قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشاگری مشاور عالی مریم رجوی در مورد فرقه رجوی

 

قسمت دوم : گزارشهای رسیده از زندان جدید مجاهدین در آلبانی

بقلم: داود ب ارشد 

 

لینک به قسمت اول: http://nototerrorism-cults.com/?p=4218

 

بعضی نجات یافتگان از دام رجوی

بعضی نجات یافتگان از دام رجوی

 

 

قسمت دوم: 

پاشیدن خانواده های مجاهدین حتی در آلبانی و اهداف سازمان

 

در همین رابطه  یکی از مجاهدان جدا شده که پدری است و خواسته نامش تا روشن شدن وضعیت حقوقیش  فاش نشود در گزارشی به خانواده اش نوشته که وی را از همسر و فرزند دخترش که زیر سن قانونی است جدا کرده اند. و اجازه نمیدهند که آنها با ببیند.

 

در صورتیکه فرزند دختر این پدر زیر سن قانونی است واین پدر تلاشهایی میکند که فرزند خودش را نزد خودش بیاورد. این پدر جدا شده از آینده دخترش بیم وهراس دارد ولی متاسفانه فرقه توسط ارگانهای حقوقی قانونی وحکم دادگاه یک برگه حقوقی گرفته که اولا این دختر باید پیش مادرش باشد ودرثانی حق دیدن دخترش وحتی نگهداریش رانیز ندارد.

طبق گزارش مربوطه رجوی با صرف پولهای کلان ودست بردن در مسایل حقوقی تلاش میکند کانون خانوادها را ازبین ببرد.  و کار به جای رسیده که دختری که زیر سن قانونی است وادارش کرده اند که به پدرش مارکهای دیکته شده توسط رجوی را بزند. و باجعل اسنادی که به دادگاه ارائه شده از جمله جمع آوری استشهاد از دیگر اسرای در بند رجوی علیه این پدر، از دادگاه نیز حکم گرفته اند که تا سن قانونی دخترش باید نزد مادرش بماند. وبعد از سن قانونی (همانند بقیه مجاهدین در اسارت!!!) خودش باید تصمیم بگیرد.

برادران ایران پور

سازمان از این شیوه ها جهت فشار گذاشتن بر جداشدگان استفاده میکند که آنها تا:

  • اولا وادارشان کند که به تشکیلات برگردند.
  • ثانیا اگر برنمیگردند، حمایت و هواداری خودشان را ادامه بدهند.
  • ثالثا سکوت کنند و حرفی نزنند و حقایق درون فرقه را در بیرون افشاء نکنند.

در مواردی نیز اینگونه تشبث ها کارگر افتاده است.

 

البته چه باک خانم رجوی کماکان در شوهایش دم از حقوق بشر و آزادی و حق انتخاب آزاد میزند.

 

بکار گیری دستآویزها و اهرم مالی جهت فشار بر جدا شدگان

 

اوایلی که نفرات فرقه از لیبرتی به آلبانی آمدند مریم رجوی دستور میدهد که به هر نفر ماهیانه 700 دلار بدهند. بدنبال ریزش و جدا شدن تعداد زیادی از مجاهدانی که از لیبرتی آمده بودند در بررسی که توسط جواد خراسان صورت  میگیرد وی توصیه میکند که جهت جلو گیری از این میزان ریزش باید سرانه مالی نفرات را کاهش دهیم تا نتوانند بطور مستقل خود را اداره کنند و کماکان وابسته به فرقه باقی بمانند. در نتیجه سرانه را به 550 دلار کاهش میدهند. استدلال جواد خراسان این بوده که پول زیاد باعث میشوند این نفرات پی زندگی خود بروند و از فرقه جدا شوند.

 

این امر در شرایطی بود که فرقه رجوی هزینه کرایه آپارلتمان جداشده ها را نیز میداده و همگی در کنار محل استقرار جدا نشده ها اسکان داده شده بودند. فرقه به دفتر کمیساریا گفته بوده که تمامی مخارج جداشدها را میدهد. اما بعد ازاینکه باریزشهای سنگینی مواجه میشود وحتی میبیند که برعلیه فرقه دست به افشاگری میزنند و مطلب مینوسند وحتی نفرات ضمن پشت کردن به فرقه به سمت کمیساریا رفته ومسایل حقوقی خودشان را ازآنها پیگیری میکنند در صدد برمیآید که مجتمع آپارتمان جداشده ها ومحل استقرار جدا نشده ها را که کنارهم بودند را منحل کند تا جدانشده ها  روی جدا شده ها تاثیر نگذارند.

 

در همین رابطه و بر مبنای تشبثاتی که در فوق اشاره شده با کمیساریا زد وبند میکند و کمیساریا دریک نشست که نفرات جدا نشده بعضی جدا شده ای که هنوز علیه فرقه برنخواسته بودند میگوید که سازمان کرایه آپارتمانهای جدا شدها را نمیپردازد در نتیجه قصد داریم که این مجتمع را تعطیل کنیم. و در مقابل این سوال که موضوع مسکن چگونه حل میشود؟ نفرات جدا شده را نیز اینگونه فریب میدهند که رجوی ابتدا اعلام میکند که با افزایش ماهیانه آنها مشکل مسکن را برایشان حل میکند تا آنها مجاب کنند که از محلی که کنار مجتمع فرقه بود بروند و مجتمع خود را تخلیه کنند. اما بعد از اینکه مجتمع خالی میشود فرقه در مقابل خواست عمل کردن به قول افزایش ماهیانه بهانه میآورد که توان اینکار را ندارد. و بدین صورت جداشدها را با فریب از کنار مجتمع خودش دور میکند. و به جداشده میگوید همان پول قبلی را میدهیم وهر کس  شاکی است برود از کمیساریا پول بگیرد.

albani-aussteiger

لازم به ذکر است که کسانی که ازکمیساریا پول دریافت میکردند سرانه آنها 40هزار لک معادل 350 دلار بوده که با آن باید خرج وکرایه خونه وخرج سیگار و… را میدادند یعنی زیر خط فقر ونفرات به آخر ماه نرسیده پولشان تمام میشود.

 

فشار تمام عیار بر جداشدگان برای سکوت شدت میبابد

 

بعدازاینکه نفرات فریب فرقه رجوی را خوردند مجبور شدند که با این پول هم خانه کرایه کنند وهم هزینه معشیت زندگی خود را بپردازند و مهمتر اینکه هزینه های درمانیشان که هزینه بسیار سنگینی است بر عهده جداشدگان است.

 

مشکل عمده دیگری که فرقه رجوی با نیرنگ و فریب بدان دست زده خود را از ابتدا وکیل نفراتی که از لیبرتی منتقل نموده است جا زده بنابراین وقتی آنها جدا میشوند بدون این که جدا شدگان بدانند در مسایل حقوقی انها با دادن گزارشات جعلی خرابکاری میکند تا روند پذیرش پناهندگی و اقامت آنها دچار اخلال شود. جداشدگان زمانی به این اقدامات فرقه رجوی پی میبرند که بعد از مدتها پیگیری و تلاش پی میبرند که پرونده آنها بدلیل کارشکنی و پرونده سازیهای فرقه عملا بلاتکلیف مانده است.  در مواردی نیز که جدا شدگان اعتراض نموده اند فرقه رجوی تهدید کرده که مستمری آنها را نیز قطع میکند.

 

فشار بر جدا شدگان حتی بقیمت خروجی غیر قانونی از آلبانی

تحول جدیدی که رخ داده این است که بدنبال فرار تعداد بیشتری از نفرات انتقالی از لیبرتی در آلبانی در پناه جداشدگان قبلی قرار میگیرند و نسبت به توطئه های فرقه توجیه میشوند دست فرقه را در فشار گذاشتن روی کسانیکه فرار میکنند بسته بنابراین دریک ماه اخیر سازمان نفرات جداشده ای که خودش به آنها پول میداده را صداکرده ویک برگه جلوی آنها گذاشته و اضافه کرده که ازسال آینده میلادی معادل 45هزار لک یعنی نزدیک به 400 دلار به شما میدهیم وسازمان بودجه ندارد وحتی گفته که این کشور جای ماندن نیست واگر مایل هستید ما کمک مالی میکنیم و حتی قاچاقچی داریم شما را به اروپا میبریم. برید اروپا چرا اینجا میخواهید بمانید وآلبانی جای ماندن نیست.

 

 

سازمان درتلاش است که نفراتی که بعنوان جداشده در آلبانی زندگی میکنند را زیر فشار مالی وحقوقی بگذارد تا نفرات پا به فرار بگذارد تابتواند به تنهایی به بقای خودش فکر بکند. تا بدین وسیله امکان فرار بیشتر اسرایش را در فرقه بگیرد.

 

 

فرقه پا فراتر گذاشته و با سوء استفاده از فقر موجود در آلبانی  باخریدن نفرات ورخنه کردن درارگانهای ذیربط وحقوقی اخلال درروند پناهندگی انجام میدهد ودریک  (کرهماهنگ با کمیساریا) درتلاش است که به نفرات فشار بیاورد.

 

 

شکست تبدیل مجتمعهای فرقه به زندانی همانند لیبرتی

 

اوایلی که نفرات از لیبرتی به البانیا میامدن در یک پروسه زمانی یک ماهه یا بیشتر نفرات درکمپی قرنطینه بودند و بعد ازآن به محلهای ازقبل تعیین شده ای که سازمان خریداری ویا کرایه کرده بوده منتقل میشدند.اما ازآنجائیکه سازمان مشاهده نمود که این مدت زمانیکه درکمپ قرنطینه هستند باعث شکاف ذهنی مجاهدین میشود با ترفندهای مختلف و با پرداخت پول و رشوه این مدت زمان قرنطینه را کم کرده وبه کمتر از چند هفته کاهش داده است ونفرات را بسرعت دراکیپهایی چند نفری وبا یک سرتیم ودسته های کوچک تقسیم کرده ودرخانه و یا آپارتمانهایی که جدا ازهم و  درتمامی نقاط شهر پراکنده  میباشند جاسازی کرده و اغلب دیده شده که دورتا دور پنجره این خونه ها ازدرون رنگ و یا با کاغذهایی رنگی پوشانده شده وحتی مرزسرخهایی گذاشته اند که نفرات حق ندارند که درب خانه ویا آپارتمان باز بگذارند و فقط زمان ورزش حق بیرون رفتن دارند ویا هنگام خرید که آن نیز با زمان بندی درمحلهایی که ازقبل تعیین شده حق خرید دارند.

از آنجاییکه اخیرا تعداد ریزش نفرات ازاین واحدها در حال افزایش است، و در مقابل اقدامات فرقه رجوی که نفرات آنرا به زندانی در اروپا تشبهه کرده اند،  و همسایگان نیز نسبت به آن حساس شده اند که به چه دلیل باید پنجره واحدهای ساختمانی مسدود و بعضا حتی با گونی و روزنامه … پوشیده شوند، رجوی مجبور شده است خط کارش را عوض کرده وبه نفرات گفته شما حق بیرون رفتن دارید ولی جمعی میرید ومیایید وباید بلافاصله بعد از بازگشت سریع غسل کنید. (رجوی بیرون رفتن را معادل … میداند که افراد باید بعد از آن غسل کنند!!! آقای محمداقبال از سینه چاکان فرقه رجوی البته با این مقوله بسیار آشناست)   ونفرات حق رفتن درمراکز عمومی راندارند وهرزگاهی سازمان دراکیپهایی کوجک آنها را بیرون میبرند که همدیگر را نبیینن و جالب اینکه پوشش اپارتمانها وخانه ها مورداعتراض افکار عمومی آن مناطق قرار گرفته که شماها چرا اینکاررا میکنید ومورد تمسخر وسوال ساکنین شده.

 

فریب نفرات درون فرقه بمنظور جلوگیری از جدا شدن آنها

نفرات جدیدا اظهار داشتنه اند که سازمان جلوی آنهائیکه احتمال میدهد قصد جداشدن ازفرقه رجوی  را دارند یک برگه میگذارد که باید امضا کنند وموضوع آنرا بدورغ پیگیری مسائل حقوقی عنوان نموده است در صورتیکه نامه مربوطه صلب اختیار از خود فرد و سپردن همه امور به فرقه است وکالت تمام دادن.

 

سپس وقتی این نفرات میخواهند از فرقه جدا شوند پی زندگی خودشان بروند ومسایل حقوقی ودرمانی خودشان را از کمیساریا دنبال کنند مسولین کمیساریا میگویند که متاسفانه ما کاری نمیتوانیم بکنیم وشما امضا دادید که مسایل حقوقی شمارا فرقه رجوی حل میکند ونفرات تازه فهمیدن که چه فریبی خورده اند.

 

بعضی اهرمهای رجوی جهت رسیدن به اهدافش در آلبانی :

الف: اهرم مغزشوییهای گسترده و متمرکز در درون تشکیلات بعضا با حضور مهدی ابریشمچی و هشدار نسبت به فضای بیرون و جداشدگان.

ب: اهرم مسائل حقوقی، در هنگام مراجعه به کمیساریای عالی پناهندگی متوجه شوند که باید مشکلات حقوقی و وکالتی و صلب اختیار خود را حل کنند، تا از این طریق مجبور شوند که برگردند سراغ فرقه رجوی.

ج: اهرم مالی رجوی میخواهد به مجاهدین بفهماند که اگر بخواهند جداشوند ریششان گرو اوست چه بلحاظ مالی چه حقوقی.

 

 

عطف به اینکه ریل سابق بدینگونه بوده که نفری که قصد داشته ازسازمان جدابشود وازکمیساریا پول بگیرد کمیساریا رامطلع میکرده وبعد از دوماه که مسایل حقوقی ومالی این وی حل و فصل میشد نفرات زیرپوشش کمیساریا قرار میگرفتند.  بنابراین کسی که بخواهد جدا شود با مانع حداقل دو ماه بدون پول و مسکن و درمان باقی میماند.

 

اخباری نیز رسیده که رجوی با توجیه اینکه میتوان به بهانه سرزدن به بعضی از جداشدگان و اینکه اینگونه محلها چفت و بست خوبی نداردن وارد محلهای آنها شد و اطلاعات جمع آوری نمود.  در همین رابطه نیز از افرادی مانند جواد خراسان و حسن نایب آقا بمنظور  جاسوسی استفاده میکند.

داود ب ارشد

هفتم دسامبر 2015

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes