، ترسو، جاسوس، تروریست، توسری خور، و خیلی چیزهای مشابه) به جز سرباز و جنگنده. من متوجه نمیشم چه فایده ای برای سازمان میتونه داشته باشه تبدیل کردن سربازانش به اینجور موجوداتی؟
ازلی جان دمت گرم عجب ویدئوی جالبی بود ,قشنگ هم شبیه سازی شده بود ,قیافه ها هم همه شبیه هم ,,, باز هم اگه از این قبیل ویدئو ها داشتی خبرمون کن ,,,,,, مرسی
من هم تشکر از میکنم از جناب حسین نژاد برای مطلبشان
+++++++
رونانت جان در این ویدئو یک نمونه نشست عملیات جاری شبیه سازی شده، حتما ببینیدش(زیاد نیست زمانش)، بچه های جدا شده مجاهد در خارج درست کرده اند.
www.youtube.com/watch?v=10XzL6Tfrgg
تشکر فراوان جناب حسین نژاد از این پاسخ مفید و کامل همراه با جزئیات. بسیار ممنونم از زحمتی که کشیدید، و امیدوارم هرچه زودتر بساط این وضعیت زشت برچیده شود و بچه های بیچاره مردم از چنگ این آدم خور ها رها بشوند. واقعا که به چه پدیده ناراحت کننده ای تبدیل شده اند اینها. لعنت به جمهوری ضد انسانی جمهوری اسلامی که با سیاست های جاهلانه و سیاه خودش این بلا را به سر این فرزندان ملت ایران آورد و اینطور مریضشان کرد.
در میان توضیحاتی که دادید بخصوص آن بخش راجع به جلساتی که به نظرم گفتید اسمش عملیات جاری یا چیزی مثل آن بود خیلی در ذهنم مانده. آیا امکان است کمی بیشتر راجع به آن بگوئید؟ اینها جلساتی بود که روزانه برقرار میشد؟ چه کسانی جلسه را مدیریت میکردند، و کلا به چه صورتی برگزار میشد، یعنی همه در یک دایره مینشستند و به نوبت آنچه در بیست و چهار ساعت گذشته از ذهنشان گذشته بوده را بایستی برای همه نقل میکردند؟؟ بعد بقیه هم پاسخ میدادند به آنها، یا فقط گوش میدادند؟ رئیس یا مدیر جلسه چه میگفت به اینها؟ ببخشید که خیلی سئوال میکنم، اما برایم خیلی جالب بود و شدیدا کنجکاو شده ام راجع به این جلسه ها، که نقش این جلسه ها چه بوده و دلیل و هدف از اینها چه بوده. اگر کمی بیشتر توضیح بدهید بسیار ممنون خواهم شد.
بیشتر می گوید نیست یا رژیم یا مجاهدین رجوی و نیز بیرون آمدن مساوی است با تبلیغات رجوی علیه آنها و رو کردن نوشته هایشان بویژه در مورد افکار و روابط و کارهای جنسی شان و این یعنی اکثرا شستشوی مغزی شده اند و برای همین است که می گوییم سکت و فرقه که با قطع ارتباط افراد با بیرون مانع عملکرد مستقل ذهن افراد می شود لذا از اکثریت مطلق ناراضی و مخالف تنها اقلیتی ذهنشان را باز می کنند و جرأت می کنند بیرون بیایند.
نمی پذیرد پس باید ریسک فرار و یا خروج هنگام مصاحبه را بپذیریم و در عراق بیرون تشکیلات بمانیم تا کمیساریا وضع پناهندگیمان را مشخص کند و ما از این گروه اقلیت هستیم که آمدیم بیرون نزد عراقیها ولی تحت نظر کمیساریا و صلیب منتظر تعیین تکلیف پناهندگی ولی اکثریتی بسیار گسترده که ما می شناسیم در داخل تشکیلات با همۀ دشنامهایی که به مسعود و مریم می دهند و من خودم می شنیدم البته در گفتگوهای محرمانه ولی آنجا مانده اند به امید خارجه رفتن از این رو سازمان اقدامات امنیتی و کنترل را که همیشه برای جلوگیری از فرار در اشرف برقرار کرده بود و از بسیاری فرارها با این کار جلوگیری می کرد اکنون در لیبرتی بسیار شدیدتر کرده است زیرا آنجا مثل اشرف نیست و نمی تواند افراد را در مقرها زندانی کند و سازمان ملل هم آزاد است و همه جای آن می تواند برود و از اشرف به مراتب کوچکتر است مثلا خود من که هر گز در اشرف هیأتهای ملل متحد را ندیده بودم و چون می آمدند دم در از همانجا بعد از دیدارها با مسئولان سازمان بر می گشتند ولی در لیبرتی می آمدند همه جا می گشتند من به آنها گفتم می خواهم بروم مرا آوردند بیرون و تحویل عراقیها دادند تا منتظر مصاحبه ها و تعیین تکلیلف پناهندگی باشیم. ولی کلا اکثریت مطلق تا نود در صد من مطمئن هستم حتی آن بالایی ها ناراضی هستند و به غلط بودن راه رجوی پی برده اند ولی رجوی فضایی در داخل تشکیلات با قطع کامل ارتباط با بیرون یعنی تلفن و انترنت و مطبوعات و رادیو و تلویزیون که بکلی ممنوع و تنها در اختیار افراد خیلی بالا و رهبری می باشند ایجاد کرده که ذهن افراد را بسته است و چنین به همه القا شده که جدا شدن و بیرون آمدن از تشکیلات سازمان مساوی است با رفتن به دامن رژیم و مزدور شدن یعنی دو راه بیشتر می…
موقتا تسلیم آمریکایی ها می شویم بعد ما را به خارج می فرستادند و خدمتی که به آمریکاییها نکردیم ولی افرادی دیگر گول تبلیغات داخلی سران سازمان را می خوردند که می گفتند رفتن به تیف یعنی مرکز آمریکاییها رفتن به زیر پرچم بیگانه است و این را رجوی در تمام نشستهایش به ما می گفت و می گفت آمریکاییها هر بلایی سر افراد تسلیم شده به آنها می آورند و آخر هم به خارج نمی فرستند و اطلاعات ایران می آید و آنها را می برد!! مخالفان تیف رفته هم می گفتند پس چرا خود آقای رجوی تا خرخره رفت زیر پرچم بیگانه مگر ما الان 20 سال است در عراق زیر پرچم بیگانه نیستیم و مگر همۀ سران سازمان در خارجه از جمله خود مریم رجوی پناهنده نیستند یعنی زیر پرچم بیگانه پناه نگرفته اند؟ ولی بعضی دیگر از مخالفین و ناراضیان درون تشکیلات مثل ماها نمی خواستیم پیش آمریکاییها برویم چون حرفهای سران سازمان را باور کرده بودیم. هنگام مصاحبۀ عراقیها فقط 11 نفر رفتند برای اینکه ما به آنها اعتماد نداشتیم و می گفتیم زیر هژمونی رژیم هستند و ما را تحویل رژیم می دهند ولی وقتی پای سازمان ملل به میان آمد و کمیساریا بعد از تحولات زیاد در رابطه با دولت عراق و توافقی که کردند کار مصاحبه و دادن پناهندگی را بر عهده گرفت ما ناراضیان و مخالفان داخل تشکیلات رجوی به دو دسته تقسیم شدیم اکثریت گفتند خوب الان بهترین فرصت است که بمانیم تا سوار بر قطار همین سازمان یعنی ریل رسمی مصاحبه و پناهندگی و رفتن به کشور ثالث را طی کنیم و بدون اینکه دست عراقیها و رژیم بیفتیم مستقیما به خارج می رویم و آنجا جدا می شویم گروهی گفتند از این خبرها نیست و خود سازمان هم در داخل تشکیلات می گوید خبری از خارجه رفتن نیست و در عراق در لیبرتی تا مرگ می مانیم و کسی و کشوری هم ما را…
بیرون بیاید و صدها نفر هم تا حالا جرأت کرده و بیرون آمده اند، لذا رهبران فرقه با تمام توان می کوشند ذهن افراد را نسبت به وضعیت و فضای بیرون مشوش کنند و تصویری ترسناک از بیرون تصویر می کنند و تنها راه حل این هم در رابطه با اینگونه افراد دیدار خانواده ها با آنان در لیبرتی است که شرایط بسیار متفاوتی با اشرف دارد و برای همین رجوی به شدت از دیدار افراد با خانواده هایشان با انواع تهمتها و برچسبها به خانواده ها جلوگیری می کند چون ذهنشان به بیرون باز می شود و افراد از سازمان بیرون می آیند و سازمان فرومی پاشد.
من در تمام مراحل این مسأله و در داخل اشرف و لیبرتی بودم و شاهد همۀ مصاحبه ها و شرایط هر دو کمپ بودم در زمان حفاظت اشرف توسط آمریکاییها و مصاحبه های متعدد آنها در سالهای 83 و 84 شمسی نزدیک 700 نفر نزد آمریکایی ها رفتند که خود مجاهدین می گویند 400 نفر به صورت فرار و یا در حین مصاحبه جدا شدند. قبل از آن در زمان صدام به علت اینکه دولت عراق با سازمان رجوی چفت بود فراریها را دستگیر و بعد از مدتی به داخل سازمان برمی گرداند لذا موارد فرار انگشت شمار بود ولی نزدیک 1000 نفر را خود سازمان به علت اینکه تقاضای خروج می کردند بویژه بعد از فرمان جدایی زنان و شوهران آنها که حاضر به جدایی نشدند به خارج فرستاد. این یک امر واقعی است ولی شرایط اولا در زمانها و مراحل مختلف یعنی زمان صدام و بعد از صدام زمان آمریکایی ها و بعد هم زمان عراقیها و بعد از انتقال به لیبرتی متفاوت بوده و افراد ناراضی و مخالف درون تشکیلات هم حسابهایشان و شرایط و موقعیتشان از لحاظ خانودگی و کاری و تشکیلاتی و امکانات فرار مختلف بوده و می باشد. خیلیها برایشان مسأله ای نبود که پیش آمریکاییها بروند و برای خودشان توجیه داشتند که…
آقا رونانت با سلام در پاسخ به سؤال شما متن زیر را آماده کردم:
ما سی سال درون این تشکیلات نه تنها آزادی بیان بلکه حتی آزادی فکر کردن هم نداشتیم در هیچ نوع دیکتاتوری چه جدید چه قدیم و ارتجاعی افراد را هر روز وادار نمی کنند بیایند بگویند طی روز و شب گذشته با خودش چه فکری کرده و در ذهنش چه گذشته است فوقش فرد را و مردم را می ترسانند که چیزی علیه آن رژیم یا سیستم دیکتاتوری یا فرد دیکتاتور نگویند و ننویسند یعنی بیان علنی نکنند در حالیکه ما در نظام رهبری عقیدتی رجوی باید از صبح تا شب و از شب تا صبح مواظب بودیم که با کسی دو نفری حرف نزنیم بلکه از ذهنمان هم حرفی یا حتی تردیدی علیه شخص رجوی و رهبری و خط و خطوط او نگذرد زیرا مجبور بودیم فردا در نشست عملیات جاری یعنی تفتیش عقاید و اذهان روزانه لیست این نوع افکار را که از ذهنمان گذشته بیان کنیم تا مورد توهین و تحقیر و تمسخر و حسابرسی جلوی دیگران قرار بگیریم (به علاوۀ نشستهای هفتگی مربوط به افکار و رفتارهای جنسی افراد که افتضاح بود و نیز نشستهای فحش و فحاشی و کتک کاری به نام دیگ) و یا به دروغ بگوییم چیزی از ذهنم علیه رهبری یا تشکیلات نگذشته که آن وقت هم نمی پذیرفتند و می گفتند این امکان ندارد حتما دروغ می گویی و بیشتر مورد توهین و اتهام و برچسب زدن و تمسخر و تحقیر قرار می گرفتیم.
در اشرف سران فرقۀ رجوی قادر به کنترل فیزیکی کامل بودند ولی در لیبرتی این توان را ندارند و با همۀ کنترلها و ایجاد محدودیتها و پستهایی که گذاشته اند نمی توانند از فرار و جدایی افراد جلوگیری کنند زیرا افراد برای مصاحبۀ انفرادی می روند و می توانند دیگر به کمپ برنگردند و نیز مثل من می توانند با هیأتهای سازمان ملل که از لیبرتی دیدن می کنند بخواهد که با آنها بیرون…
تحليل رو ،،،، مرغ پخته غش غش خنده كه هيچ ، از وسط سفره پرواز ميكنه ، تحليل هاى مزاحمين خلق البته هميشه همينجورى ابكى و ابدوغ خياريه ،،،، با همين تحليل هاست كه چهل ساله مريم كرم شب تاب رو ميخواند كول كنند تا ايران اما نفسشون قد نميده و وسط راه خسته ميشند و مريم رو ميزارند زمين ،،،،،،،
فرزاد فرهنگیان دیپلومات جدا شده رژیم ایران:
.. شش تن از افسران سپاه پاسدارانحادثه منا را ایجاد کردند. او میگوید تحقیقات بهعمل آمده نشان میدهد حادثه منا تروریستی بوده و رژیم ایران در آن دست داشته است. او میگوید در میان حجاج ۵ هزار پاسدار وجود داشتند و طرح این بود که بیشترین تعداد قربانی از این حادثه گرفته شود و به تظاهرات و اعمال خشونتآمیز بعد از آن دامن زده شود ولی سرعت کنترل دستگاههای امنیتی عربستان سعودی این طرح را با شکست روبهرو کرد.
آقاا جان کم کاری و تقصیر از مردم ایرانه خوب وقتی مردم همت نمیکنن و مریم رو نمیارن ایران اون طفلی هم مجبوره بره زیر عبای آل و ال هدف شیخ سعودی را توجیه میکند
البته بعد از پدر صدام.
بنیادگری افراطی حاکم و تفکرات رقیب ولی افراطی مشابهشان همانند مجاهدین خلق انشاء الله بزودی زود ازبین خواهند رفت. این تفکرات مختص شرایط اضطراری و ناپایدار مانند انقلاب و جنگ است و وقتی جامعه به حالت ثبات و آرامش میرسد و سازندگی و تولید مسئله اصلی میشود- اینها دیگر حرفی برای گفتن ندارند و حنایشان رنگی ندارد. الان کار بنیاد گراها این است که مردم را از آمریکا و اسرائیل بترسانند و هرکاری را برای مقابله با آنان مشروع بدانند و امثال مجاهدین همانکار را میکنند ولی با ترساندن مردم از جمهوری اسلامی. افراطی های چپ و راست دیگر درجامعه ایران جائی ندارند و فقط با پرروئی خودرا سرپا نگه داشته اند.
فعلا که از صدقه سر همون مزاحمین خلق ,دوران آخوندیسم رو داریم .اجالتا به اون افتخار کنید تا بعد ببینیم چی میشه ….
تف بر این خیال ناپاک ، روزی رسد که بالا خواهید آورد ، همسویی شما با آن پاسدار جنایتکار مثل قاسم سلیمانی و قاسمی و باند جنایتکار فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران امری عادی است ، زیرا استخوان در گلوی شما همان نسل آزادیخواه و فدا کار مجاهدین خلق ایران است . مجاهدین خلق ایران هر جا منافع مردم ایران و آزادی مردم در میان باشد حاضرند بهای هر چیزی را بپردازند ، یک مشت مزدور و محافل تنیده شدن خودشان با خوانخوارترین رژیم که از بچه های نوجوان نگذشت غافلند . ول معطلید .لعنت بر خمینی و آل خمینی و همسویانش ،
مثال زدم که فرض اکنون رژیم توسط « شما » ساقط شد. فرض هم میکنیم اصلا مجاهدین وجود ندارند، آیا باید با عربستان سعودی، افغانستان، پاکستان و عراق بدلیل اینکه ارتجاعی هستند بجنگیم؟ شما چرا سعی میکنید موضوع مشخص را دور بزنید تا باز آنرا به مجاهدین وصل کنید؟ اصلا فرض کنید که من یک ایرانی هستم که هوادار هیچ جریانی نیستم، اما تمایل هم ندارم که کشورم دائما با کشورهای همسایه مخصامه داشته باشد. یعنی جمهوری اسلامی از نظر شما یک رژیم ایده آل است؟ خودش مرتجعترین رژیم دنیا دارد، اما به کشور عربستان میگوید « مرتجع » بحث کلی من هم فقط محور « صلح » هست. همان چیزیکه رژیم آخوندی با آن حساسیست دارد. بلاخره آیا حق مردم ما نیست که روی آرامش را ببینند؟ آیا بهتر نیست، مسائل ایران و کشورهای همسایه رو با دیپلماسی حل کرد؟
عزیزجان، شما صورت مسئله « صلح و صلح دوستی » را با مخالفت با مجاهدین پاک میکنید! چیزی را که من گفتم یک مسئله عام بود نه خاص. در اینکه آل سعود مرتجعند هیچ شکی نیست. شما میتوانید روش های تاکتیکی مجاهدین را قبول نداشته باشید، اما این دلیل نمیشود خط جمهوری اسلامی را پیش بگیریم با همه دنیا سر جنگ داشته باشیم.
بحث حقوق بشر و نقض آن در ايران ربطي به نابودي تار و پود وطنم به دست بيگانگان ندارد. اميدوارم هر کس که خود را ايراني ميداند اين موضوع را متوجه باشد و بداند حقوق بشر با دخالت بيگانگان و شورش و ناامني در کشور بوجود نمي آيد. اين مسائل(حقوق بشر) در داخل و به مرور زمان حل خواهد شد.اما هرکس چه به اسم مجاهد و سلطنت طلب و دمکرات و غيره و ذالک بداند بنده و ديگر ايرانيان وطن پرست با هر نژاد و مذهبي ،هرکس را که بخواهد به اين بهانه ها پاي بيگانگان چه آمريکا و چه عربستان به کشورم باز کند مطمئنا سرنوشت دردناکی را برایشان رغم خواهیم زد.
پیشنهاد میدهم که الان که موضوعِ مهمِ جهانی “عربستان” است عزیزانِ دلِ برادری که تهدیدِ “عربستان” را بهتر از همه فهمیده اند بیایند یک “موضوعِ داغ” در رابطه با “عربستان” بزنند! البته چون حقِ تقّدم با آنهاست که زودتر از همه درک کردند و افشاء کردند که “عربستان” دشمنِ اصلی جامعه ی جهانی است، سخنان و وصیت نامه ی ولی فقیه ولایتمداران یعنی خمینی را که از بیش از سی و چند سال قبل همه ی اینها را دیده و پیش بینی کرده بود و حتی لازمه ی لعنِ حکومتِ آلِ سعود را وصیت کرده بود را در تیتر موضوعِ داغ بیاورند تا حقِ این پیشکسوت در جنگ با “عربستان” رعایت شود! از ما گفتن بود!
من قول میدهم که بالاترین نه تنها همچین موضوعِ داغی را حذف نخواهد کرد بلکه من یک لینک از آقا مهدی در اینرابطه را به چنین موضوع داغی اضافه خواهم کرد!
تیترهای چند خبرِ مهم و قشنگ در رابطه با دشمنِ کنونی مردم این زمین و اعدام کننده ی جوانانِ ایران زمین و عامل و آمرِ ظلم و ستم و دیکتاتوری و گرانی و فحشاء و اعتیاد و بی آبرویی نامِ ایران در جهان و بالارفتنِ ارزها و … در ایران زمین یعنی کشورِ سلطنتی و پادشاهی عربستان سعودی را برای خشنودی و قوّتِ قلب به دشمنانِ این عربستانِ جنایتکار در زیر میآورم:
از حضرت امام خمینی رحمهالله: لازمه ی لعنِ حکومتِ آل سعود این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید
آیتالله خامنهای :عکسالعمل ما در برابر موذیگری مسئولان سعودی خشن و سخت خواهد بود
سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آلسعود است
فرمانده سپاه، عربستان را به واکنش نظامی تهدید کرد
فرمانده سپاه: آماده واکنش سخت و خشن به آل سعود هستیم
تهدید نظامی عربستان توسط فرمانده سپاه: آماده نبرد با رژیم آل سعود هستیم/ انتقام فاجعه منا سخت خواهد بود
جزئیات جلسه مخفی احمد شهید با رابط عربستان و منافقین در هتل رویال
ویدئوی پاسخ دندان شکن و لرزه انداز توسط اکبر عبدی در برنامه زنده به عربستان و اعراب
وزیر خارجه ی دشمن (عربستان) درخواستِ دیدار “ظریف” آغا با خود را گستاخانه رد کرد
اقتصاد آل سعود در باتلاق جنگ یمن فرو میرود
500 کودک؛ قربانی جنایات سعودیها در یمن
امام جمعه تهران: آل سعود مراقب غضب ایران و رهبری باشد
محسن رضايي:عربستان باید تهدید مقام معظم رهبری را جدی بگیرد/عربستان در برابر ایران هیچ است
یک شاهزاده سعودی خواستار تغییر نظام حاکم در آن کشور شد (اینرا آقا مهدی هم رله کرده است)
و ……
متاسفانه بعد از گذشت بیش از 35 سال هنوز بعضی ها درس نگرفته اند که با فحاشی و تهمت زدن و زور و اسلحه و جاسوسی وخود فروشی نمیتوان تغییر مثبتی در جامعه بوجود آورد. این نوع برخورد مجاهدین با مخالفان ادامه همان برخورد ساواکی ها و جنایتکارانی مثل لاجوردی و محمدی گیلانی است و مجاهدین فقط نوع بدتری از این تفاله ها هستند که اگر روزی به قدرت برسند با ایران همان کاری را خواهند کردکه از زمان مغول تا بحال کسی نکرده است (یادمان نرود که کینه مغول بیش از 80% جمعیت ایران و شهرها و مزارع را نابود کرد)
هر هنگامی که فاشیزم دینی و حکومت نواب صفوی در جایی شکست میخورد، پاچه این مجاهدین را میگیرد. حق هم دارد. چون اگر این مجاهدین نبودند یک دوران صفوی جدید در پیش رو داشتیم.
اگر حکومت توتالیتر دینی مخالفینش را به اقصی نقاط جهان وصل نکند جای شگفتی دارد. چه گوید؟ لابد که فاشیزم دینی دارای پایگاه توده ایی است. غش خنده.
.
خمینی کفن پاره جلاد حرومزاده پس از ۱۶ سال دوری از کشور ما گفت هیچ!! احساسی ندارد. حال که فرهنگ آخوندی در ایران دیگر خریدار ندارد از زمان مموتی از واژه ایران آویزان شدند.
از هنگامی که شیطان بزرگ شد شیطون بلا و برای دست دادن باهاش توی صف توالت خط شدند، دیگر این مجاهدین رو به «امریکای جهانخوار!» وصل نمیکنند. بجاش کشور زیاد داریم! خنده.
.
من نمیدونم این حل شدگان در خیمه نظام چرا پشت این کامپیوتر رو رها نمیکنن و وارد «جهات» نمیشن. تازه میتونن آب و هوای مناسب با خودشون رو انتخاب کنن.
عراق
یمن
سوریه
بحرین
کویت
.
.
تف به هر چی آخوند حرومزاده کنن!!!
رها صبای گرامی, در مورد اون قسمت از کامنت شما که جمهوری اسلامی آخوندی رو به عرب ستیزی متهم میکنید بنده هم با شما موافقم, حکومت آخوندی بعد از اینکه مشاهده کرد که در اثر گند زدن به دین و اعتقادات مردم (که اتفاقا دمش هم گرم!) در این سی و اندی سال اکثریت مردم دیگر گول بازی های دینی و مذهبی این رژیم رو نمیخورند اکنون روی به ملی گرایی افراطی از نوع نژاد پرستی و مخصوصا عرب ستیزی آورده. این روزها شبکه های اجتماعی ایرانی پر شده از انتشار مطالب توهین آمیز به نژاد عرب که حتی بخشی از هموطنان خودمون هم خودشون رو از این نژاد میدونند. اینکه بازیگر بی نزاکت و لوده اکبر عبدی در تلوزیون آخوندی به صد ها میلیون نژاد عرب اینگونه توهین میکند (در تلوزیون سانسور نمیشود) نمیتواند اتفاقی باشد. البته بنده هم با دیکتاتوری سعودی ها مخالفم اما گناه یک حکومت دیکتاتوری و به گردن صدها میلیون عرب گوشه و کنار دنیا نمی اندازم! البته به شخصه اعتقاد دارم که حادثه ی اخیر عربستان تنها بر اثر ضعف مدیریت سعودی ها بوده و به هیچ عنوان عمدی نمیباشد. بر این هم واقفم که مدیریت دو میلیون انسان کم خرد (خرد با دین در تضاد کامل است) در یک روز هم کار بسیار مشکلی است.
ازهمان مرجع:
” ریاست دولت به عهدهٔ نخستوزیر خلیفه بن سلمان پسرعموی شاه است که از سال ۱۹۷۱ این مقام را دارد.”
یعنی جناب پسر عمو 45 سال است نخست وزیر است. نصف مجلس را امیر منصوب میکند و بر نصف دیگر حق وتو وانحلال نصف دیگر را دارد! تا حتی شوراهای شهر را امیر منتصب میکند بعد میگید شورای نگهبان نداره! بحرین با تمام استانداردهای جهانی دیکتاتوری مطلق است.
قایق بادبانی عزیز شما از کی و چی مدرک و سند میخواهی؟ اگر بنا بر با سند و مدرک سخن گفتن بود که چنین چرندیات و تهمتها و شیطان سازیها که نظام ولایت فقیه از همان ابتدای بخلافت رسیدنش خودش منبع و رله کننده ی این قبیل چرندیات و تهمتها و شیطان سازیها بوده است، ساخته نمیشد و سالها قبل اسناد رو میشد!
تجربه نشان داده که هرزمان که نظام ولایت فقیه زیرِ ضرب است و یا برای زهرخوری و یا قطعِ دستانش از شعر و شعارها کوتاه شده است و …، نظام ولایت میآید به فرافکی و بحران سازی و فتوا دادن (منجمله فتوای قتل سلمان رُشدی بعد از زهرخوری آتش بس) و گیر دادن به نیروهای دشمنش و … میپردازد و بعضی عزیزانِ دلِ برادر هم در بهترین شق اش بدلایلی در این خط ها (منجمله عرب ستیزی و …) با نظام همراه میشوند! الان صحبت از این هست که نظام زهرِ اتمی خورده و با اوباما دست داده و در سوریه شکست خورده و روسیه را وارد جنگ کرده اند و نظام باعث و عاملِ قتلِ حاجی ها در منا بوده است و تجربه هم بارها نشان داده این نمیتواند خالی از واقعیت باشد، نظام به عرب ستیزی و عربستان ستیزی و … دست زده تا جایی که خودِ خامنه هم وارد شد و در حالیکه وزیرخارجه اش درخواستِ دیدار با وزیرخارجه ی عربستان داشت که رد شد آمده تهدید نظامی کرده و حتی دلقکِ ده نمکی هم در برنامه ی زنده نشان داد چرا عرب ستیزی در دستورِ کارِ نظام است!
سند میخواهی؟ سند بهتر از شهادتِ عربی دانی که دوستِ آخوند مشکینی خبرگانِ نظام بوده است؟! میخواهی سئوال کن تا خاطراتِ زیادی که از مشکینی دارد بیان کند!
رونانت گرامی, کامنت بنده کنایه به اون ۴۵ نفری بود که احتمالا حتی این سه خط نوشته شما رو نخونده (چه برسه به مطالعه سایت حجیم مجاهدین!) و مثبت داده اند وگرنه طبیعیه که مثبت ندادن نیاز به توضیح نداره خوش باشی.
قایق عزیز، تصمیم به رای ندادن شما کاملا محترم است و هیچ نیازی به توجیه یا توضیح آن نبود. اما در مورد سئوال مجدد شما که رفرنسی مدرکی چیزی بدهم، من که رفرنس دادم، عرض کردم رفرنس من سایت mojahedin.org هست، شما فرمودید وقت و حوصله و علاقه به خواندنش را ندارید، که این را دیگر من نسخه و پاسخ خاصی برایش ندارم.
از زمانیکه شخص رجوی سازمان مجاهدین را پرو.تفکرات خودش کرد و انرا از یک سازمان سیاسی و مدافع خلق به یک مافیا و آلت دست دولت های مرتجع عرب منطقه و سرویس های اطلاعاتی تبدیل کرد .عملا این سازمان مشروعیت سیاسی را بطور مطلق از دست داد تا زمانیکه دیکتاتور سابق عراق در قدرت بود مزدرو او بود و الان هم مزدور صعودی وقطر و بحرین و هم سو با طیف های جنگ طلب اسرائیلی و راست ترین جناح محافظه کاران امریکایی.
لذا منافع ملت ایران برایش ارزشی ندارد و میخواهد مانند جهادی های افغانستان و کردهای عراقی و ایضا شیعه های عراقی سوار بر تانکهای امریکایی راهی ایران شود. اینکه اگر جنگی صورت گیرد و هزاران ایرانی بیگناه کشته شوند و ایران ویرانه شود برایش اهمیتی ندارد. اقای رجوی در رویای روزی است که مانند فیدل کاسترو رهبر مادام العمر کوبا و یا مانند معمر قذافی رهبر مادام العمر شود. نه اعتقادی به دموکراسی دارد و نه اعتقادی به انتخابات.همسر ایشون هم سالانه با برگزاری جلساتی با صرف میلیونها یورو با جمع اوری و اجیر کردن هزاران پناهنده افعانی و عرب و با اجاره یک دوجین سخنران برای ایران لاغز دموکراسی می خواند .در صورتیکه براساس نظر سنجی های معتبر این سازمان در حال حاضر منفورترین گروه سیاسی است و جوانان ایران و مشخصا زنان ایرانی هیچ وقت حاضر نیستند از زیر حاکمیت نعلین به زیر چکمه های سرخ اقای و خانم رجوی بیایند و چادراجباری را با لجک مریم خانم تعویض کنند. سازمان مجاهدین تنها جریانی دد دنیااست که هر گونه ارتباطی را برای نیروهایش ممنوع و مرز سرخ اعلام کرده است و همه افراد را در غار جهالت نگهداشته است.وحاضر نیست اجازه دهد گدر و یا مادر چیری برای دقایقی با هم ملاقات کنند و همه خانواده ها را مورد بدترین هتاکی و…
جناب رونانت, بنده همانند اون ۴۵ نفری که به این پست مثبت دادند فرصت و علاقه ندارم که هر روز وبسایت مجاهدین رو بررسی کنم ببینم به کجا سر سپرده هستند! برای همین به یک متن سه خطه بی مدرک و مبهم مثبت نمیدم ! ترجیح میدهم تا وقت و تواناییم رو صرف اطلاع رسانی در مورد شغال های (آخوند) حاکم بر مملکتم کنم! البته از شما هم خرده نمیگیرم که چرا از سازمان مجاهدین انتقاد میکنید (یا تهمت میزنید!) اما حرفم اینه که لااقل رفرنسی مدرکی چیزی ارایه بدهید!
جناب حسین نژاد ضمن تشکر از کامنت شما، من خیلی علاقه مند به درک بهتر ذهنیت مجاهدین خلق هستم، منظورم ذهنیت رهبران و سیاست های سازمانی نیست، بلکه ذهنیت افرادی که در رده های پائین عضو هستند خیلی برایم معما شده. اگر جسارت نباشد دوست دارم کمی با شما صحبت کنم در این مورد چون با تجربه ای که شما دارید بی شک کمک زیادی به درک من از این معضل میتوانید بکنید، یا زیر همین لینک یا زیر هر لینک دیگری که شما ترجیح بدهید. امکانش هست؟ ممنون از شما.
بحرین پادشاهی مشروطه داره دوست عزیز بدون شورای نگهبان
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86
این دیگه از اون حرفهای خیلی غیر واقعی است. سیستم حکومتی بحرین مانند سعودی پادشاهی و دیکتاتوری مطلق است بمراتب بدتر از آنچه درایران پادشاهی بود. این شرایط اصلا با حال ایران قابل مقایسه نیست. حکومت فعلی ایران براساس یک انقلاب مردمی به روی کار آمده و بااینکه دراین سی سال مسیر بسیار بدی راطی کرده است بهیچ عنوان نمیتوان آنرا با سعودی وبحرین مقایسه کرد. دلیل ثبات سیستم سیاسی ایران هم همین پایه های عمیق مردمی آن است. البته دموکراسی درایران دردو دهه گذشته افت زیادی داشته است ولی نظام بهیچ وجه برپایه سلیقه شخصی یک نفر نیست. گروههای متعددی درحاکمیت حظور دارند و مکانیسم رفع موانع دموکراسی (رهبری مطلقه و دخالتهای سپاه) ازطریق مشارکت مردمی (انتخابات ورفراندوم) .
مثل آقای بختیار و رجوی- برای مخالفت با حکومت فعلی ایران نباید منافع ملی روبه دشمنان قسم خورده ایران فروخت.
در جواب بگویید مجلس ایران تصمیم می گیرد که پس بدهیم یا نگهداریم. در جلسۀ دیدار با صدام با حضور رئیس اطلاعات عراق فریق یعنی سپهبد طاهر جلیل حبوش الموسوی و عزت ابراهیم و طارق عزیز و طه یاسین رمضان حضور داشتند مسعود رجوی رو به صدام گفت همانطور که آقای طارق عزیز دست مرا گرفت از پاریس به بغداد آورد یقین دارم که روزی هم فریق طاهر یعنی رئیس اطلاعات صدام دست مرا می گیرد و از بغداد به تهران می برد!!
من به مدت سی سال در بخشهای سیاسی و دیپلماسی عربی و روابط خارجی و روابط با عراق سازمان مجاهدین به عنوان مترجم ارشد عربی کار کرده ام. سه سال پیش از این سازمان جدا شدم. در زمان صدام شاهد گرفتن روزی صد هزار بشکه نفت یعنی در ماه سه میلیون بشکه به صورت کوپن بودم که سازمان آنها را به دفاتر خودش در خارجه منتقل کرده و تبدیل به دلار می کرد. دلارهایی که هنوز هم برای این سازمان که آنها را از همان زمان در کشورهای مختلف بوسیلۀ افرادی از ایادی خودش سرمایه گذاری کرد و نیز با انواع پولشویی ها برای این فرقه پول می زاید و پول می آورد. تمام کمک جمع کردنها و بسیج های همیاری دروغی بیش نیست و تنها برای تبلیغ موهوم پایگاه مردمی داشتن و لاپوشانی این پولهای هنگفت صدام می باشد. روابط فرقۀ رجوی با عربستان را از اوائل دهۀ شصت که من در فرانسه با آنها کار می کردم شاهد بودم و بارها همان زمان تبریکات شخص مسعود رجوی به مناسبتهای مختلف به پادشاه عربستان با عنوان «خادم الحرمین الشریفین» را و دعوتهای آنها برای مسعود رجوی خائن را ترجمه کردم و همچنین نامه های مسعود و مریم رجوی برای ملک حسین و… در تمام این سی سال مترجمی من برای فرقۀ رجوی چه در اطلاعیه ها و یا نشریۀ مجاهد عربی و یا سایت مجاهد عربی که من ترجمه و اداره اش می کردم مطلقا یک بار هم نمی گذاشتند بنویسیم خلیچ فارس می گفتند خلیج تنها بنویس یعنی هر وقت در متن فارسی می نوشت خلیج فارس من باید در ترجمه به عربی کلمۀ فارس را حذف می کردم و می نوشتم الخلیج مثلا دول الخلیج یا علی شاطئ الخلیج و در مورد جزایر سه گانه هم به شدت می سپردند که در گفتگو با عربها هر وقت بپرسند (که همیشه هم می پرسیدند) آیا اگر شما به حاکمیت برسید این سه جزیره را به امارات پس می دهید؟ در…
در كجاي دنيا از كمك پادشاه عربستان دموكراسي روييده؟ كدام دموكراسي آزاد دنيا حاصل حمايت عربستان سعودي است؟
در كجاي دنيا از كمكهاي مالي و نظامي صدام حسين آزادي و حقوق بشر روييده است؟
اين رژيمها در مملكت خود قادر به برقراري آزادي و حقوق بشر نبوده و نيستند آن وقت به گمان شما اينان به مجاهدين كمك مي كنند كه مردم ايران از بند برهند؟
جنايتكار بودن جمهوري اسلامي دليلي براي آويزان شدن به ساير جنايتكاران نيست.
امروز تاريخ ثابت كرده كه كمكهاي سياسي، مالي و نظامي كه رهبري مجاهدين از دولت عراق گرفت پول برادر كشي ايرانيان بود و بس!
ظاهرا رسوايي آويزان شدن به گرباچف براي رهبري مجاهدين كافي نيست و ايشان مي خواهند رسوايي آويزان شدن به آل سعود را هم به كارنامه خود اضافه كنند!
گرامي
رژيم جمهوري اسلامي و رژيم عربستان سعودي هر دو از بزرگترين ناقضين حقوق بشر هستند. به نظر شما اينكه به طمع منافع سياسي سازمان مجاهدين يكي را محكوم مي كند و از پادشاه فقيد رژيم ديگر تمجيد، سوء استفاده از نام حقوق بشر نيست؟
جنايتكار بودن جمهوري اسلامي دليلي براي چشم هم نهادن بر جنايات آل سعود نيست و هدف وسيله را توجيه نمي كند. همانطور كه تاريخ به خوبي نشان داده راه رسيدن به دموكراسي و حقوق بشر در ايران به هيچ وجه از كمك گرفتن از ناقضين حقوق بشر مثل صدام حسين و آل سعود نمي گذرد.
به نظر بنده همين حركت و حركات مشابه رهبري مجاهدين به خوبي نشان مي دهد كه دفاع از حقوق بشر و مبارزه براي آزادي براي رهبران سازمان مجاهدين تنها وسيله اي است براي بالا رفت از پلكان قدرت و نه بيشتر.
دوست عزیز ملت بحرین پارلمانی ونظامی دارن که از مال ما دموراتیک تره وشورای نگهبان نداره .وضعیت معیشتشون هم بهتره ودر این مشکلی که هست یک درگیری فرقه ای بین شیعه وسنیه و البته جنگ و درگیری فرقه ای تو قرن 21 احمقانست .
اونائی که علیه مردم محروم بحرین وبنفع مفت خوران آل سعود موضع میگیرند و توجیه آن رامخالفت با جمهوری اسلامی میدونن معلومه که دارن برای کی کار میکنن. بعداز بسته شدن اشرف و جلوگیری ازگدائی در فرودگاههای دنیا حالا تنها چیزی که برای اینا برای گذران زندگی مونده جاسوسی وفروش اطلاعات برای دشمنان ایرانه. حالا این میخواد شیخهای سعودی باشه یا داعش یا اسرائیل یا خاندان الخلیفه یا هردیکتاتور دیگه. فکر نمیکنم کسی که به این حد نزول کرده باشه براش فرقی بکنه.
هیچ کسی بیشتر از جمهوری اسلامی خائن به منافع ملی کشور نبوده و نیست.. آدرس غلط ندید لطفا!
اینکه طرف جمهروی سالامی در اختلاف با عربستان رو هم بگیریم اسمش خیانت و حمایت از جمهوری اسلامیه .
شما مخالف جمهوری اسلامی هستید یا مجاهدین؟ باشه حتما جواتان مثل همیشه هر دوی آنهاست!! خب شما بعنوان یک شهروند ایرانی از مواضع جنگ طلبانه جمهوری اسلامی دفاعی میکنید؟ اگر نیستید، در حال حاضر که جمهوری اسلامی را قبول ندارید، چه موضعی در باره عربستان میگیرید؟ بطور واقعی در حال حاضر دشمن مردم ایران جمهوری اسلامی است یا عربستان؟ همانطور که قبلا از شما پرسیدم، ( لطفا سفسطه نفرمائید ) فرض کنید که شما جمهوری اسلامی ار سرنگون کرده بودید، چه سیاستی را قبال عربستان پیشه میکردید، صلح یا جنگ؟
آيا ادعاي مخالفت با “فاشیسم دینی حاکم بر ایران و سیاست های ضد انسانی این رژیم” می تواند توجیه گر تجلیل از یک حاکم جنایتکار در کشور دیگری در منطقه شود؟ دلیل مریم رجوی برای چنین تجلیلی چیست؟
او در پیام خود پاسخ این سوال را اینچنین می دهد: “دوستی ملک عبدالله با رهبر مقاومت ایران و نامه ها و دعوتهای مکرر او به ریاض و مکه و مدینه و کازابلانکا در دوران ولیعهدی اش از رهبر مقاومت، به ویژه هدیه قسمتی از پرده کعبه به مسعود.”
تصور بفرماييد اينها دلايل مجاهدين در تمجيد از يكي از بزرگترين ناقضين حقوق بشر در دنياست!
جالینوس این که شد گل به خودی ,,,,,,,صدام قدرت خارجی نبود ؟ مزاحمین خلق از صدام آویزون نبودند ؟ المریم از سناتور های آمریکایی آویزون نیست ؟ حالا اینها به کنار ,چطور شده تو این روزها نور بالا میزنی ؟ تو که چراغ خاموش حرکت میکردی تو دیگه چرا ؟ دستور سازمانی عوض شده ما خبر نداشتیم ؟ خوب زود تر میگفتی ؟
تصور بفرماييد در باب مملكتي مثل عربستان كه هفته اي چند بار قطع سر و دست و پا انجام مي شود و انسانها از حقوق اوليه خود محرومند و طبق آمارهاي سازمان ملل رژيم آن يكي از بزرگترين ناقضين حقوق بشر در دنيا است، خانم مريم رجوي در پيام تسليت براي مرگ پادشاه آن كشور فرمودند:
“با یاد آوری مواضع شجاعانه ملک عبدالله در مسائل مربوط به جهان عرب و اسلام و به خصوص مواضع او علیه دخالتهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران و سیاستهای ضدانسانی و ضداسلامی این رژیم علیه کشورهای منطقه، ابراز امیدواری کرد که رویکرد مقابله و قاطعیت در برابر این رژیم که ملک عبدالله آن را به درستی «رأس مار فتنه و ریشه همه مشکلات منطقه» توصیف کرده بود، بیش از پیش تقویت شود.”
به نظر شما چگونه مي توان ادعاي مجاهدين در مورد مبارزه براي آزادي و حقوق بشر را باور نمود وقتي اينگونه بزرگترين ناقضين حقوق بشر را ستايش مي كنند؟
ضرب المثل : الغريق يتشبث بکل حشيش. غريق، به هر شاخه خشکیده ای چنگ میزند تا خود را نجات دهد …..
حالا حکایت مزاحمین خلق هم همینه , کسی که به صدام دشمن شماره یک ملت ایران آویزون شده و نتیجه ای نگرفته دیگه به هر جای دیگر هم آویزون خواهد شد , سناتور دم مرگ نئوکان آمریکایی باشه ؟ اسرائیل باشه ؟ عر بستان باشه ؟ هیچ توفیری واسش نمیکنیه ,اساسا در اندیشه عقب مانده و متعفن مزاحمین خلق هدف وسیله رو توجیه میکنه .برای کسب قدرت هر کاری مجازه حتی خیانت به کشور و کشتن سرباز ایرانی سر پست ,,
اخوند ها با صرف میلیونها دلار و بستن قرار داد های چند میلیاردی با دولت های غربی که ان ها را دشمن مینامند توانستند مجاهدین را در انگلیس،فرانسه،اتحادیه اروپا و امریکا به داد گاه بکشانند و با استفاده از وکلای گران قیمت و ارائه ده ها هزار سند قلابی و شهود پولکی ده ها سال انرزی و وقت مقاومت را تلف کنند ولی در اخر همه دادگاه ها بدون استثنا به نفع مجاهدین رای دادند.هر جا قطره ای از ازادی،عدالت و انصاف باشد مجاهدین پیروز هستند،چون ان ها هیچ چیز برای خود نمیخواهند و حاضرند همه چیزشان را برای ازادی ایران فدا کنند.از مال،جان. خانواده و حتی ابروی خود میگذرند که ملت به ازادی برسند.
دروغ های رزیم وخمینی اوایل انقلاب تاثیری در محبوبیت مجاهدین نداشت والا خمینی مجبور نمی شد بزرگترین قتل وغام های معاصر را که ننگ تاریخ ایران است انجام دهد.حالا که دیگر همه ملت این رزیم را شناخته اند و هر روز خودشان کثافات خودشان را به هم میزنند و نیازی به تبلیغات مخالفین نیست.ملت بمب گذاری در حرم اما رضا را فرامو ش نکرده اند .
اینا ذاتشون خائنه، الان هم نوکری ملکت سلمان رو میکنند بخاطر یک تیکه استخون که بندازه جلو مریم بلنده
عربستان و اسرائیل برای ایران که بدتراز صدام که نبوده اند ونیستند. اگر مجاهدین حاضرشوند با صدام که بزرگترین دشمن ایران وایرانی در عصر حاضربوده است برای رسیدن به قدرت درایران متحد شوند بنابراین نزدیکی با اسرائیل و سعودی که سهل است. حتی به احتمال قوی مجاهدین با فرماندهان صدام که اینروزها داعش را رهبری میکنند درارتباط هستند چون با اینها سالها ازنزدیک کار اطلاعاتی کرده اند. پرواضح است که دراین جریانات مجاهدین طرف مقابل جمهوری اسلامی باشند که یعنی طرف داعش عربستان و اسرائیل. فکر میکنید اسرائیل اطلاعات مربوط به برنامه هسته ای ایران و ترور دانشمندان هسته ای را از چه طریقی انجام میدهد؟
ای بابا این رونانت هم که مزدور اطلاعات و مقاله نویس حسین باز جو ,و ….. در اومد.آدم نمیدونه به کی اطمینان کنه فردا دیدی مریم هم اصلاعاتی بوده
تعجب نکن.
اما این مریم مقدس تازگیها هم با هر رسانه و نشریه ای که مصاحبه میکنه یه ال به دمبش وصله العربیه ,الوطن,الخلیج،الهویج،ال…..
دوست گرامی، «سرسپردگی» به معنی خود فروختگی نیست که پول دادن و اینها لازم داشته باشد. سر سپردگی به معنی همراهی تمام و کمال و دنباله روی بدون کم و کاست از سیاست ها و موضع گیری ها و همجهتی و تبلیغ کردن پروپاگاندای یک گروه یا دولت خاص است، و برای ثابت شدن آن همانطور که خدمت دوست عزیزمان قایق بادبانی هم عرض کردم، به نظرم یک رجوع سریع حتی به سرخط خبرهایی که توسط سایت اصلی مجاهدین خلق و شاخه های مختلف آن پوشش داده شده اند این را به روشنی نشان بدهد که جهت گیری ها و تبلیغات مجاهدین خلق بدون کم و کاست در دنباله سیاست های عربستان سعودی و متحدان او در منطقه خلیج فارس صورت گرفته است، که من این را سر سپردگی مینامم.
قایق جان اگه واقعا متوجه نیستی و سند لازم داری که رسانه های مجاهدین خلق به همراهی و دفاع از سیاست و پروپاگاندای عربستان سعودی اختصاص پیدا کرده اند یک سر برو وبسایت مجاهدین خلق رو دوباره نیگا کن. اگه خودت قانع نشدی برگرد تا قانعت کنم.
نکته بعد مشکلات ایران و عربستان آش شعله قلمکاری از موارد فرهنگی و مذهبی دور و نزدیک است آنچنان که حتی اگر هممون امشب وهابی هم بشیم فایده ای ندارد. چشم دیدن ما را ندارند. مهم هم نیست شاه رهبر باشه یا رهبر شاه باشه. آونا از ما بدشون میاد. فقط یک چیزی این وسط عجیب می زنه که بعضی آدم های کلیدی همیشه روابط حسنه ای با عربستان داشتند مثل رفسنجانی. چی این وسط رد و بدل میشه نمی دونم که بعضی ها سی سال عزیزند و دیگران سی سال غیر عزیز.
یکی اینکه اون گروه اونقدر بدبخت بودند و هستند که به طمع گرفتن قدرت از بی جائی و بی کسی حتی به صدام هم پناه برده بودند. اون اسمش خیانت نبود. از ضعف و ناتوانی بود. اون قسمتی اش خیانت بود که به قصر شیرین و اسلام آباد غرب حمله کردند و روی ارتشی خودی اسلحه کشیدند و طبق شنیده ها خیلی ها رو کشتند. آویزان شدنشان به هر ریسمانی برای نیافتادن به ته چاه ممکنه بره هر کس دیگری پیش بیاد. ضعف این چیز ها رو نمی شناسه.
متأسفانه عده ای خیال می کنند که دعوای جمهوری اسلامی با آل سعود مثل مسابقه ی فوتبال ایران و عربستان است . دیروز در مطلب با عنوان ” به نظر شما تأثیر جوگیری و هیجان زدگی مردم ایران در مشکلات و مصائب فعلی کشور چقدر است؟ ” توضیح دادم که رژیم داره از حس تنفر مردم ایران نسبت به اعراب سوءاستفاده می کنه و چه بسا دست به یک بازی خطرناک بزنه و مردم همیشه در صحنه ی ایران هم پشتیبانی کنند. من حق رو به آل سعود نمی دم، چون این وهابی ها دست کمی از آخوندهای خودمون ندارند، اما حرف من اینه که این دعوا رو نژادی نکنیم . مشکل ما اعراب نیستند. ما پیش از انقلاب مشکل آنچنانی با اعراب نداشتیم و کشور پر نفوذ مصر متحد استراتژیک ما بود. نباید آخوندها از این حس نفرت ما نسبت به اعراب سوء استفاده کنند و سواری بگیرند.نباید اجازه بدیم که فاجعه ی تلخ جنگ ایران و عراق با ماجراجویی خمینی این بار در مورد عربستان با ماجراجویی خامنه ای تکرار بشه. باید تا دیر نشده مردم رو آگاه کرد.
ما چه از حکومت عربستان خوشمان بیاید چه بدمان بیاید مسئول رفتار آنها نیستیم. ولی بعنوان یک انسان ایرانی اگر در مقابل جنگ طلبی های حکومت جمهوری اسلامی و گسترش تروریسم در منطقه سکوت کنیم در مورد عواقب آن در مقابل تاریخ مسئول هستیم. رفتار ضد بشری حکومت عربستان نباید موجب آن شود که در تنش روابط بین ایران و کشورهای عربی رفتار غیر مسئولانه سپاه قدس را موجه کنیم.
در مورد انگ سرسپردگی که به مجاهدین نسبت داده اید شاید مدارکی مستدلی از سرسپردگی (مثلآ دریافت پول توسط مجاهدین برای جاسوسی برای عربستان) داشته باشید که بنظر ادعای شما خالی از داشتن چنین مدارکی است و مسلمآ تا مدارکی شفاف ارائه نکنید این ادعا باطل است. مجاهدین یک گروه مخالف حکومت ایران هستند و دشمنی آنها با حکومت ایران بخودی خود آنها را سرسپرده دیگر دشمنان حکومت ایران(البته اگر فرض کنیم عربستان دشمن حکومت ایران است) نمیسازد.
اتهام شما بیشتر شبیه اتهاماتی است که دستگاه پروپاگاندای جمهوری اسلامی مانند روزنامه کیهان و وزارت فاسد اطلاعات آخوندی به مخالفان نظام آخوندی میزند. در چنین مواردی نباید شتابزده و احساساتی واکنش نشان داد.
قدیما جمهوری اسلامی زیر لوای “امت مسلمان ایران” هر خیانت و جنایتی را علیه مردم توجیه میکرد حالا دیگه سالهاست که کسی برای واژه “امت مسلمان ایران” تره هم خرد نمیکند جمهوری اسلامی هم از واژه ملت استفاده میکند و هر خیانت و جنایتی میکند خودش را به جای ملت ایران جا میزند، همین شیوه کثیف را مخالفین مجاهدین به کار میبرند، خیانت به جمهوری اسلامی میشود “خیانت به مردم ایران” و چنان حرف میزنند که گوئی در ایران این مردم هستند که حکومت میکنند و چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود ندارد.
سر سپردگی مجاهدین خلق و ارگان های مختلف رسانه ای آنان به عربستان سعودی و کشورهای متحد وی در حوزه خلیج فارس
رونانت گرامی، به نظر شما در ماجرای تنش بین ایران و عربستان اگر کسی از سیاست حکومت جمهوری اسلامی ایران حمایت نکند به مردم ایران خیانت کرده؟
لینک شما در میان لینکهای مربوط به تنش بین ایران و بحرین میباشد و بنده سعی میکنم در بحث از این چهارچوب خارج نشوم. گروهی در تلاش برای ساخت بمب در بحرین دستگیر شدند و حکومت بحرین مدعی شواهدی از دخالت سپاه قدس در عملیات تروریستی در بحرین شده. بخوبی میدانیم(خود رهبر جمهوری اسلامی ایران هم بوضوح گفته) که حکومت ایران در کشور های منطقه دخالت میکند و نمونه آن تحریکات در یمن و بحرین میباشد. بنظر شما واکنش به چنین تنشی در روابط بین ایران و کشورهای عرب منطقه چه میتواند باشد؟ بعنوان مثال به این لینک توجه کنید:
پادشاهی بحرین غیرمشروع وغیر قانونی است
فرض کنیم پادشاهی بحرین غیر قانونی باشد. تصور میکنید واکنش جامعه بین الملل به چنین ادعایی چیست؟
حتی فرض کنیم که پادشاهی بحرین غیر قانونی باشد(تقریبآ تمام حکومتهای منطقه خاور میانه را میتوان غیر قانونی نامید زیرا هیچ کدام با رای مردم آن کشورها انتخاب نشده اند غیر از اسرائیل)
آیا حمایت از عملیات تروریستی و ایجاد جنگ شیعه و سنی رفتاری مسئولانه است؟ آیا دخالت جمهوری اسلامی در سوریه و عراق جر بدبختی چیزی برای مردم آن کشورها به ارمغان آورده؟ چه سودی برای مردم ایران داشته؟
بنظر من مردم ایران مسئول هستند که از رفتار حکومت ایران انتقاد کنند.
مستبدان تاریخ برای توجیه عملکرد خود پیوسته ازموضع طلبکارانه خودرا خادم ملت ومدافع منافع ملی کشور وآزادی ودمکراسی قلمدادمی کنند .درصورتیکه نه حق وحقوق ملت را پایمال می کنند که به قاموس کلمات هم تجاوز می کنند . مثل آزادی و عدالت و …… خیانت وآن را به نفع خود وارونه تعبیرمی کنند. چون بدون پرداختن به علت مانور تبلیغاتی پیرامون معلول می دهند. مثل اصطلاح خیانت که در مورد مخالفین بکاربرده شده که انگاری اینان در ایران درقدرت بوده و هستند ومسئول همه وقایع داخل کشور ومنطقه می باشند . درصورتیکه خیانت آنانی کردند که قدرت وزور وارگان های سرکوبگر درا ختیار خود دارند ومانع ازآزادی می شوند و جلوی رشد آگاهی درجامعه را می گیرند . مهمترهیچگونه صدای مخالفی را برنمی تابند وتحمل نمی کنند .به جای حمایت مردم به یک قدرت خارجی وصل شده اندولی بلندگوهای تبلیغاتی شان درداخل وبرون مرز علیه ی مخالفین کوک شده است و پیام وارونه بازتاب می دهند.
قایق جان برای کدوم بخش از حرفهام سند لازم هست؟
جناب رونانت شما برای گفته هاتون سندی هم دارید؟
ندای صبا جان، طرفای ما میگن من از بهر حسين در اضطرابم، تو از عباس ميگويي جوابم. شما در پاسخ به سئوال های من حرفهای خودتان را زده اید اما سئوالات من را بی جواب گذاشته اید.
بدبختانه کشورهای همسایه ایران همه از جنس خود رژیمند. « ارتجاعی » پس بجنگ تا بجنگم! یعنی معتقدی که اگر رژیم ایران ساقط شد، ( نه به دست مجاهدین ) هر آنکه شما به آن معتقدی، آیا حالا نوبت شماست که جا پای جمهوری اسلامی بگذارید، به کشورهای همسایه حمله کنید چونکه « ارتجاعی » هستند؟ فرض کنیم با همین وضعیت شاه هنوز در قدرت بود، آیا سیاست خارجی شاه جنگ طلبی بود؟ مثلا اگر ملک فهد فوت میکند، شاه برایش پیام تسلیت نمیفرستاد؟ راستی مگر « شاه حسین » مرتجع نبود؟ اما وقتی از دنیا رفت از تمام وزرا و رئاسای جمهوری اروپا و آمریکا در مراسم خاکسپاریش شرکت کردند، راستی اگر آمریکا با ایران گشایش کند خوب است، ( به نفع مردم ) اگر رئیس جمهورش به ملک فهد تسلیت بگوید خوب است یا بد؟ بلاخره بعد از فرادی سرنگونی چه سیاستی را باید با همسایه پیشه کنیم، جنگ یا صلح؟
ندای صبا جان برای این حرفت دلیل خاصی هم داری شما؟ ضمن اینکه طرفداری مطلق از یک کشور خارجی، آنهم رژیم ارتجاعی و چندش آوری مثل عربستان سعودی، این اسمش «موضع گرفتن» نیست، این خیلی بیشتر از موضع گرفتن هست!
این یکی رو هم چیزی نمیپرسم راجع بهش، به قول همان عرب ها المعنی فی بطن الشاعر.
عزیز گرامی، ربطش این است، اگر دلت برای ایران میسوزد. یک مرثیه ای هم برای آنهایی بخوان که روزمره، ساعت مره و دقیقه مره در حال اعدام شدن هستند! عجب ملت عجیبی هستیم، هنوز به قدرت نظامی شاه می بالیم که همسایه ها جرأت نفس کشیدن نداشتند. ما درست مانند کشورهای اسکاندیناوی هستیم. مجاهدین مانند مرغ عزا و عروسی میمانند. اگر موضع بگیرند میگویید چرا گرفتند؟ نگیرند، میگویید که آنها مانند جمهوری اسلامی جنگ طلب هستند!
راست میگویید فقط شاه و خمینی حق داشتند بروی سیاسی ها اسلحه بکشند و اعدام بکنند، حتما از نظافت شان بوده است که دست به کشتار مردم خودشان میزدند. در قاموس پاسیوها دفاع از خود کردن ممنوع است. لعنت بر خمینی.
کثیف تر از مزاحم خلق کسی دیده؟
کسانی که روی هموطنان خودشون اسلحه می کشن کثیف.تر از اونی هستن که بشه تصورشون رو کرد
ممنونم از نظر لطف شما جناب ازلی، اگر آنچه در مورد من گفته اید حتی تا حدی هم صحت داشته باشد مایه دلگرمی است.
ندای صبا جان این حرف شما ربطش به محتوای لینک چی بود؟
رونانت عزیز با نظر شما موافقم
–––––
یک نکته را که مدتهاست توی دلم مانده را میخواهم به شما بگویم، فارغ از اینکه دیدگاه شما نسبت به جریانات مختلف دنیای بیرون و یا داخل سایت چه هست و آیا با نظر من مخالف و یا موافق است، شما را انسانی شجاع و به نوعی وجدان بیدار این سایت می دانم. تبریک به شما برای این روحیه و خصلت نیکو
فعلا که تنها چیزیکه در ایران آخوند زده رشد چشمگیر داشته است، تیرک ها دار و طناب های دار بوده است. غفلت نکن عزیز. وجدان را گریزی نیست.