قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در پارلمان اروپا

 

سکوت رجوی خیانت است

 

 

بقلم: داود باقروند ارشد

بنده که بدلیل مشغله های زیاد نتوانسته بودم به این اطلاعات در مورد مزدوران رژیم دست پیدا کنم، دوست عزیزم آقای قربانعلی حسین نژاد زحمت کشید یکی دو روز قبل آنرا دیده و به اطلاع من رساند من نیز در اولین فرصت آنرا خواندم دیدم که باید رجوی را از این خیانتی که مرتکب میشود اگاه کنم.تا شاید با خدمتی که به جنبش پاک و پاکیزه آقای رجوی میکنم گناهانم بخشوده شود. قضاوت باشماست.

عکس داود و ر

آقای رجوی که در قالب عنصری مفقود الاثر ظاهر میشود و بدون نام و نشان، تا پاسخ ثابت خود را به همه سوالات موجود در کائنات را آنهم با جواب بسیار تکراری مزدور رژیم بدهد.

اما پاسخ ما به این جواب آچار فرانسه رجوی این استکه اصلا شما راست میگویی همه کسانیکه به شما انتقادی را میکنند و عملکردهایتان را در ابعاد گوناگون مانند سیاسی، نظامی، امنیتی، ترور، ایدئولژیک، مورد سوال قرار میدهند همان شکنجه گران و تیر خلاص زنها و آموزش دیده های طولانی و کوتاه و … رژیم هستند. چه آنها که از شما جدا شده اند چه آنها که جدا نشده اند و هنوز در تشکیلات هستند! چه آنها که حتی از مادر زاده نشده اند.

اما همه پیروان صدیق و مومن، آتشین، راستگو، درستکار، محق، استوار، لم یرتابوا ، بازگشت ناپذیر و صد در صد غیر مزدور رجوی، و خود رجوی البته به این مسئله فکر کنند که چرا:

  1. شما که برای همه انتقادات و ایرادات جواب دندان شکنی به این محکمی دارید.
  2. شما که مجاهدین جان برکف خود را دستگیر، شکنجه و اعدام نکرده اید.
  3. شما که همین مجاهدین منتقد را در داخل تشکیلات بدلیل اعتراض به آدم ربایی، سرکوب و شکنجه محکوم به اعدام نکرده اید.
  4. شما که علی زرکش را محکوم به اعدام نکرده اید.
  5. شما که او را در فروغ شهید نکرده اید.
  6. شما که به زنان مجاهد تجاوز نکرده اید.
  7. شما که با زنان مجاهد نه تک به تک که بصورت دست جمعی همخوابگی نکرده اید. و همه اینها ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات رژیم است.
  8. شما که از مجاهدین نمیخواهید که خانواده های خود در صورت مقابله با آنها را بکشند.
  9. شما که از مردم ایران را بدلیل اینکه امام زمان بودن آقای رجوی را حلوا حلوا نکرده اند لعن و نفرین نکرده اید.
  10. شما که هیچگاه آمریکایی ها را نکشته اید.
  11. شما که قصدتان نابودی تمدن بشریت نیست.
  12. شما که زنان را از مردان در قرارگاههایتان حتی هنگام ورزش جدا نمیکنید.
  13. شما که از قرآن و نهج البلاغه برای تحمیق مجاهدین و وادار کردنشان به تن دادن به انواع جنابات علیه همدیگر استفاده نکرده اید.
  14. شما که اساسا با دشمن مردم ایران، برادر صدام حسین در کشتار مردم همکاری نکرده اید.
  15. شما که بخاطر خدماتی که به برادر صدام کرده اید پولی دریافت نکرده اید.
  16. شما که کردها را (غیر از کردهای مجاهد) را نکشته اید.
  17. شما که اطلاعات شهرها و جبهه ها را برای حملات صدام جهت قتلعام سربازان ایرانی به آنها نداده اید.
  18. شما که در کوچه و خیابان مردم را به گلوله نبسته اید.
  19. شما که آنهائیکه فکر میکرده اید طرفدار رژیم هستند را اعدام نکرده اید.
  20. شما که به مجاهدینی که با دستور شما و با سیاست شما زندانی و شکنجه شده اند و درنهایت آزاد شده اند نگفته اید که چرا زنده هستید.
  21. شما که به مجاهدین زنده نگفته اید که مجاهد آن است که در بهشت زهرا آرمیده.
  22. شما که به مجاهدین زنده نگفته اید که شما ها اضافه زنده هستید.
  23. شما که به کسانیکه میخواستند از دستگاه شما خارج شوند زندانهای طویل المدت 2-4 سال در داخل تشکیلات و 8 سال در زندان معروف ابوغریب نداده اید.
  24. شما که فرزندان مجاهدین را با فریب به اشرف نبرده اید.
  25. شما که همین فرزندان فریب خورده را تحت فشارها وادار به خود کشی و یا خودکشی نکرده اید.
  26. شما که از خانواده های مجاهدین بعنوان سپر انسانی در دوران عملیات البته بحق و نه تروریسم خود استفاده نکرده اید.
  27. شما که مجاهدین را اولا زندانی که نکرده اید، ولی بعنوان پذیرایی مثلا هشت سالی در سلولهای انفرادی نگهنداشته اید.
  28. شما که اصلا مجاهدی را به زندان ابوغریب صدام تحویل نداده اید.
  29. شما که هیچ مجاهدی را صدام برای شما بعنوان اسیر جنگی با رژیم تعویض نکرده است.
  30. شما که اصلا کسی بنام پرویز احمدی که زیر شکنجه کشته شده را نمیشناسید و هیچگاه در 500کیلومتر اشرف هم دیده نشده.
  31. شما که کسی بنام جواد خراسان که پرویز احمدی را کشته را نمیشناسید.
  32. شما که اصلا دستور خود سوزی آنهم در قرن بیست و یکم را صادر نکرده اید.
  33. شما که اصلا ترسی از دیدار مجاهدین لم یرتابوا با پدران و مادران پیرشان ندارید و لرزه بر اندام پیر و فرطوت شما نمیافتد.
  34. شما که مجاهدینی دارید که در مقابل موشک و خمپاره ای که مدعی هستید همین وزارت اطلاعات بسمت لیبرتی روانه میکند سینه سپر میکنند و با ساز و دهل میگویند بیا بیا.
  35. شما که وقتی همین وزارت اطلاعات مورد ادعای شما  خانواده های مجاهدین لم یرتابوا را بسمت لیبرتی روانه میکند کل لیبرتی که هیچ زلزله 80 ریشتری اورسواز را نیز فرانمیگیرد.
  36. شما که در مقابل همین خانواده های بدتر از بمب و خمپاره و موشک مجبور نمیشوی خودت بمیدان بیایی کتاب خانواده را بنویسی.
  37. شما که در اوج فدا و قربانی پا پیش میگذاری که گنبد آهنین’ سامانه دفاع ضد خانواده تحت نام “خانواده مجاهدین یا مزدوران ارتجاع” را بنویسی و برای اولین بار این سلاح استراتژیک را بنام خودت ثبت میکنی.
  38. شما که اتفاقا مجاهدینی داری که وفاي بعهد با خدا وخلق را اثبات كرده اند ولی بجای اینکه کمک شما کنند علیه شما هستند.
  39. شما که همواره قبل از همه مجاهدین شهید میشوی.
  40. شما که قبل از موسی و اشرف شهید شدی هیچ، بلکه هر روز با تک تک شهیدان چندبار شهید میشوی.
  41. شما که هیچگاه فرار را بر قرار ترجیح نداده و نمیدهی.
  42. شما که حتی به زن مهدی ابریشمچی رحم میکنی
  43. شما که اصلا دروغ نمیگویی که قرار است با مجاهدین در اشرف هنگام حمله آمریکایی ها و بمباران بمانی.
  44. شما که تمامی تحلیهایت، ارزیابیهایت، طرحهایت، درست از آب در آمده حتی یکی هم اشتباه نبوده.
  45. شما که گفتی جنگ طناب دار رژیم است و درست از آب در آمد.
  46. شما که گفتی رژیم بیش از سیصد سال دوام نمیآورد و درست از کار در آمد.
  47. شما که گفتی خاتمی رای نیاورده، حتما باید دور دوم او را بکشند و درست در آمد.
  48. شما که گفتید آمریکا اصلا به عراق حمله نمیکند و نکرد.
  49. شما گفتید که اشرف را به هر قیمت از دست نمیدهیم و ندادید.
  50. شما که گفتید سلاح شرف مجاهد است آنرا زمین نمگذاریم و نگذاشتید.
  51. شما که در مقابل آمریکا غلط کردم از مبارژه مسلحانه و تروریسم نگفتید.
  52. شما که در مقابل بر زمین گذاشتن سلاح پرچم هيهات منا الذله دستت بوده وهست، و رنگش هم نه سياه است ونه سبز كه سرخ سرخ است.
  53. شما که با این قدرت در مقابل آمریکا ایستادید و گفتید بله ما آمریکایی ها را کشتیم.
  54. شما که اصلا با شقی ترین جناحهای آمریکا همدست نیستید و مرتب کاسه لیسی آنها را نمیکنید.
  55. شما که گفتید آمریکا به ما ایمان میآورد و سلاح و پشتیبانی هوایی میدهد که برویم رژیم را برایمان سرنگون کند و کرد.
  56. شما که آمریکا نه تنها حمایت هوایی داد بلکه همان اشرف را هم از شما نگرفت.
  57. شما که تظاهرات سی خرداد را راه انداختی و همه مردم ایران به حمایت از شما برخواست.
  58. شما که عملیاتهای 5 مرداد را جهت حمایت مسلحانه از تظاهرات میلیونی مردم راه انداختی و میلیونها مردم به صحنه آمدند.
  59. شما که چندین بار رژیم را با استراتژی کنترل عملیات از راه دور (البته نه روی پلی استیشن)از پاریس سرنگون کرده ای.
  60. شما که در جریان مرگ خمینی، رژیم را همانگونه که بعد از فروغ جاویدان هر روز میگفتی سرنگون میکنی و کردی.
  61. شما که در فروغ جاویدان تهران را فتح کردی و همه زندانیان طبق قرار قبلی با جنابعالی به شما پیوستند.
  62. شما که بدرستی حداقل سالی چند بار قول بن بست لاعلاج رژیم را میدهی
  63. شما که نه یک اشرف که هزاران اشرف را در روستای اورسورواز تحویل دادی.
  64. شما که شعار امروز مهران فردا تهرانت صد در صد درست از آب در آمد. چون خیلی از مجاهدین که شانس نداشتند در فروغ کشته شوند به تهران رسیدند آنجا شهید شدند!!!
  65. شما که اصلا نمیخواهی کسی کلیه اش را در آورده بفروشند
  66. شما که با وجود مشکل داشتن با رحم اضافی زنان مجاهد آنها را بیرون نکشیده ای.
  67. شما که مرضیه را پشت سرش و در همین اواخر وقتی حسابی مریض بود را به لجن نکشیدید.
  68. شما که هنرمندان را مطرب های بورژوازی که باید در خدمت شما باشند نمی نامیدید.
  69. شما که هیچگاه نگفته ای به قیمت کشته شدن ده زن شورای رهبری هیچ زنی نباید بتواند از فرقه ات فرار کند.
  70. شما که افراد را با فریب دادن شغل و اقامت اروپا به عراق نبرده اید.
  71. شما که آنهائیکه با رضایت خاطر و التماس از شما خواسته اند بجای کار و اقامت اروپا به عراق ببرید وقتی بعد از رسیدن پشیمان شده اند که عجب غلطی کرده اند چنین درخواستی کرده اند، با سلام و صلوات زندان که نکرده اید بلکه با هزینه کردن هزاران نفر مشت و مالش نداده اید تا حسابی هواسشان سرجایش بیاید.
  72. شما که هیچگاه به خمینی التماس نکردی که اجازه دهید تا حفاظت او را برعهده بگیرید. وخدایی نکرده به نان ونوایی برسید.
  73. شما که هیچگاه ادعای پیغمبری نکرده اید. بجز ناقابل حق رهبری مسلمین جهان که توسط خمینی وقتی شما در زندان بودی و مشغول جمع و جور کردن و مکتوب کردن وحی هایی که میشد، از شما ربوده شده بوده است البته یک نامردی هم کرد که شما را با انقلابی که راه انداخت از زندان بیرون آورد و انداخت بجان مردم. (البته بنطرم ایراد در این مورد به خود شما برمیگردد چون گذاشتید بعد از فروغ جاویدان این رسالت را اعلام کردید. چون پیغمبر اسلام هم تا خودش نگفته بود پیغمبر است کسی خبر نداشت و او هم انتظار نداشت کسی خبر داشته باشد. بنابراین لطفا شما هم انتظار نداشته باشید که این توده های بی معرفت علم غیب داشته باشند.)
  74. شما که یازده سپتامبر را جنش نگرفتی و آنرا مبارزه ضد امپریالیستی نخواندی
  75. شما که در زندان شاه بدیع زادگان را لو ندادی
  76. شما که برای روسیه جاسوسی نکردی
  77. شما که خدایی نکرده مامور کی جی بی نیستی
  78. شما که شیفته استالین نیستی
  79. شما که تابحال یکبارهم به اسم عشایر عراقی اطلاعیه دروغین در حمایت از خودت صادر نکرده ای
  80. شما که هیچگاه بدروغ امضای حمایت 5.000.000 نفر عراقی را از خودت جعل نکرده ای
  81. شما که طرح سرنگونی دولت عراق تحت نام طرح سین40 نداشتی
  82. شما که 2000 نفر  از جوانان فقیر تحت محاصره عراق را با حقوق های بالا در اشرف پانسیون نکردی
  83. بعد آنها را تعلیمات نظامی و ایدئولژیک ندادی و نفرستادی داخل عراق که خرابکاری کنند
  84. و از همین مجاهدین عراقی آموزش دیده وقتی شما را شناختند در جمع کسانیکه آمدند و 52نفر از جمله مسعود دلیلی را کشتند حضور نداشتند.
  85. شما که مسعود دلیلی را نکشته  و یازده روز بعد از حمله کشتار 52+1 نفر علنی نکرده اید.
  86. شما که چهر او را مخصوصا با اسید نسوزانده اید که ایز گم کنید.
  87. شما که به مجاهدین نگفتید که اشرف مانند پایتخت ایران است(چون من و رئیس جمهور برگزیده مردم ایران در آن است).
  88. شما که به مجاهدین نگفتید که تک تک شما باید بمیرید و از اشرف دفاع کنید.
  89. شما که به مجاهدین نگفتید که هر هزار نفر شما که در دفاع از اشرف  بمیرد یکبار رژیم سرنگون میشود
  90. شما که به مجاهدین نگفتید اگر هر سه هزار نفر شما در دفاع از اشرف بمیرید رژیم سه بار سرنگون میشود
  91. شما که دو دستی در یک معامله سیاسی پایتخت ایران را تحویل دولت عراق  ندادید
  92. شما که وقتی لیبرتی را تحویل گرفتی همه امکانات ، تلفن، ماهواره، اینترنت و یخچال .. را دستور ندادی از بین ببرند.
  93. شما که علت نابود کردن امکانات رفاهی لیبرتی را پررو شدن مجاهدین لیبرتی و دم در آوردن بیشتر آنها بیان نکردی.
  94. شما که در دوره سالهای 1363 مجاهدین را بطور گسترده دستگیر، زندان، وحتی زیر شکنجه نکشته اید.
  95. شما که در دوره سالهای 1373 مجاهدین را برای بار دوم بطور گسترده دستتگیر، زندان و نکشته اید.
  96. شما که مجاهدینی که به هیچ وجه حاضر به حضور در نزد شما نبودند و بدلایلی نمیخواستید تحویل عراق بدهید را به مرز نمیبردید و مجبور نمیکردید بروند ایران
  97. شما که در جلسات عمومی با حضور همه مجاهدین نگفتید که از این به بعد مخالفت را با مشت آهنین جواب میدهید
  98. شما که هیچگاه نگفته ای که آمده ام عراق که دستم روی تشکیلات باز باشد و تا سر مخالفین را به سنگ بکوبم
  99. شما که به کسانیکه دزدیده و به عراق برده اید نگفته اید که خارج از اشرف خبری نیست باید همینجا بمانی و  بمیری
  100. شما که به مریم رجوی در نشست انتقادی به او بعد از بازگشت از فرانسه نگفتی که خاکبرسرت قرار بود بروی فرانسه برای ارتش آزادی نفر جمع کنی خودت در بورژوازی غرق شدی.

 

خوب با این اوصاف، آخر رواست که وقتی اینقدر پاک و پاکیزه هستی. چرا نمیایی یکبار هم که شده در یک رسانه معتبر و معروف و مستقل مانند همین تلویزیون بی بی سی، نه بی بی سی خیلی بده، مزدور وزارت اطلاعاته، اطلاعات ما از درون رژیم بویژه از آنها که تیر خلاص خورده اند نشان میده چندین بار در اوین تیر خلاص زده، مدتها هم در لندن آموزشهای نفوذ در اپوزیسیون دیده، حداقل در تلویزیون فاکس نیوز، یا سی ان ان، یا ان بی سی، و… مشت محکمی بر دهان همه مزدوران وزارتی بزنی به بی بی سی هم بگویی که دیدی که رسوا شد دلم.

 

یکبار هم که شده بگویی والله “مقاومت سترگ مردم ایران” خیلی مظلوم واقع شده است، و ما هنوز به زنان مجاهد بطور دسته جمعی تجاوز نکرده ایم. فقط یکی رو که اعلام کردیم را کرده ایم. که او را نیز مریم پاک رهایی نامیدیم. از صدام پول نمیگرفتیم. مجاهدین را زندانی و شکنجه و اعدام نکرده ایم. و یکی به یکی نشان دهی که همه سیاستهایت درست بوده و هست. حالا اگر کسی نمیتواند ببیند دیگر تفصیر ما نیست.

 

آخر این روا ست؟ آیا اجازه دادن به اینکه خدایی نکرده در ذهن مردم ایران خدشه ای به مقاومت پاک و پاکیزه شما وارد شود خیانت به این جنبش نیست؟ آیا سکوت شما عملا خیانت به امید و اعتماد مردم نیست؟

 

شما که هرروز داری خون میدهی بعد عده ای فکر کنند که نه خیر شما شبهای آنچنانی رابا زنان مجاهد میگذرانی که حتی در یوتیوب هم نمیتوان گذاشت و مغازه های سکسشاپ هم از پذیرش ویدئو آن معذورند.

یا خدایی نکرده فکر کنند که شما مجاهدین را فرستادی نزد شکنجه گران صدام آموزش شکنجه بگیرند. درست است؟ آیا زبانم لال این سکوت و این بی عملی در مقابل اینهمه صداقت و پاکی و اوج فدا،  ناروا و خیانت به جنیش ایکه پاک و پاکیزه است نیست.

در زیر جهت اثبات حرفهایم و اینکه بدانی چقدر درست میگویم وضعیت یکی از همین مزدوران را میآورم که ببینید که آیا سکوت شما و ظاهر نشدن شما درهیچ رسانه مستقل جهت دفاع از این مقاومت واقعا خیانت است یا خیر؟

همین الان یک پیشنهاد خیلی عالی به ذهنم زد که اگر پیشنهاد اولم را نمیتوانی اجرا کنی اینکی را  اجرا کنی حداقل رژیم اگر همین چند روزه سرنگون نشود در بن بست لاعلاج قرار میگیرد و نه از آن لاعلاجها که تو میگویی.

و آن اینکه بیا همین مجاهدینی که صدها بار “اگر پيشرفت، خزيدن زير عباي ملا ورسيدن به آب ونون از قبل خون دل مردم واعدام وكشتار و…باشد كه اصلا نيازي به مبارزه نبود با يك دست بوسي( نه حتي مثل باقروند خيانت وجنايت ولو دادن وشكنجه خانواده ها وتجاوز وبازجوئي زندانيان كه رژيم از همه اينها كه باقروند مرتكب شده فيلم وسند دارد) از خميني كافي بود كه به مقام وپول برسند والبته خيلي ها از شما داشتيد وتف كرديد تا زير عباي ملا نروید وپرچم شما هم هيهات منا الذله بوده وهست رنگش هم نه سياه است ونه سبز كه سرخ سرخ است. اتفاقا هم نامش مجاهد وهم آرم وآرمان خودش را دارد وهم وفاي بعهد با خدا وخلق را اثبات كرده است.

را که آورده ای آلبانی حصارهایشان را باز کن و بفرست در میان ایرانیان اروپا تا حقایق را به همه بگویند و آتشی بیفروزند در خیابانها و سیته ها و … نظرت چیه؟ با مریم مشورت کن!

درضمن آن ویدئوهایی که از قتل و کشتار توسط مزدوران منتقد داری را نیز بده که سی ان ان و … پخش کنند تا همه بدانند که شما تابحال یکبار هم دروغ نگفته ای و اصلا نمیدانی دروغ چیست.

والله بکارنگرفتن اینهمه استعداد با پرچم هیهات مناالذله خیانت است. خیانت است خیانت است. از ما گفتن.

داود بافروند ارشد

چهارم ژانویه 2016

 

 

این هم کشفیات رجوی در مقابل انتقادات و ایرادات به تروریسم و سرکوب و زندان و شکنجه اش.

http://efshayaranshitan.blogspot.fr/2015/12/blog-post_39.html

داوود باقروند وتبليغ وافتخار تهوع آورش در رابطه با عطوفت ومحبت شكنجه گر ها وبازجويان وزارت اطلاعات ورژيم.

 

باور كردني نيست كه ابعاد حماقت داوود باقر وند كه الان امتحان داده ومورد اعتماد ويكي از ماموران اعزامي وزارت و ولايت به خارج است تا اين حد باشد كه بعد از قافهائي كه در ماموريتهاي محوله داده است وبيشتر دست خودشان را رو وحرف مقاومت را اثبات كرده اند كه باقروند وعيسي آزاده وقربانعلبي حسين نژاد توسط بخش التقاط وزارت اطلاعات با عجله چفت وجور وجوش كاري شده اند تا درد بي درمان وزارت وولايت زهر خورده را در مان كنند شمالي ها ميگويند:

 

 كل (كچل) اگر طبيببودي سر خود(كله كچل خود را ) دوا كردي(ميكرد).

 

گفتم ابعاد حماقت كه البته يك نوع احراج ونياز ولايت و وزارت را بما ميفهماند وآنهم زهر خوردگي خامنه اي ودرماندگي وضعف وزارت اطلاعات رژيم است ولي تا اين حدش بيسابقه بوده وهست  سناريو شنيده بوديم ولي نه اينمقدار ناشيانه واحمقانه كه بيشتر خود او ودستش رو شود.

 

اصل موضوع چيست؟

اصل موضوع افتخاروتبليغ تهوع آورد داوود باقروند از عطوفت ومحبت بازجويان وشكنجه گران وزارت اطلاعات در باره خودش ميباشد (او را تحويل گرفتند حتي بازرسي هم نكردند چند خط نوشته ورفته پي كارش چون در ليست نبوده بخشوده شده چون بخشوده شده به او كار دادند وانگار نه انگار كه چي بود وچي شد به او پاسپورت وماموريتهاي شغلي داده و او آزادانه به خارج ميامد وميرفته ويك بار هم ميسراند(لا لوي حرفهايش ميگويد) كه يك بار هم مرا در هنگام ورود از خارج بازداشت وبازجوئي كردند وچنين وچنان وبا تهديد من ديگر اين كار را نكردند( كه من وتو به او نگوئيم خودتي).

 

در صورتي كه زياد راه دور نميرويم يك منتقد واقعي فيسبوكي ( در حالي كه داوودباقروند براي عياشي وجاسوسي همراه خانواده وزارتي اش به اروپا ميايد) زير شكنجه كشته ميشود (ستار بهشتي كارگر وطن پرست وبا غيرت را ميگويم) كنار دست كمي آنطرف تر پيرمردي حدود 80 ساله روي زمين نشسته وفرياد ميزند نرگس محمدي را آزاد كنيد ويا چرا مرا ممنوع الخروج كرده ايد دكتر محمد ملكي را ميگويم وحتي نه افرادي مثل علي صارمي و…كه تنها براي ديدار خانوادگي به اشرف رفته بودند سربدار شدند و….

 

آنوقت داوود باقروند حماقت كرده وآزادي عمل بي حد وحصر وازادي هاي زير عباي وزارت وولايت را برخ ما ميكشدو دم از  تغيير جامعه ايران وپيشرفت فوق العاده ايران تحت حاكميت ولايت فقيه ميزند حتما منظورش پيشرفتهائي است كه سربازان گمنام زير سايه اختلاسهاي ميلياردي وهزينه هاي تريلياردي دنبال بمب بودند ومجاهدين آنها را ناكام كرده ميباشد والا واقعيت جامعه نه از زبان مخالف يا اپوزيسيون بلكه حسن روحاني رئیس جمهور ملاها ميگويد كه تمام جامعه بجز ولايتي ها ووزارتي ها وآقازاده ها بقيه زير خط فقرند كبد فروشي كليه وقلب فروشي در لب خيابان از شدت فقر افتتاح وگسترش مي يابد.

 

آگهی فروش قرنیه، کبد و مغز استخوان! + عکس از سایتهای رژیم

آگهی فروش یکجای قرنیه چشم و کبد؛ مغز استخوان در سطح تهران توزیع و بار دیگر در فضای مجازی منتشر شد.

داوود باقروند خود را به…يا فراموشي زده است كه اگر پيشرفت، خزيدن زير عباي ملا ورسيدن به آب ونون از قبل خون دل مردم واعدام وكشتار و…باشد كه اصلا نيازي به مبارزه نبود با يك دست بوسي( نه حتي مثل باقروند خيانت وجنايت ولو دادن وشكنجه خانواده ها وتجاوز وبازجوئي زندانيان كه رژيم از همه اينها كه باقروند مرتكب شده فيلم وسند دارد) از خميني كافي بود كه به مقام وپول برسيم والبته خيلي ها از ما داشتيم وتف كرديم تا زير عباي ملا نرويم وپرچم ما هم هيهات منا الذله بوده وهست رنگش هم نه سياه است ونه سبز كه سرخ سرخ است.

 

اتفاقا هم نامش مجاهد وهم آرم وآرمان خودش را دارد وهم وفاي بعهد با خدا وخلق را اثبات كرده است.

 

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes