قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشای پولشویی های فرقه رجوی

 

بخشی از کامنتهای مربوط به نگاهی خالی از ترس به تروریسم مسعود رجوی در سایت بالاترین

با غلط های دستوری نمیتوان خون صدها هزار جوان و وطنی که به صدام و … فروخته شد. خانواده هایی که نابود شد. خانواده هاییکه هنوز نیز اسیر یک دیدار فرزند مجاهدشان هستند. … را شست. باید به این خون ها پاسخ داد. در دادگاه مردم. به صدای مردم ایران در درب اسارتگاه لیبرتی درلینک زیر گوش کنید.
http://nototerrorism-cults.com/?p=5688

خوب است که عده ای نگران دستور زبان فارسی هستند. که مثبت تلقی میشود ولی دجالگری و فریب مردم و خود و وطن فروشی و نابود کردن نسلی از جوانان مردم توسط یک فرقه تروریستی را بنظرم نباید فراموش کنید. چه آگاهانه بدلایل خودتان که ما زیاد به آن نمیپردازیم. سناتور آمریکایی بدلیل دلار، خارجه نشین بدلیل گرفتن روزی از ما (زمانیکه در فرقه رجوی بودیم). شما را ما خودمان طی دهه ها در همین خارجه نان و آب داریم. خیلی های شما که الان برای این فرقه مرگ قلم میزنید را با پولهایی که ما روزانه با بیست ساعت سرپا ایستادن در سرماهای 15 درجه زیر صفر اسکاندیناوی به نان و آبی رسانده ایم را میشناسم. متاسفانه خودم نیز مانند شما در خدمت همین خلیفه مسلمین جهان بوده ام. ای کاش صدها هزار جوانی که توسط فرقه مرگ رجوی به گور سپرده شده اند زنده بودند ولی فارسی شان هم بد بود.

هروقت نظام ابوداعش و داعشهای نشآت گرفته از این نظام دست به عملیات های تروریستی میزنند بعضی کارشان این است که آدرس اشتباهی بدهند تا ترورهای نظام ابوداعش و تروریستهای نشآت گرفته را تحت شعاع قرار بدهند! شرم و ننگ بر اینها!

هروقت نظام ابوداعش و داعشهای نشآت گرفته از این نظام دست به عملیات های تروریستی میزنند بعضی کارشان این است که آدرس اشتباهی بدهند تا ترورهای نظام ابوداعش و تروریستهای نشآت گرفته را تحت شعاع قرار بدهند! شرم و ننگ بر اینها!

هر وقت صحبت از گذشته و ماهيت تروريستى مجاهدين بعث ميشود ، بعضى كارشان اين است كه با پيش كشيدن حرف جنايات جمهورى اسلامى فرافكنى بكنند و همه را به مزدور بودن متهم كنند. شرم و ننگ ابدى بر اينها!
نكته: نظام جمهورى اسلامى دست پخت همين مجاهدين تروريست است كه دوستان سابق صدام و امروز رياض – ابو داعش واقعى – هستند! داعش برادر ناتنى شماست ، واقعيت را قبول كنيد.

نكته ديكته اى : ” عمليات ” جمع ” عمل” است ، ” عمليات ها ” غلط است . در كمپ زپرتى بجز اتل متل بازى ، دستور زبان ياد شما نميدادند؟

عزیز دل برادر چرا بهت برخورد؟ ربط دادن همه ی دنیا به مجاهدین هم از همین قماش هست که در کامنتِ قبلی ام آوردم (اگر در این سالیان نمازجمعه ها و هر سخنرانی سران نظام و وزارت اطلاعات و … نظام را پیگیر شده باشیم دیده و شنیده ایم که مجاهدین هم با شرق و هم با غرب و هم با اسرائیل و هم با عربها و هم با سلطنت طلبان و هم با گروه هایی در نظام و … در ارتباط بوده و هم به اینها کمک مالی میکرده اند و هم از اینها پول دریافت میکرده اند. این از آش پزانِ خاص ساخته است که چنین آشی بپزند تا خوردِ دیگران بدهند). ناراحت نشو! آفتاب آمد دلیل آفتاب!

عزیز دل برادر مثلِ اینکه بعضی از اقداماتِ ضد تروریستی کشورها بر علیه ی نظام ابوداعش ولایت (منجمله حکم دادگاه در نیویورک که نظام را محکوم به پرداخت غرامت کرد) بدجوری فشار آورده است؟!

“عمل” یعنی انجام کاری و جمع اش میشود “اعمال” یا “عمل ها”. “عملیات” جمع اش میشود “عملیات ها”! “عملیات” بیشتر برای “اقداماتِ نظامی” بکار برده میشود! چند “عملیات نظامی” را “عملیات های نظامی” میگویند. اگر مثلا یک ولایی عزیز دل برادر یا دولتی فقط در یک عملیات تروریستی شرکت داشته میشود گفت در یک “عملیات” تروریستی شرکت داشته، ولی اگر در چند تا شرکت کرده باشد یا باشند آنوقت میشود گفت در “عملیاتهای” تروریستی شرکت داشته یا داشته اند و یا در “چند عملیاتِ تروریستی” شرکت داشته یا داشته اند!

عزیز دل برادر چرا بهت برخورد؟ ربط دادن همه ی دنیا به مجاهدین…

يعنى الان در روز روشن و جلوى همه ميخواهى نقش مجاهدين در انقلاب اسلامى رو انكار كنى؟ ميخواهى راى مسعود رجوى رو به جمهورى اسلامى انكار كنى؟ ميخواهى ديدار و بيعت مسعود با خمينى دجال رو انكار كنى؟ ميخواهى تحت الحكايه صدام و على شيميايى بودن مجاهدين رو انكار كنى؟ البته چنين بوى تعفنى شايد چاره اى جز انكار هم برات باقى نميگذارد!
تاريخ مجاهدين سراسر دوستى با دشمنان تراز اول ايران بوده و هست . تاريخ مكتوب و مصور با انكار جناب عالى تغيير نميكند.

در كمپ زپرتى علاوه بر دستور زبان فارسى ، احترام به شعور مخاطب رو هم بهتون ياد نداده اند.

نكته دستورى:

البته در زبان رسمى مجاهدين كه عربى است، “عمليات” جمع ” عمليه” است . شما زبان اصلى خودت رو هم بلد نيستى ؟!
در زبان فارسى كه زبان ايرانيان است ، از “عمليات” به عنوان جمع “عمل” استفاده ميشود. مثال: شكايات، ادبيات، كليات،…. .

لينك هم بريت نمياورم تا خودت برى جستجو كنى ، شايد يك چيزى ياد گرفتى و ديگر مضحكه عام نشدى.

اون لينك مسخره عمليات نظامى هم كه گذاشتى به ويكى پيديا، مربوط به ريشه دستورى لغت “عمليات” نيست. اون نوشته رو هم شايد يك كوماجدان بيسواد مجاهد خلق نوشته باشد، نميدانم ! ولى قطعا مرحوم معين ننوشته است.

در كمپ زپرتى علاوه بر دستور زبان فارسى ، احترام به شعور مخاطب رو هم بهتون ياد نداده اند.

عزیز دل برادر اولا نشخوار کردنِ چیزی که دیگران میگویند و خود نمیدانی درست نیست مثا اینکه وقتی گیر میافتی ادعا کنی من کجا زندگی میکنم (ولی فراموش هم نکن که نظام و ولایتمدارانش از همین کمپ های زپرتی که نشخوار میشود چه ترسی دارند)؛ و بعد هم با اینکه غیر مستقیم اقرار میکنی که دستور زبان فارسی بلد نیستی، ولی باز برای فرار به صحرای دیگر زده و مدعی شدی من احترام نمیدانم ولی تو که ندانسته وارد بحثی که ظاهرا هیچ از آن نمیدانی “احترام” هست!

يعنى الان در روز روشن و جلوى همه ميخواهى نقش مجاهدين در انقلاب اسلامى رو انكار كنى؟ ميخواهى راى مسعود رجوى رو به جمهورى اسلامى انكار كنى؟ ميخواهى ديدار و بيعت مسعود با خمينى دجال رو انكار كنى؟ ميخواهى تحت الحكايه صدام و على شيميايى بودن مجاهدين رو انكار كنى؟ البته چنين بوى تعفنى شايد چاره اى جز انكار هم برات باقى نميگذارد! تاريخ مجاهدين سراسر دوستى با دشمنان تراز اول ايران بوده و هست . تاريخ مكتوب و مصور با انكار جناب عالى تغيير نميكند.

بزار فقط یکی از این ادعاهایت را بررسی کنیم تا ببینیم که فقط یادت داده اند چی بگویی در حالیکه نمیدانی چی میگویی، از نظام نمونه میآورم تا بهش صددرصد اعتماد کنی:

از سوي ديگر كانديداتوري مسعود رجوي از مجاهدين خلق هم به علت اعتقاد نداشتن و رأي ندادن به قانون اساسي منتفي شد.

نكته دستورى:
البته در زبان رسمى مجاهدين كه عربى است، “عمليات” جمع ” عمليه” است . شما زبان اصلى خودت رو هم بلد نيستى ؟!
در زبان فارسى كه زبان ايرانيان است ، از “عمليات” به عنوان جمع “عمل” استفاده ميشود. مثال: شكايات، ادبيات، كليات،…. .
لينك هم بريت نمياورم تا خودت برى جستجو كنى ، شايد يك چيزى ياد گرفتى و ديگر مضحكه عام نشدى.
اون لينك مسخره عمليات نظامى هم كه گذاشتى به ويكى پيديا، مربوط به ريشه دستورى لغت “عمليات” نيست. اون نوشته رو هم شايد يك كوماجدان بيسواد مجاهد خلق نوشته باشد، نميدانم ! ولى قطعا مرحوم معين ننوشته است.

عزیز دل برادر هوشمند هر کسی که نوشته هایت را بخواند میبیند که هم زبان فارسی بلد نیستی و هم خودت داری از دستور زبان عربی استفاده میکنی و نه من! خوشبختانه معین زنده نیست تا ببیند چه کسی دارد از وی نام میبرد که ظاهرا زبان فارسی نمیداند! ولی برو مطالعه کن و یاد بگیر و بعد بیا به دیگران فحاشی کن؛ گرچه بنظر من اگر سواد باشد دیگر فحاشی نخواهد بود و فحاشی از بیسوادی هم نشآت میگیرد!

بزار فقط یکی از این ادعاهایت را بررسی کنیم
يعنى اينها يى كه نوشتم همه ادعا بود؟
خوب برسيم به جراحى تاريخ.
من نوشته ام راى به جمهورى اسلامى ، نه قانون اساسى ! مغلطه ممنوع !
مسعود جان شما بعد از پيروزى انقلاب و ليسيدن دست خمينى دجال ، كانديداى مجلس خبرگان قانون اساسى ميشود ، ولى به دليل نداشتن راى كافى انتخاب نميشود. البته بعد از اين موضوع به قانون اساسى نوشته اعتراض ميكند.، وليكن در انتخابات رياست جمهورى كانديد ميشود. يكى از شرايط كانديدا شدن ، ” التزام و وفادارترين به جمهورى اسلامى ” بوده كه مسعود خان شما قبول ميكند ، ولى به دستور آغا شون خمينى از اين كانديداتورى كنار گذاشته ميشو
پس مسعود شما به جمهورى اسلامى و امام دجال التزام و داشته و وفادارترين بوده .

به يك شستوشو احتياج دارى شما امروز.

نكته دستورى:

برو همون لينك دستورى كه فرستادى رو خودت كامل بخون حداقل ، مضحكه بيسواد!

ظاهرا فقط بیسوادی و کم اطلاعی تاریخی دلیل اش نبوده و نیست و همانطور که حدس زده میشد اینها از روی وظیفه هست! در هر صورت دادگاه آمریکا نظام را به پرداخت غرامت محکوم کرده و بیشتر از اینها هم پیش خواهد آمد و از نظام ولایت فقیه و ولایتمدارانش هم کاری ساخته نیست، هر چقدر هم سرشان را به در و دیوار بکوبند. و در این هم شکی نیست که هروقت نظام ابوداعش و داعشهای نشآت گرفته از این نظام دست به عملیات های تروریستی میزنند بعضی کارشان این است که آدرس اشتباهی بدهند تا ترورهای نظام ابوداعش و تروریستهای نشآت گرفته را تحت شعاع قرار بدهند! شرم و ننگ بر اینها!

ميبينم كه تف سربالائى كه كردى پريده توى گلوت ،چون جوابى جز تهمت زدن ندارى و به هذيان گويى و تكرار طوطى وار يك سرى حرف بى ربط افتاده اى .
تا حالا جاى سفت نشاشيده بودى ؟

تو خودت باش كوماجدون جان و به وظيفه سازمانى ات يعنى منفى دادن به زمين زمان برس.
اجرت با العربيه .

آقا اصلان اینها رو ول کنید اصل مطلب رو ثابت کنید بعد به فرعیات برسید ,الان این ” مسقوط ” کجاست ؟ یعنی کدوم گورییه ؟ زنده است ؟ به فناک رفته ؟ سقط شده ؟ گورش کجاست ؟ ناپیدا است ؟ مفقوده ؟ گم شده است ؟ من تو کار این الاغ های مزاحمین واقعا موندم ,اینها به اندازه یک گنجشک مغز ندارند که این سوال رو از خودشون بپرسند ؟ که خوب حالا این رهبر فرزانه ,این الاغ بزرگ , این تروریست اعظم الان کدوم گوری تشریف داره و چرا یک هوادار نفهم حق نداره این سوال رو از خودش و از اون کالت تروریستی بپرسه وجواب طلب کنه ؟ واقعا خاک بر سر هرچه روبات تروریسته ,جون میدهند واسه خود سوزی ,,,,

البته مهم اغتشاشیدن به نظام و ولایتمدارانش هست که بیسواد و نادان هستند، حالا بدنشان سفت است یا شل فرقی ندارد. جالب است که در این شرایط همه ی مزاحمین مزخرفگو و چرند گو برای یاری رسانی به هم جمع میشوند. مهم این است که هم از نظر زبان فارسی و هم از نظر فهم سیاسی نشان داده شد که این عزیزان دل برادر خیلی عقب هستند. اجرشان با کیهان برادر حسین و شیخ فری!

مهم این است که هم از نظر زبان فارسی و هم از نظر فهم سیاسی نشان داده شد

مثل اينكه عيار سنگ پاى زپرتى سه -چهار برابر قزوينه! چون مزخرف گويى و نادانيت رو در هر دو مورد بهت ثابت كردم و جوابى نداشتى بدى جز اينكه من و به “نظام” بچسبونى . البته با پوز مجاهد خليج فارس ، عرب نميشه كوماجدان جان .

برای یاری رسانی به هم جمع میشوند

بحث يارى نيست ، قضيته لذت هست . ضايع كردن سنگ پاهاى زپرتى نشين ممد حيات است و خنديدى به حرفهايشان مفرح جان .

آقا اصلان اینها رو ول کنید اصل مطلب رو ثابت کنید

اينها اونقدر وقيح هستند كه من بعيد نميدونم الان بياد بگه مسعود كى هست اصلا!؟ مسعودى وجود نداشته ! شماها ميخواهيد مجاهدين رو به همه جا وصل كنيد ! شما ها سايبرى نظام هستين كه اين ادمهاى كوتوله دست ليس رو به ما ميچسبونيد .
حالا ببين!

دقیقا نشان داده شد که نظام و ولایتمدارانش از چی میسوزند و بقیه اش (منجمله نشان دادنِ بیسوادی زبان فارسی و بیسوادی تاریخی) بهانه است! نظام ولایت و ولایتمدارانش از مجاهدین و نامهایی همچون محمد حیاتی بر خود میلرزند و هنوز که هنوز هست از قهرمانانی همچون محمد حیاتی خواب و قرار ندارند!

ريدم تو دهن و حلق محمد حياتى ، ريدم تو حلق هرچه ابله قهرمانه عين محمد حياتى و كسانى كه اين اوشكول واسشون قهرمانه ،،، اصلاً رديم تو حلق هرچه قهرمان مزاحم خلقه از صدر تا ذيلشون ،،،،،

قابل فهم است عزیز دل برادر مزاحم چرندگو، بیشتر هم بگو اجرت راه دور نمیرود! ولی چه صفایی دارد وحشتِ نظام و ولایتمدارانش از مجاهدینی همچون محمد حیاتی! داستان مگس است دیگر و عرصه ی سیمرغ هایی همچون محمد حیاتی! نیروی کمکی یادتان نرود!

هى فقط اومدى گفتى بيسواد تاريخى و بيسواد ادبى و نظام و ولايتمدارانش و …. .، ولى يك دليل يا سند در رد گفته هاى من نياوردى.

راجع به اون غلط دستورى كه داشتى فكر كنم كه بحث نكنيم ديگه ، چون لينكت هم كه خودت دادى حرف من رو داشت ميزد! قبول كن ضايع كردى ديگه !

راجع به بيسوادى تاريخى من. باشه قبول. لطفا من بيسواد رو روشن كن برادر مجاهد . اين سوالهاى من كور دله :
ايا اين دروغه كه مسعود رجوى بعد از انقلاب با خمينى ديدار و بيعت كرد؟ دروغه كه كانديداى مجلس خبرگان قانون اساسى شد ولى راى نياورد؟ دروغه كه بعد از اون كانديداى رياست جمهورى شد كه يكى از شروطش التزام عملى و اعتقادى به نظام جمهورى اسلامى بود؟ دروغه كه بعد از اون كانديداى نمايندگى مجلس شد ولى راى نياورد؟

دروغه كه با صدام حسين متحد شد؟

اگر دروغ بودن اينها رو ثابت كنى ، من فردا خودم ميرم برگه عضويت در گروه مجاهدين رو امضا ميكنم و به اشتراك هم ميگذارم! به جان گربه پلنگيم نباشه به جان مرضيه دو اى دى ، ميكنم.

اگر تنها يك لينك يا كامنت از من پيدا كردى كه در جهت حمايت از جمهورى اسلامى باشه ، شناسه بالاترينى رو به سگ بسيجى تغيير ميدم .

علاوه بر کامنتهای اخیرم در نشان از بیسوادی تاریخی بعضی عزیزان دل برادر یادآوری میکنم که این عزیزان دل برادر هوشمند فکر کرده اندبه همین راحتی و مانند پُر کردنِ فرم عضویت در بسیج محله هست که بروند فرم عضویت در مجاهدین را پُر کنند و عضو مجاهدین شوند! و اینکه معنی کلماتی همچون بیعت و التزام و متحد و … را نمیدانند! بنابراین میشود حدس زد که برای این عزیزان دل برادر آوردنِ چند کیلو سند و مدرک هم دردی ازشان دوا نخواهد کرد و همان بیسوادی هستند که بودند. همچنین وقتی یکی بسیواد هست دیگر سند آوردن کمکی بهش نمیکند. در ضمن مگر در اینجا کسی را متهم به حمایت از کسی کرده است که بورند نام کاربری را عوض کرده و سگ بسیجی یا سایبری بگذارند؟ البته لینک دادن به نظام یا لینک ندادن به نظام هم دال بر بسیجی یا سایبری بودن یا نبودنِ کسی هم نمیشود؛ که بحث اش اینجا نیست ولی کسی که سواد سیاسی و اطلاعاتی داشته باشد اینرا میداند.

علاوه بر کامنتهای اخیرم در نشان از بیسوادی تاریخ

يعنى باز هم ميخواهى از جواب دادن طرفه برى عزيز دل مريم؟

مسخره ! فكر كردى من از توى كوماجدون مجاهد مدرك ميخواهم واقعا؟ فكر كردى دست ليسى خمينى توسط مسعود كوتول احتياج به اثبات داره ؟

فقط ميخواستم صداى جيغ زدند رو در بيارم كه اوردم . جيغ بلند و دردناك خوكى كه با غلت زدن در مدفوع و لجن خودش قصد فرار از رفتن به سلاخ خونه رو داره!
واقعيت گذشته مثل اره شده در ماتحت شما مجاهدين . انكار كردن يا قبول كردنش هر دو شديدا دردناكه براتون ، پس چاره اى جز فرافكنى و مغلطه نداريد و به هر كسى هم كه به اين اره اشاره بكنه تهمت مغرض بودن ميزنيد.
انكار نميكنم كه از شنيدن اين صداى جيغ لذت ميبرم ، ولى باشد كه روزى اين اره دندانه تيز ،خوك لجن مال شده را رها كند. امين.

rustin1
اقاى راستين اين موجودى كه شما ميخواى قانعش كنى كه انسانه ، خودش حكم خريت خودش رو امضاء كرده انداخته گردنش و بهش افتخار ميكنه و همه جا جار ميزنه مردم ببينيد من چه خر قشنگيم ،،،، اين موجود يك موجود روانيه كه فقط بايد تحت نظر دكتر روانپزشك قرار بگيره و بسترى بشه ، خوشت مياد وقت خودت رو با اين روانى تلف ميكنى ، ول كن برو دنبال زندگيت بابا ،،،،،،،

javanshiir • ‫حدود ۲ ساعت پیش
… من چه خر قشنگيم ،،،، ….

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

rustin1 • ‫حدود ۳ ساعت پیش
مسخره ! ….دست ليسى خمينى … فقط ميخواستم صداى جيغ زدند رو در بيارم كه اوردم . جيغ بلند و دردناك خوكى كه با غلت زدن در مدفوع و لجن خودش قصد فرار از رفتن به سلاخ خونه رو داره! ….ماتحت … فرافكنى و مغلطه …. تهمت مغرض بودن …. از شنيدن اين صداى جيغ لذت ميبرم … روزى اين اره دندانه تيز ،خوك لجن مال شده را رها كند….

++++++++++++++++++++++++++ به این رونویسی در جلوی آینه وقتی خود را در آینه نگریسته و صفات و محتوایی که در درون است را دیده و بر روی کاغذ آورده!

اقاى راستين اين موجودى كه شما ميخواى قانعش كنى كه انسانه ، خودش حكم خريت خودش رو امضاء كرده انداخته گردنش

حق با شماست ! تلاش مذبوحانه اى بود. ممنون از گوشزد كه وقت گرانبها رو صرف اين احمق لوس نكنم.

rustin1 • ‫حدود ۱۲ ساعت پیش
تلاش مذبوحانه اى بود… احمق لوس (بودیم) ….

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
عزیزان دل برادر دقیقا این درست هست و درست نوشته اید که تلاش مذبوحانه ای کردید ولی بیسوادی تان هم در این تلاشهای مذبوحانه نقش داشت!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes